De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2011, 21:51 uur
herman schreef:
Om dat bij de albums te zien lijkt me volstrekt oninteressant eerlijk gezegd. Een toplijst (al dan niet eenmalig) lijkt me wel weer leuk, ook als een klein eerbetoon inderdaad. Er zijn users die behoorlijk veel corrigeren.
Om dat bij de albums te zien lijkt me volstrekt oninteressant eerlijk gezegd. Een toplijst (al dan niet eenmalig) lijkt me wel weer leuk, ook als een klein eerbetoon inderdaad. Er zijn users die behoorlijk veel corrigeren.
idd en dan bijvoorbeeld in de plaats van de toplijst "meningen" die is volgens mij niet zo interessant dan correcties en dan blijft het toch allemaal even overzichtelijk....

0
geplaatst: 19 januari 2011, 22:39 uur
Wacht eens even, de meningen voegen juist enorm veel toe aan de site. Beter dan de duizendste: Leuk album of dit is echt mooi.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:07 uur
Ik ben vast niet de enige die de optie 'meningen' nooit gebruikt.
Maar als anderen het wel zinvol vinden, prima.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:08 uur
Maar ik ben vast ook niet de enige die de optie wel gebruikt. 

0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:12 uur
Svendra schreef:
Ik was er aanvankelijk ook niet in geinteresseerd totdat ik ontdekte het zelf te gebruiken om berichten er uit te filteren op die manier. Heerlijk, en voor mij bijna dé manier om serieus wat te lezen over albums in de vorm van lange stukken of korte maar wel zinvolle meningen.
Hierdoor hoef ik me niet meer heen te worstelen door soms voor mij niet erg zinvolle discussies.
En ja, dan moet je zelf ook gaan aanvinken wat ik dan ook ben gaan doen

Overigens vind ik een toplijst daarvan dan wel vrij onnodig eerlijk gezegd. Dus van mij mag ie vervangen worden door een correctie toplijst (ook al heb ik daar ook niet veel mee).
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:18 uur
Ahum.. ik doorzie nu pas de mogelijkheden van 'meningen'. 
Ik dacht dat het enkel om die toplijst te doen was, maar wat aERodynamIC zegt klopt natuurlijk. En je eigen stukjes worden netjes gearchiveerd op alfabet, ook handig.
Kortom: ik ga alsnog m'n zinvolle stukjes aanvinken. Zo veel zijn dat er nog niet.

Ik dacht dat het enkel om die toplijst te doen was, maar wat aERodynamIC zegt klopt natuurlijk. En je eigen stukjes worden netjes gearchiveerd op alfabet, ook handig.
Kortom: ik ga alsnog m'n zinvolle stukjes aanvinken. Zo veel zijn dat er nog niet.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:21 uur
Het is inderdaad ook een vorm van archiveren.
Ik beleef er zelf veel plezier aan, en als anderen dat ook doen is het mooi meegenomen.
Ik beleef er zelf veel plezier aan, en als anderen dat ook doen is het mooi meegenomen.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:35 uur
aERodynamIC schreef:
Overigens vind ik een toplijst daarvan dan wel vrij onnodig eerlijk gezegd. Dus van mij mag ie vervangen worden door een correctie toplijst (ook al heb ik daar ook niet veel mee).
(quote)
Ik vind hem niet minder onnodig dan de andere toplijsten. Maw: ik vind gebruikerstoplijsten uberhaupt onnodig.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:52 uur
Arrie schreef:
ik vind gebruikerstoplijsten uberhaupt onnodig.
ik vind gebruikerstoplijsten uberhaupt onnodig.
Daar sluit ik me bij aan.
0
geplaatst: 19 januari 2011, 23:56 uur
Gooi ze d'r dan uit - ben je meteen alle aandachtjunks kwijt die er hele topics over vol zwatelen.
Zoveel van dit en zoveel van dit - who cares; correcties of toevoegingen, zinvolle besprekingen - echte info/meningen, dat telt.
Zoveel van dit en zoveel van dit - who cares; correcties of toevoegingen, zinvolle besprekingen - echte info/meningen, dat telt.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 00:25 uur
aERodynamIC schreef:
Ik was er aanvankelijk ook niet in geinteresseerd totdat ik ontdekte het zelf te gebruiken om berichten er uit te filteren op die manier. Heerlijk, en voor mij bijna dé manier om serieus wat te lezen over albums in de vorm van lange stukken of korte maar wel zinvolle meningen.
Hierdoor hoef ik me niet meer heen te worstelen door soms voor mij niet erg zinvolle discussies.
(quote)

Tip van de week!!! Ik had die nog niet zo bekeken....
Eigenlijk zou je andermans zin/onzin zo moeten kunnen aanvinken...

