De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2011, 15:51 uur
Ik kan momenteel niet stemmen.
Als ik mijn stem invoer gaat alles goed maar hij blijft niet staan bij vernieuwen.
Het betreft het album That Driving Beat.
Als ik mijn stem invoer gaat alles goed maar hij blijft niet staan bij vernieuwen.
Het betreft het album That Driving Beat.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 15:59 uur
Bij mij staat er wel dat je gestemd hebt hoor, thelion (4,5, toch?)
0
geplaatst: 16 januari 2011, 16:01 uur
Masimo schreef:
Klopt
edit:
nu staat het er bij mij ook...... vreemd
0
geplaatst: 16 januari 2011, 19:45 uur
In De Site > Algemeen > Correcties:
Is het misschien leuk als je ook kan zien hoeveel correcties iemand heeft gedaan? Geeft toch ook aan wat iemand voor de site gedaan heeft.. Correcties zijn bovendien minstens zo belangrijk als toevoegingen naar mijn mening (ik heb informatie graag correct maar dat zal wel deels aan mij liggen
) en het is gewoon leuk natuurlijk. Ik zou het wel interessant vinden ergens te kunnen zien hoeveel correcties ik gedaan heb aan de site, voel ik me toch nog beetje nuttig hier haha 
Is het misschien leuk als je ook kan zien hoeveel correcties iemand heeft gedaan? Geeft toch ook aan wat iemand voor de site gedaan heeft.. Correcties zijn bovendien minstens zo belangrijk als toevoegingen naar mijn mening (ik heb informatie graag correct maar dat zal wel deels aan mij liggen
) en het is gewoon leuk natuurlijk. Ik zou het wel interessant vinden ergens te kunnen zien hoeveel correcties ik gedaan heb aan de site, voel ik me toch nog beetje nuttig hier haha 
0
voltazy
geplaatst: 16 januari 2011, 19:58 uur
Manuel schreef:
idd, ik corrigeer me gek, maar dat staat nergens.
(meer kan ik ook niet doen, aangezien ik niks meer mag toevoegen
)
0
geplaatst: 16 januari 2011, 19:59 uur
Stijn_Slayer schreef:
En de purist, zoals ik, baalt natuurlijk als een stekker dat Jason Bonham op die foto te zien is i.p.v. John.
En de purist, zoals ik, baalt natuurlijk als een stekker dat Jason Bonham op die foto te zien is i.p.v. John.
Daar hoef je geen LZ purist voor te zijn hoor

0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:02 uur
Voor de grap eens gekeken en in 2011 heeft CHIEP de meeste correcties (160) gedaan. Van de mensen die niet in de crew zitten, lijkt Simon Smith op het eerste gezicht het best (39) te scoren, ervan uitgaande dat die allemaal zijn goedgekeurd.
De crew scoort wel onevenredig hoog omdat die veel nieuwe toevoegingen naderhand moeten corrigeren om de releasedatum toe te voegen, dus helemaal eerlijk is dit beeld ook niet. Daarbij vergt de ene correctie ook heel wat meer werk dan de andere.
De crew scoort wel onevenredig hoog omdat die veel nieuwe toevoegingen naderhand moeten corrigeren om de releasedatum toe te voegen, dus helemaal eerlijk is dit beeld ook niet. Daarbij vergt de ene correctie ook heel wat meer werk dan de andere.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:03 uur
voltazy schreef:
)
(quote)
) Idd. Toevoegingen krijgen nog credits, correcties niet.
Misschien zou het ook handig/leuk zijn om bij een album te kunnen zien hoeveel correcties, en evt. door wie, er zijn uitgevoerd..
Weet niet of dit veel werk is allemaal want ik heb er niet zo veel verstand van maar lijkt me opzich niet?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 januari 2011, 20:05 uur
Men heeft wel een punt dat die correcties ook belangrijk zijn. Ik zou zeggen, zie je iets verkeerd, laat het weten aan de crew. Het kan maar de betrouwbaarheid van de site verhogen. Ook uw aandacht voor dikwijls ontbrekende tracktijden: heb je het album in welke vorm dan ook, voeg even de tijden toe en kijk eens alles na, het is nauwelijks twee minuten werk.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:05 uur
Om dat bij de albums te zien lijkt me volstrekt oninteressant eerlijk gezegd. Een toplijst (al dan niet eenmalig) lijkt me wel weer leuk, ook als een klein eerbetoon inderdaad. Er zijn users die behoorlijk veel corrigeren.
