MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Datzelfde geld voor The Scientist al heeft hij zijn account nog..
Al vanaf oktober zich niet meer aangemeld

Jelle was volgens mij al vrij lang aan het klagen over de overdaad aan "spelletjes" en het gebrek aan serieuze discussies op MuMe dus ik denk dattie er de brui aan heeft gegeven. Wel lullig qua timing aangezien hij zich wel aangemeld had voor het mixtape-gebeuren. Ik zal hem op FB eens een veeg uit de pan geven

Ja hij had een kleine hekel aan spelletjes
Jammer dat hij ook niet meer op Soulseek zit..

Casartelli (moderator)
dix schreef:
Gaan we pretfrit hiernog terugzien ?

Geband!?

Dat was me überhaupt even ontgaan.

Volgens mij n.a.v. gedoe in het poezie topic.

Zijn deze: David Bowie - Glass Spider Live (2008) en deze: David Bowie - Glass Spider (2007) niet gewoon dezelfde met andere hoes en intro eraf??

Deze mixtape wordt niet aangegeven op de artiestenpagina van de artiest.

voltazy
GrafGantz schreef:
Volgens mij n.a.v. gedoe in het poezie topic.

ik heb daar even in gelezen, maar dat topic wordt je niet vrolijk van hoor
en dan heb ik het niet eens over de kwaliteit van de poëzie.

Er dient bij Poëzie ook te worden Geleden.

Nog afgezien van de hoeveelheid ingrepen van de moderators is er in dat topic inderdaad weinig ruimte voor enige humor.

Daar ligt ook het probleem: Dichten moet au serieux worden genomen. Ik dacht dat er een link zou zijn met muzikanten en hun teksten op albums maar nee, het gaat over Echte Dichters en zelf dichten.

Maar om vanwege dat topic je dan af te melden op een muzieksite...

Om Oscar Wilde te parafraseren: poëzie is te belangrijk om serieus genomen te worden.
Wat mij vooral niet aanstaat is het grote gebrek aan kennis over poëzie van de meeste forumleden hier. Zo'n opmerking van musician doet me daar ook aan denken: allereerst zijn spottende Echte Dichters met kapitalen geschreven, daarna klagen over de inhoud van het topique. Wat wil je dan zien? Een discussie of liedjesschrijvers ook dichters kunnen zijn?

Natuurlijk niet. Alleen Leonard is dat.

Het doet mij vermoeden dat jij zo iemand bent die het een straf vond om voor zijn leeslijst te lezen en dat je poëzie iets voor graftakken vond toen je op de middelbare zat.

Zo, en nu allemaal lekker verder kankeren op dat beruchte poëzie forum....

Dichters zijn nu eenmaal godsonmogelijke alcoholisten, hoerenlopers, Borderliners en andersoortige wandelende afwijkingen. Zo ben ik zelf bijvoorbeeld alleen aardig voor vrouwen.

Slowgaze schreef:
(...)Het doet mij vermoeden dat jij zo iemand bent die het een straf vond om voor zijn leeslijst te lezen en dat je poëzie iets voor graftakken vond toen je op de middelbare zat.

...Waarbij mijn uitspraken over het Poëzie Topic in de praktijk direct worden bevestigd, zonder dat er verder nog naar het topic hoeft te worden gesurfd.

Je hebt er de helft van alle berichten zo'n beetje neergepend Slowgaze, ik begrijp, je bent een harde man om mee te discussiëren als het om gedichten gaat, dat zal ik dan ook niet doen. Ik betreur alleen dat er blijkbaar users de brui aan hebben gegeven omdat er zo'n vrolijk topic aan de gang is.

dix
En nu zit ik me af te vragen waarom borderliners hier met een hoofdletter B wordt geschreven.
( en vrouwen niet )

Slowgaze schreef:
Om Oscar Wilde te parafraseren: poëzie is te belangrijk om serieus genomen te worden.
(...)
Het doet mij vermoeden dat jij zo iemand bent die het een straf vond om voor zijn leeslijst te lezen en dat je poëzie iets voor graftakken vond toen je op de middelbare zat.

Niet zwatelblazen, slowgaze:

Om Oscar Wilde letterlijk aan te halen: "all art is quite useless"

Dat hij daarover heel serieus was, moge blijken uit zijn wens zijn werk slechts in 3 exemplaren uit te geven, één voor hemzelf, één voor The British Museum, en één voor God - "though I'm not quite sure about the copy for the British Museum"

Graftakken leg je waar ze horen... op de plaats waar vele dichters (al dan niet jong) het leven lieten. Ik vind het erg jammer dat Pretfit is afgehaakt, opgeblazen zwatelpraat zit ik niet op te wachten. Gnothi seauton en anders wel: "cast a cold eye on life, on death horseman pass by".

Ik verwijs naar zijn "Life is too important to be taken seriously". Op het gebied van Wilde hoef je me niet te gaan verbeteren, jongeman. Maar ik moet je zeggen dat wat jij "zijn werk" noemt, alleen gelde voor het lange gedicht "The Sphinx", waar hij die opmerking over maakte. Of was je de titel per ongeluk vergeten?

