De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 14:33 uur
Het was ook handig om in een oogwenk te kunnen zien op welke van Mijn Albums ik nog diende te stemmen. De albumhoesjes mis ik ook niet.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 14:42 uur
Je kunt ook door te "slepen" met je muis meerdere albums selecteren.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 14:43 uur
Angelo schreef:
Bij mij werkt het in ieder geval nog niet.
Bij mij werkt het in ieder geval nog niet.
Vervelend, ik wacht even af of meer mensen deze klachten hebben. Bij mij lijkt het nu allemaal te werken, ook in IE7
0
geplaatst: 30 januari 2011, 15:31 uur
Pfff... Dat Mijn Albums is wel heel erg lelijk geworden... Evenals de snelzoekfunctie.
Veel te schematisch en de vormgeving laat duidelijk te wensen over.
Ik hoop dat je de basic look snel verandert.
0
jeko
geplaatst: 30 januari 2011, 15:40 uur
Sir Spamalot schreef:
Het was ook handig om in een oogwenk te kunnen zien op welke van Mijn Albums ik nog diende te stemmen. De albumhoesjes mis ik ook niet.
Ja vond ik ook wel erg handig en de albumhoesjes mis ik wel!
0
geplaatst: 30 januari 2011, 15:51 uur
chevy93 schreef:
Evenals de snelzoekfunctie.
Evenals de snelzoekfunctie.
Ik vind het beter en sneller zoals het nu is.
Ik kan nu ook eindelijk een ampersand gebruiken in het snelzoekvenster (wat ik een tijdje geleden had gemeld). Waarvoor dank, Jordy.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:02 uur
FlyLo schreef:
Ik kan nu ook eindelijk een ampersand gebruiken in het snelzoekvenster (wat ik een tijdje geleden had gemeld). Waarvoor dank, Jordy.
(quote)
Oh mooi is dat ook gelijk opgelost
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:08 uur
chevy93 schreef:
Pfff... Dat Mijn Albums is wel heel erg lelijk geworden... Evenals de snelzoekfunctie.
Ik vind de vormgeving van Mijn Albums eerlijk gezegd niet zo belangrijk, als het maar goed werkt en dat deed het hier voor niet. Dat neemt niet weg dat er de komende tijd langzaam aan wel weer wat terug zal komen, dingen als een grafische weergave of stamtabellen zijn niet voor goed weg.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:14 uur
Hoe kun je vormgeving nu niet belangrijk vinden? Een site valt of staat met de vormgeving. Anders kan ik mijn albums net zo goed bij gaan houden in een excel-bestandje.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:17 uur
Wat is er dan zó ontzettend storend? Ik ben binnen één dag al aan de nieuwe vormgeving gewend geraakt, misschien gebeurt dat nog wel bij jou, gewoon even wennen.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:18 uur
Ólafur Arnalds - ...and They Have Escaped the Weight of Darkness (2010)
Staat bij mijn albums bij de 0-9 en bij de O.
http://www.musicmeter.nl/user/29172/albums/2/_#albums
http://www.musicmeter.nl/user/29172/albums/2/O#albums
http://www.musicmeter.nl/user/29172/albums/2/_#albums
http://www.musicmeter.nl/user/29172/albums/2/O#albums
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:19 uur
Ik zou het wel prettig vinden als ik in de albumlijsten weer kan zien of ik op album gestemd heb zonder over al de albums heen te hoeven gaan met de cursor.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:20 uur
chevy93 schreef:
Hoe kun je vormgeving nu niet belangrijk vinden? Een site valt of staat met de vormgeving. Anders kan ik mijn albums net zo goed bij gaan houden in een excel-bestandje.
Ik vind vormgeving wel belangrijk, en ik vind dat daar ook nog veel aan verbeterd moet worden op deze site, alleen zo'n "achteraf" functionaliteit als Mijn Albums heeft daarbij niet de hoogste prioriteit.
Het bijhouden van Mijn Albums op deze site doet iemand volgens mij omdat het makkelijk is om gelijk linkjes naar de albums te hebben, en om te kunnen laten zien aan medegebruikers wat je allemaal hebt. Ik geloof niet dat de fantastische vormgeving ooit een selling point is geweest, je hebt altijd heel basic links een lijstje met mappen en rechts een lijstje met films gehad.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 januari 2011, 16:21 uur
De 'albums toevoegen' knop staat in ieder geval weer goed bij Mijn Albums. 

