De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2011, 15:39 uur
er veel users zijn die de crew testen, door bewust een afkeuring van bijvoorbeeld een hoes nogmaals in te dienen om te kijken of een ander crewmember er wel in trapt. Dit vind ik persoonlijk onbehoorlijk en storend gedrag.
...alsof je niets beters te doen hebt 
Stel de MuMe schandpaal topic voor; openheid van zaken; bij twee keer op de schandpaal een ban voor twee weken.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 januari 2011, 15:47 uur
Dat wordt dan vooral vermakelijk om te lezen voor andere users, en dat lijkt me helaas niet de bedoeling. 

0
geplaatst: 11 januari 2011, 16:17 uur
herman schreef:
Denk niet dat dat er in zit... je krijgt nu al dat mensen tijdens discussies voortdurend hun berichten veranderen, lijkt me niet wenselijk dat nog meer in de hand te werken.
Denk niet dat dat er in zit... je krijgt nu al dat mensen tijdens discussies voortdurend hun berichten veranderen, lijkt me niet wenselijk dat nog meer in de hand te werken.
Dat vind ik nou zo storend. Dan lijkt het net alsof het bericht dat jezelf plaatst, totaal uit de context is, omdat een ander zijn berichten steeds aanpast. Tot overmaat van ramp lijkt het dan ook nog vaak alsof jij (ik in dit geval) zelf een reactie uit de tent lokt, terwijl een andere user soms de meest onzinnige dingen opschrijft, en vervolgens uitgerekend dat gaat corrigeren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 januari 2011, 16:24 uur
Ik meen dat bij dat nieuwe Michael Jackson album een aantal weken ook zo'n gast was, ja. Eerst een hele discussie voeren, en dan al z'n berichten elke keer weghalen.. Dat deed 'ie een week lang.
Maar toch, als ik een typfout maak, of iets schrijf waarvan ik me achteraf realiseer dat het niet klopt, wil ik dat graag nog even kunnen aanpassen.
Als een situatie zoals jij schetst keer op keer door dezelfde user de spuigaten uitloopt kun je beter een melding van misbruik maken, dan kan er tegen opgetreden worden. Het lijkt me namelijk niet dat de crew blij is met dit soort types, zeker niet doordat de logische opbouw van de berichten bij het album/de topic dan verpest wordt.
Maar toch, als ik een typfout maak, of iets schrijf waarvan ik me achteraf realiseer dat het niet klopt, wil ik dat graag nog even kunnen aanpassen.
Als een situatie zoals jij schetst keer op keer door dezelfde user de spuigaten uitloopt kun je beter een melding van misbruik maken, dan kan er tegen opgetreden worden. Het lijkt me namelijk niet dat de crew blij is met dit soort types, zeker niet doordat de logische opbouw van de berichten bij het album/de topic dan verpest wordt.
0
geplaatst: 11 januari 2011, 16:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ik meen dat bij dat nieuwe Michael Jackson album een aantal weken ook zo'n gast was, ja. Eerst een hele discussie voeren, en dan al z'n berichten elke keer weghalen.. Dat deed 'ie een week lang.
Bij dat specifieke album was het tot aan een aantal weken geleden echt dramatisch. Nog erger vond ik het, dat ik 0,5* in m'n beoordeling ben gezakt, en vervolgens drie privéberichten ontving waarom ik dat deed, en dat dat een belachelijk besluit van me was.

Nou ben ikzelf niet zo lichtgeraakt, dus zag er eerder de humor van in. Maar toch, 't blijft dramatisch. Ik doelde niet alleen op de reacties bij MJ, maar je pikt(e) er inderdaad wel één van de ergste uit.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 januari 2011, 16:49 uur
Ha, geinig dat we dezelfde persoon bedoelen, deze sprong dan ook het meeste in het oog. Ik heb 'm daarna overigens niet meer gezien. 

0
geplaatst: 11 januari 2011, 16:53 uur
Deze staat dubbel, eentje kan eraf:
O.V. Wright - A Nickle and a Nail and Ace of Spades (1971)
0
geplaatst: 11 januari 2011, 16:54 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ha, geinig dat we dezelfde persoon bedoelen, deze sprong dan ook het meeste in het oog. Ik heb 'm daarna overigens niet meer gezien.
Heb jij even geluk. Ik echter wel, sterker nog ik raakte zelfs meerdere keren (gisteren voor het laatst, haha) betrokken in zo'n discussie (waar je uiteindelijk toch niet uitkomt) *zucht*.

