De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2004, 22:53 uur
Het nummer dat ik zoek kent iedereen vast wel, alleen de naam is voor mij een raadsel
. Het gaat mij om een nummer waarin er de hele tijd: down, down, down ,down, down... etc. wordt 'gezongen'. Was een zomerhitje van 10 jaar terug, volgens mij een eendags vlieg. De artiesten naam was volgens mij iets van Michael Johnson maar onder die naam kan ik niets vinden. En ohja, het werd ingesproken door een mannenstem
. Er zat een soort van beat onder.
. Het gaat mij om een nummer waarin er de hele tijd: down, down, down ,down, down... etc. wordt 'gezongen'. Was een zomerhitje van 10 jaar terug, volgens mij een eendags vlieg. De artiesten naam was volgens mij iets van Michael Johnson maar onder die naam kan ik niets vinden. En ohja, het werd ingesproken door een mannenstem
. Er zat een soort van beat onder.
0
geplaatst: 30 december 2004, 19:55 uur
Volgens El Ninjo is dit een illegale release van dit live-album. Nu staat het album nog bij de correcties, maar volgens mij kan het 'unplugged'-album gewoon verwijderd worden.
0
geplaatst: 30 december 2004, 21:10 uur
0
geplaatst: 30 december 2004, 21:23 uur
Nadat in (ik verwacht) mei MovieMeter helemaal over is gegaan op 100% nieuwe code is MusicMeter aan de beurt. Een onderdeel van de wijzigingen zal een aanzienlijk beter zoekscript zijn. Even geduld dus nog.
0
geplaatst: 4 januari 2005, 12:43 uur
Ik zie net dat het verleden van release data wel nog steeds weg is Jordy 

0
geplaatst: 4 januari 2005, 12:48 uur
Ja dat is niet ideaal, je ziet daar inderdaad alleen het verleden voor het huidige jaar. Maar goed, dat wordt in de nieuwe versie wel gefixed verder.
0
titan (crew)
geplaatst: 4 januari 2005, 13:36 uur
dit album staat al op de site onder zijn oorspronkelijke duitse titel (Zeichnungen des Patienten O.T.).
0
geplaatst: 4 januari 2005, 18:16 uur
Aha, daar was ik door Zachary al van op de hoogte gebracht, maar ik kon geen dubbele vinden (vanwege de titel).
0
Ziggy007
geplaatst: 4 januari 2005, 21:23 uur
http://www.musicmeter.nl/?albu...
Dit lijkt me niet de bedoeling of is dit gewoon een geniaal album
?
Dit lijkt me niet de bedoeling of is dit gewoon een geniaal album
?
0
geplaatst: 4 januari 2005, 21:43 uur
Denk een bugje destijds, misschien kan iemand de toevoeging corrigeren? anders gaat ie er maar helemaal af
0
geplaatst: 4 januari 2005, 21:51 uur
Jordy schreef:
Denk een bugje destijds, misschien kan iemand de toevoeging corrigeren? anders gaat ie er maar helemaal af
Makkelijk zat. Er staat maar één nummer op van 45 minuten (de boel is aan elkaar gemixt)

Is bij deze gebeurd.
0
geplaatst: 10 januari 2005, 00:31 uur
Kijk ik bij mijn updates, zie ik ineens een hele rits topics met de titel top 10 van jaar x.
Ik vind dit nogal overdreven om voor elk jaatal een nieuw topic aan te maken.
0
geplaatst: 10 januari 2005, 09:37 uur
Ik niet, anders krijg je namelijk een enorm groot topic waarin iedereen willekeurige lijstjes gaat posten. Dit is veel overzichtelijker!
0
geplaatst: 10 januari 2005, 17:23 uur
Ok, het neemt veel ruimte in op het forum. Maar na een tijdje zullen deze hier en daar weer eens opduiken. Ik ga in ieder geval eens een wat leuker jaarlijstje topic erbij zetten 

0
geplaatst: 10 januari 2005, 19:36 uur
0
geplaatst: 10 januari 2005, 22:27 uur
EmDee schreef:
Kijk ik bij mijn updates, zie ik ineens een hele rits topics met de titel top 10 van jaar x.
Ach, gun ons lijstjesfetisjisten ook eens wat!

0
geplaatst: 11 januari 2005, 19:57 uur
andré schreef:ons lijstjesfetisjisten
Dat klinkt nogal raar...

0
geplaatst: 11 januari 2005, 20:35 uur
Het is wel vervelend dat andere topics nu snel naar achteren worden gedrukt in de updatelijst...
0
geplaatst: 12 januari 2005, 00:44 uur
Mee eens.
Het is dat MuM nog iet zo populair is als MoM anders werd het imho echt irritant.
Stel je eens voor dat er van elk jaar een lijstje kwam op MovieMeter, dan werd de update wel erg irritant.
Het is dat MuM nog iet zo populair is als MoM anders werd het imho echt irritant.
Stel je eens voor dat er van elk jaar een lijstje kwam op MovieMeter, dan werd de update wel erg irritant.
0
geplaatst: 12 januari 2005, 09:09 uur
Och, geef het nog een week en de meerderheid heeft overal z'n lijstje gezet. En dan zie je elke maand nog eens zo'n topic gebumped worden.
Meeste topics in forum stellen nog steeds niet al te veel voor, of je moest uiterste interesse tonen in wat andere MuM leden op dit eigenste moment draaien.
Meeste topics in forum stellen nog steeds niet al te veel voor, of je moest uiterste interesse tonen in wat andere MuM leden op dit eigenste moment draaien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.