De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2011, 22:08 uur
0
geplaatst: 14 februari 2011, 22:37 uur
Zijn meerdere redenen voor. Nog in te sturen lijstjes voor spelletjes, delen van pm's die ik naar ieder nieuw crewlid stuur, verwijderde berichten die ik toch wil bewaren, mume-todo's, links van gesloten topics, etc.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 18:21 uur
herman schreef:
Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.
Het lukt me niet om een PM naar mezelf te sturen. Ik typ mijn naam in, klik op mijn naam/avatar die verschijnt in het rijtje suggesties, maar gebeurt er niets als ik op verzenden klik.
Heb jij gisteren ook Valentijnskaarten naar jezelf gestuurd?
0
geplaatst: 15 februari 2011, 23:44 uur
Meer mensen last van dit probleem:
http://awesomescreenshot.co...
Uit het niets wijzigt soms het lettertype van een gedeelte van een bericht. De tekstvelden (waar ik nu in typ), doen ook vreemd. Selecteren gaat lastig/ waar ik met mijn cursor klik is niet altijd waar ik terecht kom. (?)
Geloof dat ik het vandaag op een andere pc ook zag, maar weet niet zeker meer. Windows 7 64-bit + Chrome met wat extensies (wellicht ligt het daar aan)
edit: Ik zie nu ook dat je Mijn Albums weer van een update hebt voorzien. Top! weer albumcovers
http://awesomescreenshot.co...
Uit het niets wijzigt soms het lettertype van een gedeelte van een bericht. De tekstvelden (waar ik nu in typ), doen ook vreemd. Selecteren gaat lastig/ waar ik met mijn cursor klik is niet altijd waar ik terecht kom. (?)
Geloof dat ik het vandaag op een andere pc ook zag, maar weet niet zeker meer. Windows 7 64-bit + Chrome met wat extensies (wellicht ligt het daar aan)
edit: Ik zie nu ook dat je Mijn Albums weer van een update hebt voorzien. Top! weer albumcovers

0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:11 uur
0
geplaatst: 16 februari 2011, 19:13 uur
inquestos schreef:
Er zijn meer mensen met deze problemen in Chrome, maar ik kan ze op de Mac en onder XP niet nabootsen helaas.
0
geplaatst: 17 februari 2011, 09:02 uur
Ik vroeg me af of het niet overzichtelijker is
om de lijstjes topics bij artiesten onder een gelijkvormige noemer te zetten?
"Band Singles Top 10"
"Band Lijstjes"
"Band Top 10"
"Band Album Top 5"
"Band Album/Singles Lijstjes"
etc ...
Mijn voorstel zou zijn om de topics samen te voegen of te wijzigen in ...
"Band ... lijstjes"
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> China Crisis ... lijstjes
om de lijstjes topics bij artiesten onder een gelijkvormige noemer te zetten?
"Band Singles Top 10"
"Band Lijstjes"
"Band Top 10"
"Band Album Top 5"
"Band Album/Singles Lijstjes"
etc ...
Mijn voorstel zou zijn om de topics samen te voegen of te wijzigen in ...
"Band ... lijstjes"
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> China Crisis ... lijstjes
0
geplaatst: 17 februari 2011, 11:19 uur
Daar zijn we wel eens aan begonnen (en ook aan het samenvoegen van verschillende topics van dezelfde artiesten), maar dat was zo'n klus dat het nooit af is gerond. O.a. Freddze heeft daar nog flink wat werk in gestoken.
Maar het is wel een goed punt inderdaad.
0
geplaatst: 17 februari 2011, 11:54 uur
herman schreef:
Daar zijn we wel eens aan begonnen (en ook aan het samenvoegen van verschillende topics van dezelfde artiesten), maar dat was zo'n klus dat het nooit af is gerond. O.a. Freddze heeft daar nog flink wat werk in gestoken.
Ik kan me natuurlijk voorstellen dat users later weer eigen topictitels gaan verzinnen
zodat jullie werk een maat voor niets blijkt ... en om daar dan een strikte regel van te maken ...
Hoewel er een fixed toplijsten topic is waarin zoiets helder zou kunnen omschreven worden.
0
geplaatst: 17 februari 2011, 15:02 uur
Waaruit maar weer blijkt dat "nomenclatuur" a.k.a. classificatie a.k.a. metadatering (i.e. metadata voorzien) net zo'n heikele kwestie is als seks: zonder goede voorbereiding en wel overwogen keuzes (wel/niet etc.) kan het wel eens anders uitpakken dan voorzien.
0
geplaatst: 17 februari 2011, 15:48 uur
Als je je moet voorbereiden op en nadenken tijdens seks, klopt er iets niet volgens mij. 