0
geplaatst: 11 januari 2011, 18:00 uur
herman schreef:
Denk niet dat dat er in zit... je krijgt nu al dat mensen tijdens discussies voortdurend hun berichten veranderen, lijkt me niet wenselijk dat nog meer in de hand te werken. Een taalfout maken we allemaal wel eens, dat is toch niet het einde van de wereld?
Denk niet dat dat er in zit... je krijgt nu al dat mensen tijdens discussies voortdurend hun berichten veranderen, lijkt me niet wenselijk dat nog meer in de hand te werken. Een taalfout maken we allemaal wel eens, dat is toch niet het einde van de wereld?
Misschien dat we dan iemand van de crew mogen vragen om storende taalfouten in een enkel geval te laten corrigeren (in oudere stukken).
0
geplaatst: 11 januari 2011, 18:04 uur
Ik vind dat een beetje 'mods met werk opzadelen'.
Zelf ontdek ik ook fouten in mijn stukken. Met tikfouten kan ik leven met taalfouten niet en toch heb ik die in mijn eigen stukken ontdekt: afgrijselijk.
Maar helaas. Het is niet anders. Ik vind niet dat we mods met een extra klus moeten opzadelen. Dit zijn in feite onze eigen fouten: gewoon je werk even doorlezen voor je het plaatst (of zoals ik doe: plaatsen en dan nog opnieuw lezen en fouten eruit halen).
Zelf ontdek ik ook fouten in mijn stukken. Met tikfouten kan ik leven met taalfouten niet en toch heb ik die in mijn eigen stukken ontdekt: afgrijselijk.
Maar helaas. Het is niet anders. Ik vind niet dat we mods met een extra klus moeten opzadelen. Dit zijn in feite onze eigen fouten: gewoon je werk even doorlezen voor je het plaatst (of zoals ik doe: plaatsen en dan nog opnieuw lezen en fouten eruit halen).
0
ClassicRocker
geplaatst: 11 januari 2011, 20:14 uur
En dan maar hopen dat je berichten met taalfouten niet geqoute zijn alvorens je de verbeteringen hebt aangebracht.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die er van baalt taalfouten in zijn berichten aan te treffen. Gedeelde smart is halve smart. Zo heeft deze discussie zowaar een therapeutische uitwerking.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die er van baalt taalfouten in zijn berichten aan te treffen. Gedeelde smart is halve smart. Zo heeft deze discussie zowaar een therapeutische uitwerking.

0
geplaatst: 11 januari 2011, 20:15 uur
Ik schrijf mijn stukjes altijd in een Word-document, die geeft aan welke woorden verkeerd geschreven zijn, of grammaticaal onjuist zijn. Al is dat niet feilloos, natuurlijk. Af en toe sluipt er wel eens een foutje in. Dat is geen ramp, vind ik; zelfs in de krant of in een tijdschrift lees je wel eens foutjes 

0
geplaatst: 12 januari 2011, 11:41 uur
http://www.musicmeter.nl/user/20/reviews/
Dubbele recensie bij Hello Saferide - Would You Let Me Play This Ep 10 Times a Day? (2006)
Overigens vind ik dat dit niet als recensies aangeklikt moeten worden. Tuurlijk, iedere mening is er een, maar dit gaat wel erg ver.
Dubbele recensie bij Hello Saferide - Would You Let Me Play This Ep 10 Times a Day? (2006)
Overigens vind ik dat dit niet als recensies aangeklikt moeten worden. Tuurlijk, iedere mening is er een, maar dit gaat wel erg ver.
0
Misterfool
geplaatst: 12 januari 2011, 12:19 uur
Ik ben het hier wel met chevy eens, dit zijn geen meningen. Natuurlijk hoeft niet iedereen een pagina vol te schrijven,maar probeer ten minste uit te leggen waarom je iets mooi vindt.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 januari 2011, 13:06 uur
En de purist, zoals ik, baalt natuurlijk als een stekker dat Jason Bonham op die foto te zien is i.p.v. John.
0
geplaatst: 12 januari 2011, 17:05 uur
Een aantal off topicberichten over recensies/meningen verwijderd.
Eventuele discussie daarover kan verder hier: De Site >> Algemeen >> Recensiefilter
Is Led Zeppelin trouwens gecorrigeerd? Behalve de foto die wellicht beter zou kunnen zie ik niets vreemds.
Eventuele discussie daarover kan verder hier: De Site >> Algemeen >> Recensiefilter
Is Led Zeppelin trouwens gecorrigeerd? Behalve de foto die wellicht beter zou kunnen zie ik niets vreemds.
0
tangmaster
geplaatst: 12 januari 2011, 22:07 uur
herman schreef:
Ik nu ook niet meer maar vanmiddag was het totale overzicht aan tekst voor de album lijst volledig weg.
0
ClassicRocker
geplaatst: 14 januari 2011, 19:05 uur
Het nieuwsgedeelte van het forum is zo dood als een pier. Afgezien van het R.I.P.-topic, is er weinig leven te bekennen. Dit terwijl er genoeg muzieknieuws is om over te discussiëren.
Ik zal de komende weken eens wat nieuwsberichten posten. Groter nieuws in het forum, kleiner nieuws in de artiestentopics (ook van die ondergeschoven kindjes). Bijkomend voordeel is dat interessante off-topic discussies in albumtopics die naar (een) artiestentopic(s) verplaatst worden en daar nu vaak een voortijdige dood sterven, bij wat meer activiteit in de artiestentopics wellicht wèl het bevredigende vervolg krijgen dat ze verdienen. De site zou er weer een stukje beter door worden.
Zijn er meer users die zich hiervoor willen inspannen?
Ik zal de komende weken eens wat nieuwsberichten posten. Groter nieuws in het forum, kleiner nieuws in de artiestentopics (ook van die ondergeschoven kindjes). Bijkomend voordeel is dat interessante off-topic discussies in albumtopics die naar (een) artiestentopic(s) verplaatst worden en daar nu vaak een voortijdige dood sterven, bij wat meer activiteit in de artiestentopics wellicht wèl het bevredigende vervolg krijgen dat ze verdienen. De site zou er weer een stukje beter door worden.
Zijn er meer users die zich hiervoor willen inspannen?
0
geplaatst: 14 januari 2011, 19:08 uur
Afgezien van het R.I.P.-topic, is er weinig leven te bekennen

0
geplaatst: 14 januari 2011, 19:18 uur
Het loopt nog steeds niet lekker bij de discografiën van artiesten met een foto.
0
geplaatst: 14 januari 2011, 21:13 uur
Iemand trouwens een idee waarom Jelle (The Scientist) al sinds oktober 2010 niet meer op Mu.Me zit
Ik mis zijn bijdrage toch best wel.
Ik mis zijn bijdrage toch best wel.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.