MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Oh, nou ja, volgens mij heeft herman een tijd geleden een Wiki-link op mijn verzoek gewijzigd, en gezien u ook een mod bent... Maar wellicht/blijkbaar is dat anders met Spotify-links.

Ah, wellicht zie ik iets over het hoofd. Want ik zou ook niet weten hoe je Wiki-links kan aanpassen. Ik zal Herman eens PM'en.

Wat voor wiki-link was dat dan? Kan me dat zo 123 niet herinneren.

Bij een Rick Ross-album; zijn nieuwste als ik het goed heb.

Ach ja, daar was inderdaad iets met een Wikipedia-link. Dat album stond twee keer op Wikipedia, als ik me goed herinner. Maar volgens mij heb ik toen niet die link zelf aangepast. Zou in ieder geval niet weten hoe het moet.

Hoi allemaal ik leef nog, de site gelukkig ook

Ben over 2 weken weer thuis, zal dan de vragen van de laatste tijd even langslopen

Stijn_Slayer
Take your time, iedereen verdient vakantie.

MAS
De artiesten pagina van Thirstin' Howl III klopt niet. Als je via een van zijn albums naar zijn artiestenpagina gaat wordt je elke keer doorverwezen naar een andere alias terwijl er 6 albums van hem op MuMe staan.

Lol, ik wilde dat ook net plaatsen .

Opgelost.

Ik vind de zoekfunctie (bij topics) op MuMe slecht werken. Als ik bijvoorbeeld bij de top 2000 (van de MuMe Ladder) Me, Myself and I (van De La Soul) intik dan geeft hij alle berichten aan die een van de zoekwoorden bevat. Bovendien mag ik dan ook nog eens in een post met daarin 2000 nummers gaan zoeken of het desbetreffende nummer er nu wel of niet instaat. Dit moet toch makkelijker kunnen, bijvoorbeeld door echt specifiek te laten zoeken op de gehele zin en dat wat je zoekt ook een andere kleur krijgt zodat je het ook makkelijk in een grote post kunt vinden.

Zelfde klacht als de gangster boven mij.

Voorlopige oplossing: Ctrl+f

dazzler schreef:
Simple Minds

De eerste 6 ep's van Simple Minds zijn geen ep's maar gewone maxi-singles
waarop zeker geen drie non-album tracks staan. Ik stoor me aan het 2 maten en 2 gewichten
beleid in deze. Hoe kon het zijn dat deze ep's op de site terecht kwamen?

Komt nog bij dat de maxi-singles die zijn ingevoerd met "theme zoveel" pas in de jaren 90
als dusdanig (vaak met gewijzigde tracklijsten tov de oorspronkelijke maxi's) zijn uitgebracht.
Dus ofwel klopt de hoes niet, ofwel het jaartal ofwel de tracklijst.

De CD rereleases van de maxi's zijn ook in boxen verschenen.
Sommige daarvan staan terecht gelijst bij de compilaties van Simple Minds.
Dus fans die dolgraag die releases op de site willen, kunnen daar terecht.
Al ontbreken er nog een paar volumes in die reeks van 5 of 6 boxen.

Welke mod kuist de Simple Minds ep lijst op?

GarnalenPeller schreef:

Hey gaaf, dat kende ik nog niet. Bedankt. Nadeel blijft wel als het topic uit heel veel pagina's bestaat.

@Simple Minds
Ik ben er doorheen gegaan. Een aantal (uit 1989) zijn singles, maar kwamen al uit voor het album verscheen en bevatten daarom 3 nieuwe tracks. Die heb ik dan ook laten staan.

GarnalenPeller schreef:

Of gewoon F3.

herman schreef:
@Simple Minds
Ik ben er doorheen gegaan. Een aantal (uit 1989) zijn singles, maar kwamen al uit voor het album verscheen en bevatten daarom 3 nieuwe tracks. Die heb ik dan ook laten staan.

Opgeruimd staat netjes: ik kan me helemaal vinden in de huidige stand van zaken.

Thanks.

Alleen die Live EP (Canadian Promo) vond ik niet zo snel ergens anders terug. De titel klinkt wel wat dubieus.

Ik zou denken dat een promo (not for sale staat er dikwijls op)
een exclusieve uitgave voor radiostations is en dus niet in de handel verschenen.
Op zich een argument om hem te schrappen, dacht ik.

Dat lijkt me ook, maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet. De titel is ook niet echt terug te lezen op de hoes. En als je googlet op die specifieke titel vind je alleen zoekresultaten die naar MuMe leiden.

Bij een aantal algemene overzicht pagina's van sommige artiesten staan de leden en oprichtdatum van de band en meer persoonlijke gegevens niet mooi bovenaan, maar staat het onder de eerste albums doorgeschoven.

Ik heb er al een tijdje last van, en heb het met name bij Zappa, Deep Purple, Dire Straits en nog meer bands. Bij b.v Michael Jackson heb ik er weer totaal geen last van. Mijn vraag is nu ligt dat nu aan mijn computer, of kan de mu.me crew daar iets aan doen?

Nu kan ik sommige gegevens van bands gewoon niet lezen, omdat de helft gewoon versholen staat onder lps en de eerste albums op de algemene pagina.

En nu heb ik een groot wit vlak bovenaan de pagina waar niets staat verder.

Heb geen last van ricardo's probleem, alles werkt naar behoren hier.

Stijn_Slayer
Hier ook denk ik. De site is soms wel erg traag als ik meerdere tabbladen open, maar misschien komt dat doordat ik Utorrent altijd aan heb staan.

Het stemmen gaat bijzonder moeilijk met Safari 5.0.3. (pc). De stemmenbalk blijft dan namelijk laden.

Bad Brains

Zie bovenstaande link, opgericht in 1979, 1e plaat uit 1978, lijkt me sterk dat dat klopt....

Inderdaad, van de eerste plaat kloppen releasejaar, label en type album niet. Heb een correctie ingezonden.

Aquila
Even checken, voordat ik een correctie indien:
Deze Amon Düül is toch dezelfde als deze - het is gewoon een voortzetting van dezelfde band in een ander land. Die krijgt toch geen eigen entry? Beide zijn dan weer niet te verwarren met hun counterpart Amon Düül II.

itchy schreef:
Heb een correctie ingezonden.
Inmiddels goedgekeurd.

Aquila schreef:
Even checken, voordat ik een correctie indien:
Deze Amon Düül is toch dezelfde als deze - het is gewoon een voortzetting van dezelfde band in een ander land. Die krijgt toch geen eigen entry? Beide zijn dan weer niet te verwarren met hun counterpart Amon Düül II.
Rateyourmusic beschouwt de Engelse tak als een nieuwe groep Search - Rate Your Music - rateyourmusic.com en Allmusic merkt op dat die band eigenlijk 'Amon Düül III' had moeten heten. Dat pleit ervoor om het te laten zoals het nu is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.