0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:20 uur
Oke, maar bij de users zelf? Net als ''Toevoegingen:''? Lijkt me toch wel leuk. En een toplijst is idd ook wel leuk, maar dan ook een all-time denk ik die gewoon zichtbaar blijft en bijgewerkt wordt?
0
geplaatst: 16 januari 2011, 20:22 uur
Sir Spamalot schreef:
Men heeft wel een punt dat die correcties ook belangrijk zijn. Ik zou zeggen, zie je iets verkeerd, laat het weten aan de crew. Het kan maar de betrouwbaarheid van de site verhogen. Ook uw aandacht voor dikwijls ontbrekende tracktijden: heb je het album in welke vorm dan ook, voeg even de tijden toe en kijk eens alles na, het is nauwelijks twee minuten werk.
Dat lijkt me een weinig zinvolle exercitie - afhankelijk van het bronmateriaal (cassette, lp, cd - en dan ook nog de div. versies) kan de tracktijd met 1 - 8 seconden variëren, afhankelijk van het meenemen van een fade en de lengte ervan. Ik kan moeiteloos een groot aantal voorbeelden produceren - en al die verschillende versies komen vaak van één master.
Corrigeren van tijden tot op seconde precies is vragen om correctie-tennis - kijk maar naar de droevige ellende op hoezengebied (vraag het eens aan Dazzler, zou ik zeggen).
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 januari 2011, 20:26 uur
Mjuman, ik bedoel ook geen correctie-tennis, hoor. Als het een paar seconden scheelt, steek ik er mijn tijd niet in. Ik vind het wel de moeite om te weten hoelang een album ongeveer duurt. Precisiewerk is voor astronauten, niet voor ons. Alle albums die ik draai terwijl ik op MuMe ben, kijk ik even na: tracktijden, typefouten, hoes, andere bazaar. Met een link stuur ik dan een correctie door. Het heeft inderdaad geen zin om de Pietje-Te-Precies uit te hangen.
0
geplaatst: 17 januari 2011, 01:48 uur
De tracklist van dit album klopt niet. Een of andere skit staat er meer dan 10 x in.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 januari 2011, 02:33 uur
Ik zal het straks/morgen eens checken met mijn exemplaar.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 17 januari 2011, 22:09 uur
Bij deze gebeurd en het klopt wel degelijk - alleen zijn sommige nummers 13 seconden lang, niet 12
.
.
0
tangmaster
geplaatst: 18 januari 2011, 13:07 uur
Zou het niet mogelijk zijn als je een label aanklikt dat je daar tussenhaakjes achter het aantal releases ziet staan?
0
geplaatst: 18 januari 2011, 13:18 uur
Ik denk dat dat niet mogelijk is.
Niet van elk label staan alle releases op MuMe.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 19:01 uur
Ik kan met mijn ipod touch geen albums aan "mijn albums" toevoegen. Iemand die hetzelfde heeft of een oplossing.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 20:16 uur
Dat werkt inderdaad niet.
Binnenkort ga ik hier het en een ander aanpassen, dan zal het waarschijnlijk op iPods/Phones/Pads ook weer werken
Binnenkort ga ik hier het en een ander aanpassen, dan zal het waarschijnlijk op iPods/Phones/Pads ook weer werken
0
tangmaster
geplaatst: 18 januari 2011, 20:26 uur
deric raven schreef:
Dus niet bij de bestaande labels op MuMe?
0
tangmaster
geplaatst: 18 januari 2011, 20:47 uur
Waarom kan het bij de artiesten wel? Voorbeeld bij het label Virgin staat er achter (100)
Voeg je een album toe op dat label en je klikt bij een album op Virgin verschijnt er(101).
Waarom bij de albums van artiesten wel en bij de labels niet.
Voeg je een album toe op dat label en je klikt bij een album op Virgin verschijnt er(101).
Waarom bij de albums van artiesten wel en bij de labels niet.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 20:57 uur
Nu snap ik wat je bedoeld.
Niet het aantal releases, maar het aantal albums op Mume van een bepaald label.
Niet het aantal releases, maar het aantal albums op Mume van een bepaald label.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 20:59 uur
tangmaster schreef:
Zou het niet mogelijk zijn als je een label aanklikt dat je daar tussenhaakjes achter het aantal releases ziet staan?
Alles is mogelijk, maar ik zie persoonlijk niet zo veel toegevoegde waarde. Om consequent te zijn moet je dan bij elke opsomming van albums gaan noemen hoeveel er in dat lijstje staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.