0
geplaatst: 20 januari 2011, 11:59 uur
Mjuman schreef:
Gooi [de toplijsten] d'r dan uit - ben je meteen alle aandachtjunks kwijt die er hele topics over vol zwatelen.
Gooi [de toplijsten] d'r dan uit - ben je meteen alle aandachtjunks kwijt die er hele topics over vol zwatelen.
Dat geklets gaat over de toplijsten die manipuleerbaar zijn, neem ik aan: Stemmen, Berichten en Meningen. Die mogen van mij best geschrapt worden (al heb ik er ook geen last van). Berichten vind ik sowieso een vreemde lijst. Als je bijvoorbeeld aan laddercompetities meedoet, tikt dat enorm aan.
Toevoegingen en (eventueel) Correcties zijn objectiever. Als zo'n lijst users motiveert om een extra inspanning te leveren, is daar weinig mis mee.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 14:01 uur
Svendra schreef:
Dat geklets gaat over de toplijsten die manipuleerbaar zijn, neem ik aan: Stemmen, Berichten en Meningen. Die mogen van mij best geschrapt worden (al heb ik er ook geen last van). Berichten vind ik sowieso een vreemde lijst. Als je bijvoorbeeld aan laddercompetities meedoet, tikt dat enorm aan.
Toevoegingen en (eventueel) Correcties zijn objectiever. Als zo'n lijst users motiveert om een extra inspanning te leveren, is daar weinig mis mee.
(quote)
Sluit ik me bij aan, dit soort aandachttrekkerij: De Site >> Algemeen >> Mijlpalen op musicmeter voorkom je dan meteen....
0
geplaatst: 20 januari 2011, 15:02 uur
Ik zie dat niet als aandachttrekkerij... Vind het zelf wel interessant om eens per jaar ofzo te kijken hoeveel ik heb gepost. Maar de gebruikerslijsten hoeven van mij ook niet per se, alleen die van stemmen kijk ik wel eens naar.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 16:55 uur
freakey schreef:
Sluit ik me bij aan, dit soort aandachttrekkerij: De Site >> Algemeen >> Mijlpalen op musicmeter voorkom je dan meteen....
Ik kan mij je punt wel voorstellen. Aan de andere kant, andere users vinden het weer leuk. Het eet geen brood en er wordt niemand lastig mee gevallen. Je hoeft het zelf niet verplicht te lezen of er aan mee te doen. Dus ik denk dan altijd maar, wie ben ik om liefhebberijen van anderen te torpederen?
Laatst viel iemand over het feit dat dat er bepaalde importalbums op musicmeter stonden die niet in Nederland worden uitgebracht, of iets dergelijks. Wat kan het schelen als anderen er juist wel plezier aan beleven en er met elkaar over willen keuvelen? Live and let live...
0
geplaatst: 20 januari 2011, 20:42 uur
Ik heb 1 ding. Toen ik mij aan wilde melden lukte het heel vaak niet. Ik dacht dat die beveiligingscode niet werkte, maar het bleek aan mijn gebruikersnaam te liggen, niet lang genoeg. Ik zag dit nergens staan! Erg irritant. Ik weet niet ik het over het hoofd heb gezien.
0
tangmaster
geplaatst: 20 januari 2011, 21:03 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
En ik ook, die lijsten gaan nergens over.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 21:47 uur
Ivan__ schreef:
Ik heb 1 ding. Toen ik mij aan wilde melden lukte het heel vaak niet. Ik dacht dat die beveiligingscode niet werkte, maar het bleek aan mijn gebruikersnaam te liggen, niet lang genoeg. Ik zag dit nergens staan! Erg irritant. Ik weet niet ik het over het hoofd heb gezien.
Dat lijkt me raar, want we hebben ook een user genaamd sq. Of had je een username van 1 letter ingevuld?
0
geplaatst: 20 januari 2011, 23:51 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Nieuwe genres?
0
geplaatst: 21 januari 2011, 14:16 uur
Is het mogelijk om binnen een jaartal en genre tegelijk te zoeken? Nu springt hij over als je bijvoorbeeld het jaar 2000 kiest en daarna een een genre. Er wordt dan alleen een lijst van het genre getoond. Of kan het ook op een andere manier?
0
geplaatst: 21 januari 2011, 14:20 uur
Ja, het kan anders (hoewel wat omslachtig, maar zelf gebruik ik het erg vaak), je kan naar zoeken gaan, links in het menu, en dan een jaar en genre invullen, en een minimum qua gemiddelde invullen. (Je hebt het toch over de toplijsten?)
Ik gebruik de zoekfunctie zelf erg vaak, omdat je van alles kan combineren, erg fijn. Al vind ik het jammer dat dat niet bij de toplijsten kan.
Ik gebruik de zoekfunctie zelf erg vaak, omdat je van alles kan combineren, erg fijn. Al vind ik het jammer dat dat niet bij de toplijsten kan.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 14:38 uur
Ik had het inderdaad over de toplijsten. Bedankt voor de snelle reactie en de uitleg.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 14:42 uur
Tja, het is slechts mijn manier om het op te lossen omdat dat in de toplijsten inderdaad niet kan. 

0
geplaatst: 21 januari 2011, 16:11 uur
Je zit dan alleen met het probleem dat wanneer je een brede zoekopdracht doet, bijvoorbeeld hip-hop en 2000, je slechts tot de letter c kunt bekijken. Misschien een optie om ervoor te zorgen dat je erin kunt bladeren?
0
geplaatst: 21 januari 2011, 16:13 uur
Ja dat is inderdaad wel een beetje jammer. In zo'n geval zit er niks anders op dan je zoekopdracht wat meer te specificeren (bijvoorbeeld hoger minimum gemiddelde). Het is wel wat behelpen inderdaad.
Maar misschien heeft Jordy er een oplossing voor?
Maar misschien heeft Jordy er een oplossing voor?
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:16 uur
Arrie schreef:
Dat lijkt me raar, want we hebben ook een user genaamd sq. Of had je een username van 1 letter ingevuld?
(quote)
Nee ik had mijn naam zonder die __ ingevuld, toen deed 'ie het niet! Daarna met die streepjes en toen lukte het ineens wel.
0
geplaatst: 21 januari 2011, 18:20 uur
De username Ivan is al in gebruik, heeft niks met de lengte te maken.
0
geplaatst: 22 januari 2011, 12:14 uur
Arrie schreef:
Kijk dat wist ik niet eens! Het was handig geweest als dat duidelijk vermeld werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.