MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
neo
Het moest er een keer van komen maar de titel van Ron Goodwin's score ''Those Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes'' past niet in het vakje Na ''mi'' kan ie niet meer verder

Jammer

neo
Haha Iets technisch onhaalbaars?

Nee zal ik even aanpassen eerdaags

Ik zie nogal eens een (eenmalige) samenwerking van artiesten waarbij er alleen op het geheel kan worden gelinkt en niet naar beide artiesten apart.

Bv: Bij deze link kom ik niet bij de solo-albums van Van Morrison.
Wellicht dat bij samenwerkingen elke artiest zijn eigen link kan krijgen.

Gewoon een kwestie van alternatieve artiesten opgeven via de correctieknop...

neo schreef:

Het moest er een keer van komen maar de titel van Ron Goodwin's score ''Those Magnificent Men in Their Flying Machines, or How I Flew from London to Paris in 25 hours 11 minutes'' past niet in het vakje

Opgelost volgens mij, testen mag jij even doen

Waar is die link ook alweer om een album toe te voegen?

Yak
Niño Rojo van Devendra Banhart staat er twee keer op, hier en hier.

JonnieBrasco
Ik heb vaak dat ik van een bepaalde gebruiker wil zien welke stemmen hij uitgebracht heeft bij een bepaalde artiest. Nu moet je daarvoor in ieder stemoverzicht van ieder afzonderlijk album gaan zoeken. Mijn vraag: kan dit in 1 overzicht?

Je bedoelt dus

http://www.musicmeter.nl/?over...

deze lijst, maar dan alfabetisch ofzo?

JonnieBrasco
Ja! Naast lijsten per stemhoogte dus ook de lijsten gesorteerd per artiest/eerste letter van artiest.
Het lijkt misschien een beetje ver gezocht, maar ik denk dat het echt een waardevolle toevoeging zou zijn. Voor mij althans wel.

Ik zal eens kijken eerdaags

Ik zag vorige week een clipje op TV. Het waren een paar jongens die in een rijdende truck een liedje spelen. Het zat een beetje in de Coldplay/Keane-hoek. Ik heb alleen het laatste stuk van de clip gezien. In eerste instantie zie je ze gewoon het liedje spelen, pas als het nummer is afgelopen zoomt de camera uit en zie je dat ze op de snelweg zitten.

Iemand enig idee welk nummer dit is?

JonnieBrasco
Ok! Een stemoverzicht (van de artiest) van die andere gebruiker zou nog mooier zijn, omdat je dan een overzicht hebt van de hele discografie, inclusief albums waar die andere gebruiker niet op heeft gestemd.

JonnieBrasco
Een bugje: Als een album wordt afgekeurd, en de gebruiker doet zijn aanpassing en biedt hem opnieuw aan --> dan is het label leeg...

Ja, klopt, dat is mij ook een paar keer overkomen.

Gaat op de lijst

JonnieBrasco
Een tip-100 zou ook wel waardevol zijn! (Albums met 10 tot 20 stemmen).

En iets minder waardevol, maar wel grappig: een bottom-100...

EEn soort hear the album and turn the volume down top 100.

Twee kleine (en lullige) opmerkingen.

Allereerst de handigste. Bij het toevoegen van een CD staat de datum standaard op 2004. Op zich best handig, maar ik heb me er al meermaals op betrapt dat ik het gewoon vergeet aan te passen, en ik denk niet dat ik de enige ben. Misschien toch maar een "kies datum" optie + stupid users safety inbouwen Jordy ?

Tweede is eigenlijk gewoon een eigenaardigheidje, maar als ik ga kijken bij de toevoegingen van mezelf merk ik dat de letters waaronder ik niks heb toegevoegd niet in het lijstje staan. Clever, alleen 0-9 en Z staan er wel bij, en daaronder staan geen toevoegingen. Geeft geen error of zo, alleen een beetje vreemd.

Als een mens al met zo'n bugjes moet aankomen, is het eigenlijk gewoon een compliment voor de site

Onderhond schreef:
Misschien toch maar een "kies datum" optie + stupid users safety inbouwen Jordy ?

Haha, nee dan krijgen we weer commentaar mensen die dat wél handig vinden. Het gaat ook nog langs een mod natuurlijk, dus fouten zouden er in 95% van de gevallen niet door moeten komen.

Tweede is eigenlijk gewoon een eigenaardigheidje, maar als ik ga kijken bij de toevoegingen van mezelf merk ik dat de letters waaronder ik niks heb toegevoegd niet in het lijstje staan. Clever, alleen 0-9 en Z staan er wel bij, en daaronder staan geen toevoegingen. Geeft geen error of zo, alleen een beetje vreemd.

Hmn, da's vreemd inderdaad. Maar goed, dat soort dingetjes ga ik niet meer fixen aangezien er in de loop van volgend jaar (eerst is MovieMeter aan de beurt) een totaal nieuwe versie van de site aan zit te komen. Niet zozeer qua functionaliteit, die zal voor 95% hetzelfde blijven, maar wel qua programmatuur, waar dit soort schoonheidsfoutjes niet meer in zouden moeten zitten.

Yak
Iets wat me laatst te binnen schoot, maar misschien is het wel een heel stom idee hoor. Mij lijkt het wel aardig om, naast discussies bij albums of in het forum, ook discussies te kunnen voeren bij afzonderlijke artiesten. Dus dat, als ik een album toevoeg van een band, deze band ook een 'eigen' topic krijgt.

Natuurlijk kun je ook voor bands wel specifieke topics maken in het forum, maar die moeite is volgens mij nog geen enkele keer genomen. Terwijl je wel geregeld discussies over een album ziet ontaarden in discussies over de band, en je er bovendien niet veel zin in hebt om bij elke band waar je iets over kwijt wilt weer een nieuw forumtopic te moeten aanmaken.

Hmn, dan krijg je honderden lege topics, lijkt me ook niet zo nodig. Zodra een discussie bij een album van een artiest "algemeen" begint te worden de boel verplaatsen naar een topic, dat lijkt me een betere gang van zaken.

Misschien wordt het eerdaags eens tijd op zoek te gaan naar een vrijwilliger die een beetje mee wil modden, aangezien het hier langzaam wat drukker begint te worden.

neo
Of wellicht ook de taken iets meer in te delen in een bepaalde richtinh ofzo. Bijvoorbeeld bij de faq de namen alvast zetten ofzo of bij sommige al aangeven wat ze doen...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.