De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 december 2010, 22:39 uur
Hier werkt het - maar ik kan me dan weer niet herinneren dat het de afgelopen tijd anders is geweest.
0
geplaatst: 1 december 2010, 23:03 uur
Jordy schreef:
heb er even naar gekeken, is dat probleem met verdwijnende knoppen bij het bewerken van een artiest nu verholpen?
heb er even naar gekeken, is dat probleem met verdwijnende knoppen bij het bewerken van een artiest nu verholpen?
Snellere service dan ik me ooit had kunnen wensen: ik heb nu een knop, maar aanpassen is al niet meer nodig omdat iemand de wijziging al heeft doorgevoerd

0
geplaatst: 2 december 2010, 01:19 uur
Yamato schreef:
In De Site > Algemeen > Vraag: Top 10:
Is het mogelijk om de toplijsten van afgelopen jaren terug te bekijken, niet de lijsten die op basis van stemgemiddelde worden opgesteld maar de lijsten die aan het eind van het jaar worden opgesteld op basis van de Top 10-lijsten die mensen dan opgeven. Zo ja, waar kan ik die vinden?
In De Site > Algemeen > Vraag: Top 10:
Is het mogelijk om de toplijsten van afgelopen jaren terug te bekijken, niet de lijsten die op basis van stemgemiddelde worden opgesteld maar de lijsten die aan het eind van het jaar worden opgesteld op basis van de Top 10-lijsten die mensen dan opgeven. Zo ja, waar kan ik die vinden?
Ja, dat kan in de beginpost van dit topic onder het kopje 'De grote MusicMeter-eind-van-het-jaar-lijst'.

0
geplaatst: 2 december 2010, 14:34 uur
Momenteel werkt de "edit" functie bij het posten. (Firefox, laatste versie)
0
geplaatst: 2 december 2010, 14:35 uur
Momenteel werkt de "edit" functie NIET bij het posten. (Firefox, laatste versie)
Hier dus ook niet, kon mijn bericht niet meer corrigeren.
Hier dus ook niet, kon mijn bericht niet meer corrigeren.
0
geplaatst: 2 december 2010, 14:39 uur
Ok, heb ook FF, eventjes testen.
/edit: wat is je probleem?
"er gebeurt niets"
/edit: wat is je probleem?

Cabeza Borradora schreef:
Edit: Bij MIJ werkt het dus niet. Ik klik op de bewerk knop en er gebeurd niets.
Edit: Op deze manier wel natuurlijk
Edit: Bij MIJ werkt het dus niet. Ik klik op de bewerk knop en er gebeurd niets.
"er gebeurt niets"

0
geplaatst: 2 december 2010, 15:24 uur
Bij werkt het dus niet. Ik klik op de bewerk knop en er gebeurd niets.
0
geplaatst: 2 december 2010, 15:26 uur
Maar is toch niet zo handig. Vooral wanneer je zoveel typos maakt als ik en post voor het nalezen
Maar is toch niet zo handig. Vooral wanneer je zoveel typos maakt als ik en post voor het nalezen

0
geplaatst: 2 december 2010, 15:27 uur
Ik heb mijn browser trouwens al eens heropgestart, maar maakt geen verschil uit.
0
geplaatst: 2 december 2010, 15:43 uur
Het zoeken werkt ook niet meer
Niemand anders problemen??
Zal ik heel mijn systeem maar eens rebooten dan....
Niemand anders problemen??Zal ik heel mijn systeem maar eens rebooten dan....
0
geplaatst: 2 december 2010, 15:47 uur
Niemand anders problemen??
Zal ik heel mijn systeem maar eens rebooten dan....
Niemand anders problemen??Zal ik heel mijn systeem maar eens rebooten dan....
Quoten lukt nog wel

0
geplaatst: 2 december 2010, 15:48 uur
Zal ik de "meld misbruik" knop ook even testen, of gaat dat verwarring zaaien?
0
geplaatst: 2 december 2010, 15:50 uur
Getest! Die werkt dus ook nog, dat zijn er 2 knoppen van de 4 

