MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Technisch dus

Zo dan.

Het nummer dat ik zoek kent iedereen vast wel, alleen de naam is voor mij een raadsel . Het gaat mij om een nummer waarin er de hele tijd: down, down, down ,down, down... etc. wordt 'gezongen'. Was een zomerhitje van 10 jaar terug, volgens mij een eendags vlieg. De artiesten naam was volgens mij iets van Michael Johnson maar onder die naam kan ik niets vinden. En ohja, het werd ingesproken door een mannenstem . Er zat een soort van beat onder.

Paul Johnson - Get Get Down.

Danku

Petero schreef:

Er zat een soort van beat onder.

ooh, een soort van beat! dan is het inderdaad Get Down

Yak
Volgens El Ninjo is dit een illegale release van dit live-album. Nu staat het album nog bij de correcties, maar volgens mij kan het 'unplugged'-album gewoon verwijderd worden.

bij deze

Klik

Zoeken op H.I.V.+ levert mij jammer genoeg niks op.

Nadat in (ik verwacht) mei MovieMeter helemaal over is gegaan op 100% nieuwe code is MusicMeter aan de beurt. Een onderdeel van de wijzigingen zal een aanzienlijk beter zoekscript zijn. Even geduld dus nog.

neo
Ik zie net dat het verleden van release data wel nog steeds weg is Jordy

Ja dat is niet ideaal, je ziet daar inderdaad alleen het verleden voor het huidige jaar. Maar goed, dat wordt in de nieuwe versie wel gefixed verder.

titan (crew)
dit album staat al op de site onder zijn oorspronkelijke duitse titel (Zeichnungen des Patienten O.T.).

Aha, daar was ik door Zachary al van op de hoogte gebracht, maar ik kon geen dubbele vinden (vanwege de titel).

Ziggy007
http://www.musicmeter.nl/?albu...

Dit lijkt me niet de bedoeling of is dit gewoon een geniaal album ?

Denk een bugje destijds, misschien kan iemand de toevoeging corrigeren? anders gaat ie er maar helemaal af

Jordy schreef:

Denk een bugje destijds, misschien kan iemand de toevoeging corrigeren? anders gaat ie er maar helemaal af

Makkelijk zat. Er staat maar één nummer op van 45 minuten (de boel is aan elkaar gemixt)

Is bij deze gebeurd.

aha vandaar, bedankt

Kijk ik bij mijn updates, zie ik ineens een hele rits topics met de titel top 10 van jaar x.
Ik vind dit nogal overdreven om voor elk jaatal een nieuw topic aan te maken.

Ik niet, anders krijg je namelijk een enorm groot topic waarin iedereen willekeurige lijstjes gaat posten. Dit is veel overzichtelijker!

EmDee schreef:

Ik niet, leuke topics! Sorry

neo
Ok, het neemt veel ruimte in op het forum. Maar na een tijdje zullen deze hier en daar weer eens opduiken. Ik ga in ieder geval eens een wat leuker jaarlijstje topic erbij zetten

neo schreef:

Ok, het neemt veel ruimte in op het forum

Wordt dat forum ook eens gebruikt

neo
Haha alsof er nooit iets gepost word

EmDee schreef:

Kijk ik bij mijn updates, zie ik ineens een hele rits topics met de titel top 10 van jaar x.

Ach, gun ons lijstjesfetisjisten ook eens wat!

neo
andré schreef:ons lijstjesfetisjisten

Dat klinkt nogal raar...

Het is wel vervelend dat andere topics nu snel naar achteren worden gedrukt in de updatelijst...

Mee eens.
Het is dat MuM nog iet zo populair is als MoM anders werd het imho echt irritant.
Stel je eens voor dat er van elk jaar een lijstje kwam op MovieMeter, dan werd de update wel erg irritant.

Och, geef het nog een week en de meerderheid heeft overal z'n lijstje gezet. En dan zie je elke maand nog eens zo'n topic gebumped worden.

Meeste topics in forum stellen nog steeds niet al te veel voor, of je moest uiterste interesse tonen in wat andere MuM leden op dit eigenste moment draaien.

Relativeren is een gave, Onderhond!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:37 uur

geplaatst: vandaag om 16:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.