MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ach gut, en Arnout is nog maar net begonnen

Hij was het niet, ach, lekker belangrijk ook, persoon in kwestie is geband. Einde verhaal.

Inderdaad. Hoe minder aandacht hoe beter. Dank jullie voor het snelle melden.

Klacht: Als ik wil zeuren over de nieuwe single van Marco Borsato dan moet dit beperkt blijven tot het is kerstmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis omdat anders de 'layout van de site verpest zou worden', terwijl er (zeker met de recente verbreding) wel plaats moet zijn voor tenminste nog honderdtwintig i-tjes, zoals het oogje in de preview ook toont en zoals ook daadwerkelijk door Marco wordt gezongen.

(Oftewel: ik heb het prima naar mijn zin op MuMe de laatste tijd, zeker nadat het door de donatie hier reclamevrij is geworden. En met mij denk ik nog wel meer... zag laatst 's avonds 167 gebruikers tegelijk aanwezig. Wat zou eigenlijk het record zijn?)

Die melding van 'te veel tekens, lay-out verpest' komt er soms ook als je een URL plaatst bij een afbeelding. Zou naar mijn smaak gewoon beter weggelaten kunnen worden in ruil voor splitsing over een regel van de url.

Ozric Spacefolk
Gajarigon schreef:
Die melding van 'te veel tekens, lay-out verpest' komt er soms ook als je een URL plaatst bij een afbeelding. Zou naar mijn smaak gewoon beter weggelaten kunnen worden in ruil voor splitsing over een regel van de url.

Je kan een url ook gewoon een naam geven zoals 'klik' of 'klik hier'.

klik

Volgens mij wordt hier bedoeld dat de url zelf te lang is, niet de titel. Die laatste kan je inderdaad zelf gewoon aanpassen, voor de url is dat toch een stukje lastiger. Gebeurt eigenlijk alleen bij de url van een afbeelding overigens, niet bij een website.

Ozric Spacefolk
Sorry... Ik heb het (weer) niet goed gelezen... Mijn bad!

De onderste mag weg (recenter en geen stemmen erbij):

Quidam - Sny Aniolów (1998)
Quidam - Sny Aniolów (1998)

Ik heb hem verwijderd.

Allmusic
Deze kan verwijderd worden, is dubbel

Verwijderd.

Ik heb een klacht over TNT die nu 3 dagen gaan staken .
Morgen moet de cd die ik besteld heb binnenkomen .
Nu wordt dat dus zaterdag .
Kutpost.

Ieder nadeel heeft ook weer z`n voordelen .
Er komen ook geen aanmaningen binnen .

Telkens ik het mumeladder topic open, kom ik op p612 uit, terwijl we ondertussen al aan 624 zitten. Dit sinds zondag ofzo. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Casartelli (moderator)
Hier weer een artiestenpagina met vreemde opmaak.

En hier nog een.

Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo vreemd aan dan?

Casartelli (moderator)
Geen idee hoe ik een screenshot plaats... maar de diverse koppen en velden zijn nogal in elkaar geschoven. (IE8)

Probeer anders eens Firefox

@corn1holio1: waarschijnlijk heb je per ongeluk op die pagina bij een bericht links naast permalink op zo'n pijltje geklikt, waardoor die discussie nu vanaf dat bericht steeds in je updates staat.
Je moet even drukken op verwijderen in mijn updates bovenaan in het topic en daarna weer op toevoegen in mijn updates, dan moet het goed zijn.

@Casartelli: dat probleem heb ik ook nog steeds met IE8 sinds de nieuwe opmaak (alleen bij artiesten met foto) en met Firefox is het inderdaad weg.

freitzen schreef:
@corn1holio1: waarschijnlijk heb je per ongeluk op die pagina bij een bericht links naast permalink op zo'n pijltje geklikt, waardoor die discussie nu vanaf dat bericht steeds in je updates staat.
Je moet even drukken op verwijderen in mijn updates bovenaan in het topic en daarna weer op toevoegen in mijn updates, dan moet het goed zijn.

Of op het pijltje bij de allereerste post van het topic klikken, dan is het ook weer in orde.

@Freitzen: Werkt perfect, tnx!

Ligt het aan mij of ligt de website er om de haverklap even (20-tal seconden) uit?

Hier geen last van.

Ozric Spacefolk
Casartelli schreef:
Geen idee hoe ik een screenshot plaats... maar de diverse koppen en velden zijn nogal in elkaar geschoven. (IE8)

[Alt] + [Prt Scr] en dan het programma Paint openen en middels [Ctrl] + [V] plakken, dan kan je het plaatje opslaan en uploaden op de site...

(met je evt. fotocamera, gaat sneller natuurlijk)...

Heel omslachtig allemaal, maar het verduidelijkt soms nogal wat...

Ozric Spacefolk
Ik vroeg mij 2 dingen af;

1. Is er een mogelijkheid om tribute-albums bij de betreffende artiest in de discografie te laten terugkomen??!?

en

2. Bepaalde cd's bijv. 'VH1 Storytellers' of 'King Biscuit Flower Hour' of 'A Musical Guide To...' zijn deel van een serie, kunnen deze platen ook aan elkaar gelinkt worden?!?

FlyLo schreef:
Ligt het aan mij of ligt de website er om de haverklap even (20-tal seconden) uit?

Gebeurt de laatste wel erg vaak i dd; vooral 's avonds....

Sir Spamalot schreef:
Wie durft zoiets: klik.. Walgelijk.

??????

Een openlijke schuldbekentenis?

c-moon schreef:
En de rotatielijst is weer eens verdwenen.
Wil nu misschien iemand van de "crew" daar toch eens naar kijken? Heb dit probleem in het verleden nooit gehad!

Mag ik toch nogmaals vragen om bovengeschetst probleem het hoofd te bieden? Met dank.

Niet dat het superbelangrijk is, maar had toch graag een oplossing...

Gelukkig ben ik alvast van die vervelende reclame verlost, yep, ik betaal voor musicmeter nu.. Met plezier trouwens, maar dan zou ik af en toe wel graag een antwoordjes krijgen op vraagjes ook he

Alleen Jordy zou jouw probleem kunnen oplossen Mark. Wij als crew kunnen helaas geen "programmeerfouten" herstellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.