0
geplaatst: 2 december 2010, 20:01 uur
Jordy schreef:
even je cookies legen en het moet weer goed gaan
even je cookies legen en het moet weer goed gaan
Zal ik direct eens doen dan, want nu kan ik ook al niet meer in mijn oude priveberichten bladeren
Moet het nog gekker...
0
geplaatst: 2 december 2010, 20:16 uur
Als je niet door pagina's kan bladeren klinkt het meer alsof je ergens bij je internet instellingen javascript hebt uitgeschakeld.
0
geplaatst: 2 december 2010, 20:25 uur
Is er eigenlijk een reden dat je geen foto, geboortedatum- en plaats bij een artiest kan doen, terwijl die geen solo-album heeft uitgebracht? Zou de site wel ten goede komen als dit wel kon, vind ik.
0
geplaatst: 2 december 2010, 20:29 uur
Toen ik dat lang lang geleden ging bouwen, leek me dat artiesten zonder albums niet interessant genoeg waren voor een eigen artiestenpagina. Het risico bestaat dat de discussies over een groep dan versplinterd gaan plaats vinden over de leden. Er valt bij sommige artiesten wellicht iets voor te zeggen om in ieder geval wel wat info en een foto te kunnen toevoegen, maar voorlopig vind ik het even goed zoals het is.
0
geplaatst: 2 december 2010, 20:56 uur
Jordy schreef:
Als je niet door pagina's kan bladeren klinkt het meer alsof je ergens bij je internet instellingen javascript hebt uitgeschakeld.
Ikzelf ben nergens aangeweest hoor! Alle cookies verwijderd (wat ik normaal elke week doe, nu was het drie weken geleden), maar geen verandering. Javascript is ingeschakeld (advanced settings, 2 opties aangevinkt:
-move or resize existing windows
-disable or replace context menus

0
geplaatst: 2 december 2010, 21:04 uur
Dan weet ik het helaas ook niet, er moet iets gewijzigd zijn aan "jouw kant" want aan de site is niets veranderd. Je zou eens een andere browser kunnen proberen.
0
geplaatst: 2 december 2010, 21:51 uur
Andere plaats, andere computer, andere internetaansluiting, zelfde browser. Hier werkt alles inderdaad perfect. Morgen werk aan de winkel blijkbaar....
0
geplaatst: 3 december 2010, 11:17 uur
Jordy schreef:
Dan weet ik het helaas ook niet, er moet iets gewijzigd zijn aan "jouw kant" want aan de site is niets veranderd. Je zou eens een andere browser kunnen proberen.
Terug hier, Explorer geprobeerd, zelfde probleem. In de linkeronderhoek wel een geel driehoekje: Done, but with errors on page (Bij Firefox geen foutmelding).
Dit zijn de detailles van de fout:
Webpage error details
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322)
Timestamp: Fri, 3 Dec 2010 09:38:49 UTC
Line: 5
Char: 9
Code: 0
URI: http://www.google-analytics.com/ga.js
User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 1.1.4322)
Timestamp: Fri, 3 Dec 2010 09:38:49 UTC
Line: 5
Char: 9
Code: 0
URI: http://www.google-analytics.com/ga.js
0
geplaatst: 3 december 2010, 11:20 uur
Te technisch voor mij, iemand een idee? Ik vermoed dat het met de "user agent" te maken heeft, want al gebruikte ik hier Explorer, verschijnt toch iets van Mozilla in de fout 
Geen idee wat een user agent is ook...

0
geplaatst: 3 december 2010, 14:32 uur
Mijn top 10 van 2010 is ingevuld. Het zou leuk zijn om hem met een linkje op Facebook of Twitter te zetten en dan zo, dat je meteen de tien titels ziet. Is dat mogelijk?
0
geplaatst: 3 december 2010, 16:05 uur
Te technisch voor mij, iemand een idee? Ik vermoed dat het met de "user agent" te maken heeft, want al gebruikte ik hier Explorer, verschijnt toch iets van Mozilla in de fout

Misschien is het je virusscanner, probeer die eens uit te zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.