Oke, voor de duidelijkheid, en om deze hele discussie af te sluiten: pretfrit heeft zich niet uitgeschreven, maar is inderdaad geband. Ik snap dat mensen dat betreuren, maar wij hebben dat niet zomaar gedaan, daar is uiteraard een aanleiding voor geweest. Dat hoeft hier echter niet besproken te worden, en ook deze discussie over het poëzie-topic lijkt me nergens voor nodig. Mijn verzoek is dan ook om deze discussie te beëindigen, en discussies over poëzie an sich kunnen wat mij betreft ook gewoon in het poëzie-topic.

dix
De vraag was of we 'm nog terugzien ... blijkbaar niet.

voltazy
haha, kostelijk om de reacties van een bepaalde user te lezen, die doet denken aan een 13 jarig meisje met geestelijke problemen die te horen krijgt van iemand dat justin bieber gay is en daar dan weer op reageert.

voltazy
dix schreef:
De vraag was of we 'm nog terugzien ... blijkbaar niet.

die vraag werd idd lelijk overschaduwd.
Ik ben ook bang van niet. Erg jammer dat een van de weinige leden van deze site waar ik op muzikaal gebied iets aan had en via wie ik veel mooie muziek heb ontdekt nu weg is.

Hoi,

Vrijwel alle Javascript functionaliteiten op de site zijn opnieuw gebouwd. Dit is gedaan op een nieuwe technische basis, en zoveel mogelijk met standaardcomponenten. Voorheen bestond de site op dit vlak uit een wirwar van losse scriptjes, wat het onderhoud erg bemoeilijkte.

Als het goed is moeten jullie er niet zo heel veel van merken, misschien zien sommige schermpjes er net wat anders uit dan vroeger. Technisch is er dus wel veel veranderd onder water, om onderhoud aan de site ook in de toekomst mogelijk te houden. Aangezien er het een en ander nieuw is, is er kans op nieuwe bugs. Ik hoor het graag als je wat vreemds ziet.

Je moet hierbij denken aan bv. het zoekscherm rechtsboven, sorteren van je top 10, stemmen (ook op touch apparaten), vergrotingen van plaatjes, de tooltips die je ziet als je boven een link zweeft, popups met meldingen, foutmeldingen in formulieren, en het toevoegen van albums aan Mijn Albums.

Mijn Albums zelf is wat grondiger verbouwd dan de rest. Belangrijkste verschil is dat je niet meer kunt slepen met albums. Voor nu is dit scherm vrij basic, niet alles wat er in zat zit er nu ook weer in. Wellicht komen er in de toekomst weer wat meer mogelijkheden bij.

Ik ga er al meteen op ingaan Jordy: het zoekvenster en de bijhorende uitklapbalk zijn nog niet helemaal op elkaar afgestemd. (Firefox 3.6.13; schermresolutie 1366x768)
Ook: wat is de logica achter de volgorde in zoekresultaten? Het is niet chronologisch, niet gemiddelde, niet aantal stemmen.

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
"Er zijn momenteel 49 gebruikers aanwezig."

Ik klik op 49 gebruikers om te zien wie, maar er gebeurt niets. Versie: Firefox 3.6.13.

Gajarigon schreef:
Ook: wat is de logica achter de volgorde in zoekresultaten? Het is niet chronologisch, niet gemiddelde, niet aantal stemmen.

Die logica is niet veranderd, dat gaat op populariteit (aantal stemmen en berichten)

Sir Spamalot schreef:
"Er zijn momenteel 49 gebruikers aanwezig."

Ik klik op 49 gebruikers om te zien wie, maar er gebeurt niets. Versie: Firefox 3.6.13.

opgelost, bedankt

Dat klopt dan toch niet bij Tool.

Undertow staat eerst (372 stemmen en 146 berichten)
10.000 Days staat niet eens bij eerste drie met 709 stemmen en 1659 berichten.

Andere opmerking: het toekennen van een mening bij een bestaand bericht (door op het sterretje te klikken) werkt niet zo goed. Het is niet interactief, je moet eerst refreshen vooraleer het werkt.

Gajarigon schreef:
Ik ga er al meteen op ingaan Jordy: het zoekvenster en de bijhorende uitklapbalk zijn nog niet helemaal op elkaar afgestemd.

Ook opgelost als het goed is

Gajarigon schreef:
Dat klopt dan toch niet bij Tool.

Die discussie bewaar ik even voor een andere keer als je het niet erg vind

Ja, dat is in orde. Het lijkt ook sneller te gaan.
(klopt ook niet bij Pink Floyd, maar is inderdaad geen prioriteit - ook niet bij coldplay (geeft parachutes boven rush of blood))

Gajarigon schreef:
Andere opmerking: het toekennen van een mening bij een bestaand bericht (door op het sterretje te klikken) werkt niet zo goed. Het is niet interactief, je moet eerst refreshen vooraleer het werkt.

Dat gaat inderdaad nog niet helemaal goed, ga ik nu naar kijken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.