0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:21 uur
chevy93 schreef:
gaat op de lijst!
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:22 uur
indana schreef:
Ik zou het wel prettig vinden als ik in de albumlijsten weer kan zien of ik op album gestemd heb zonder over al de albums heen te hoeven gaan met de cursor.
je bedoelt de stemtabel weergave in Mijn Albums?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:23 uur
Jordy schreef:
Ik geloof niet dat de fantastische vormgeving ooit een selling point is geweest, je hebt altijd links een lijstje met mappen en rechts een lijstje met films gehad.
Maar een heleboel informatie is nu ook weg. Ik herken veel albums aan de hoes en minder aan de naam. Ook kon ik zo in één oogopslag zien wat voor album het was.Ik geloof niet dat de fantastische vormgeving ooit een selling point is geweest, je hebt altijd links een lijstje met mappen en rechts een lijstje met films gehad.
Jordy schreef:
je bedoelt de stemtabel weergave in Mijn Albums?
Genereer stemtabel, neem ik aan.je bedoelt de stemtabel weergave in Mijn Albums?
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:25 uur
Okee, de keuze voor weergave met hoezen komt binnen nu en een paar weken wel weer terug.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:28 uur
Top. 
De grafische weergave (de basic look zoals ik het al eerder noemde) zal wel even wennen zijn, maar zal na verloop van tijd weer normaal zijn. Een beetje een overhaaste eerste indruk.

De grafische weergave (de basic look zoals ik het al eerder noemde) zal wel even wennen zijn, maar zal na verloop van tijd weer normaal zijn. Een beetje een overhaaste eerste indruk.

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 30 januari 2011, 16:32 uur
Jordy, volgens mij hebben indiana en ondergetekende het over hetzelfde. Je had de lijst Mijn Albums welke je verder kon onderverdelen en naast de albums stonden pijltjes waarmee je kon stemmen op de albums. Ik ben volop bezig om mijn vinylalbums stemmen toe te kennen, dan komen mijn cd's aan bod dus ik kon in één oogopslag zien welke albums ik nog eens diende te beluisteren en stemmen te geven.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:33 uur
Okee duidelijk. Tot dit terug is kun je een stemtabel generen bij de albumlijsten in je openbare profiel, als tijdelijke oplossing.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:41 uur
Jordy schreef:
verzamelalbums staan inderdaad niet artiestenpagina's
verzamelalbums staan inderdaad niet artiestenpagina's
Het is een mixtape van RB Djan, die hoort dan toch gewoon op zijn artiestenpagina te staan? Het zal wel door de aliassen komen.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:44 uur
Het album staat als verzamelalbum ingevoerd, en die staan volgens mij (momenteel) niet op artiestenpagina's. Als dat ongewenst is moet dat op de lijst. Als deze aanduideing verkeerd is moet hij gecorrigeerd worden.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 16:55 uur
Ik heb problemen met het uitklappen van de bonusnummers. Ik krijg ook een uitroepteken links onder. Ik gebruik ie8.
0
geplaatst: 30 januari 2011, 17:22 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Het is een mixtape van RB Djan, die hoort dan toch gewoon op zijn artiestenpagina te staan? Het zal wel door de aliassen komen.
(quote)
Het is een mixtape van RB Djan, die hoort dan toch gewoon op zijn artiestenpagina te staan? Het zal wel door de aliassen komen. Opgelost.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.