MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Heb ik nog niet geprobeerd. Ik gebruik Avast! al jaren, nog nooit problemen mee gehad.

Ik word er ondertussen helemaal gek van. Browsers opnieuw geinstalleerd, nagekeken of ik de laatste Java updates binnen heb, maar niets veranderd. Sinds gisteren kan ik met Firefox niet meer in de paginas bladeren, het zoekblokje gebruiken of berichten wijzigen.

Zopas ontdekt dat in Explorer nu alles wel werkt, maar uitsluitend in de originele (eerst geopende tab, open ik een tweede tab (of browser window) is de paginabalk weer zwart, en werken ook de andere functies niet:

screenshot tab1

screenshot tab2

Ben ten einde raad. Er is me ge-PM'd dat de advertenties de oorzaak kunnen zijn. Iemand gelijkaardige ervaringen?

tussen haakjes, ik was alweer vergeten HOE traaaag explorer is....

Opgelost! In Firefox werkt alles terug normaal nu Oef... wat een opluchting! Was al bang dat ik terug naar Explorer zou moeten

Sir Spamalot (crew)
Wil iemand van de natuurlijk altijd eerbiedwaardige crew een kijkje nemen bij Megadeth - Rust in Peace Live. Ik had een correctie ingediend voor nummer 10, maar blijkbaar is er een dubbele correctie gebeurd en is er iets mislopen: twee maal Skin O' My Teeth. Met dank, zoals altijd, bij voorbaat.

Levend in vrede rusten blijft moeilijk.

Roesten daarentegen...

Cabeza Borradora schreef:
Opgelost! In Firefox werkt alles terug normaal nu Oef... wat een opluchting! Was al bang dat ik terug naar Explorer zou moeten

Hoe heb je het dan opgelost? Ik ben nu wel nieuwsgierig.

Het probleempje met de rotatielijst blijkt opgelost

CHIEP (crew)
Dit is een single.

Bij dit album staat bij mij ook reclame midden op de pagina.

Foutje?

Edit: Ik heb inmiddels ontdekt dat die reclame er enkel staat als er nog geen bericht bij een album is geplaatst.

Ozric Spacefolk
Even zeiken...

Als je lid wordt van Musicmeter, wordt er gesteld, dat er geen smstaal of onleesbaar nederlands gebruikt mag worden, of korte onnozele berichtjes etc.

Nu kom ik (te vaak) tegen dat mensen bandjes en cd-titels etc. afkorten, bijv.

FHEHHFAKHG van de artiest FJHASKLA

Dat is echt onbegrijpbaar en ik heb dan al vaak geen zin meer op stukjes door te lezen...

Verbieden, kan je zoiets niet, maar kan er in de reglementen worden op genomen, dat dit onwenselijk is?!?

Ik stoor er mij niet zo erg aan. Kan me ook voorstellen dat het bij dit album nogal aangenaam is om alles steeds voluit te schrijven.

dix
bennerd schreef:
Ik stoor er mij niet zo erg aan. Kan me ook voorstellen dat het bij dit album nogal aangenaam is om alles steeds voluit te schrijven.

Ja maar over dat album wil nauwelijks iemand schrijven.

Ozric Spacefolk schreef:
Verbieden, kan je zoiets niet, maar kan er in de reglementen worden op genomen, dat dit onwenselijk is?!?

Valt mijns inziens gewoon onder 'algemene leesbaarheid'. Ben het wel met je eens dat sommige mensen er een beetje in doorschieten, maar in dat geval volstaat het een misbruikmelding te doen.

Casartelli (moderator)
Algemene leesbaarheid inderdaad. Als het verwijst naar een ander album van eenzelfde artiest (en de afkorting niet al te dol wordt), kan het wat mij betreft de leesbaarheid (compactheid) wel ten goede komen. Zodra het naar andere artiesten gaat, wordt het een ander verhaal.

Stijn_Slayer
Mee eens, al zijn er enkele users die wel heel erg overdrijven.

Bij Pink Floyd jaag je een aantal mensen al op de kast als je WYWH of DSotM typt. Dan denk ik toch van kunnen die lui nou echt niet even logisch nadenken...

Ozric Spacefolk
Ja, maar ik ben soms gewoon keihard de draad kwijt, omdat ik dan moet gaan ontcijferen wat een afkorting precies inhoud... Tijdens een discussie over PF bij een plaat van PF, vind ik het niet erg dat er PF geschreven wordt ipv Pink Floyd...

Maar vooral bij verwijzingen naar andere artiesten, platen of afzonderlijke liedjes, vergalt het de leesbaarheid...

Simon Smith (crew)
Het lijkt mij handig als de "cursor" bij het openen van de site in het vakje zoeken zou klikken, net zoals dat bijv. bij Google is. Dan kun je meteen beginnen met het zoeken van een album en hoef je niet eerst dat vakje actief te maken.

Ozric Spacefolk schreef:
Ja, maar ik ben soms gewoon keihard de draad kwijt, omdat ik dan moet gaan ontcijferen wat een afkorting precies inhoud... Tijdens een discussie over PF bij een plaat van PF, vind ik het niet erg dat er PF geschreven wordt ipv Pink Floyd...

Maar vooral bij verwijzingen naar andere artiesten, platen of afzonderlijke liedjes, vergalt het de leesbaarheid...

Precies, ik schrijf bijna ook alles voluit. Maakt het lezen toch een stuk fijner.

In het Toplijsten-topic staan dus heel veel top-lijstjes (album en/of single), maar als ik een toplijst zoek van een artiest met minder dan 4 karakters, is het bijna onmogelijk deze te vinden.

Kan hier iets op gevonden worden?

Bv. dat de toplijst gekoppeld wordt aan de artiest.

De volgende MusicMeter Meeting vindt plaats op zaterdag 19 februari 2011 in Nijmegen.

Wil je meedenken en/of op de hoogte blijven:
De Site >> Gebruikers >> Musicmeter Meeting

En de rotatielijst is weer eens verdwenen.
Wil nu misschien iemand van de "crew" daar toch eens naar kijken? Heb dit probleem in het verleden nooit gehad!

Sir Spamalot (crew)
Wie durft zoiets: klik.. Walgelijk.

Beetje gefrustreerd me dunkt?

Wat een ziekelijke geesten lopen er toch rond.

Zorin
Dit gaat mij ook te ver; dit soort usernamen kunnen niet geaccepteerd worden lijkt me..

Gebruikersnaam geband.

Walgelijk inderdaad.

Ben nu toch wel benieuwd wat die naam was

Een doodswens voor een van de moderators. Gebeurt helaas wel vaker. Sommige mensen hebben ze niet allemaal op een rijtje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:40 uur

geplaatst: vandaag om 11:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.