0
geplaatst: 17 februari 2011, 16:08 uur
Met anders uitpakken dan voorzien bedoelt Mjuman denk ik dat je iemand ook per ongeluk zwanger kunt maken. 
Gelukkig zijn de gevolgen binnen het lijstjesforum minder verstrekkend. Overigens hebben we voor het 'vraag en aanbod'-forum ook wel eens nagedacht over een dergelijke metadatering en een beperkt aantal topics.

Gelukkig zijn de gevolgen binnen het lijstjesforum minder verstrekkend. Overigens hebben we voor het 'vraag en aanbod'-forum ook wel eens nagedacht over een dergelijke metadatering en een beperkt aantal topics.
0
geplaatst: 18 februari 2011, 01:58 uur
0
geplaatst: 18 februari 2011, 06:56 uur
Paalhaas schreef:
Deze is in feite een reissue van deze en staat volledig overbodig op de site. Verwijderen zou ik zeggen.
Deze is in feite een reissue van deze en staat volledig overbodig op de site. Verwijderen zou ik zeggen.
Dank je. De reissue is verwijderd en alle stemmers is gevraagd of ze hun stem willen uitbrengen op John Coltrane - Live at the Village Vanguard (1961)
0
geplaatst: 18 februari 2011, 11:12 uur
Deren Bliksem schreef:
Als je je moet voorbereiden op en nadenken tijdens seks, klopt er iets niet volgens mij.
A. dan hoef je dus voor sporten ook nooit te trainen (seks wordt nl wel eens "voetballen in bed genoemd")
B. blijkbaar nooit gekeken naar Chinatown (1974 - o.a. Faye Dunaway, Jack Nicholson)
C. je bent er één van de ouderwetse stempel - recht op het doel af, en houdt verder de spelvariaties niet bij
- je hebt verder ook altijd de juiste attributen (la'maar zeggen voetbalschoenen) bij je.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 februari 2011, 12:02 uur
Als ik mijn rotatielijst bewerk door achtereenvolgens wat platen van positie te veranderen en vervolgens enkele platen door nieuwe te vervangen en hem vervolgens opsla, krijg ik een vreemd resultaat, waarbij een enkele vervanging niet doorgekomen is en een andere op een verkeerde plek staat (Firefox).
0
Aquila
geplaatst: 19 februari 2011, 13:43 uur
Casartelli schreef:
Als ik mijn rotatielijst bewerk door achtereenvolgens wat platen van positie te veranderen en vervolgens enkele platen door nieuwe te vervangen en hem vervolgens opsla, krijg ik een vreemd resultaat, waarbij een enkele vervanging niet doorgekomen is en een andere op een verkeerde plek staat (Firefox).
Aanpassen van de rotatielijst was vandaag een crime, ja. Lijkt het zelfde probleem als met het zoekscherm rechtsboven dat nog steeds niet naar behoren werkt.
0
geplaatst: 19 februari 2011, 22:16 uur
Joe Jackson - Gold (2008)
is een budget re-release van
Joe Jackson - This Is It (1997)
met exact dezelfde tracklijst.
Misschien samenvoegen met Gold als alternatieve titel.
is een budget re-release van
Joe Jackson - This Is It (1997)
met exact dezelfde tracklijst.
Misschien samenvoegen met Gold als alternatieve titel.
0
geplaatst: 20 februari 2011, 18:22 uur
Aquila schreef:
Aanpassen van de rotatielijst was vandaag een crime, ja. Lijkt het zelfde probleem als met het zoekscherm rechtsboven dat nog steeds niet naar behoren werkt.
(quote)
Problemen met de rotatielijst (in sommige scenario's) zijn bekend, dit staat op de lijst en ga ik binnenkort oplossen. Dat er iets mis is met het zoekscherm rechtsboven is nieuw voor me, wat is er mis?
0
Aquila
geplaatst: 20 februari 2011, 19:33 uur
Ik geloof dat anderen er ook last van hadden thelion (?) heeft het geloof ik al gemeld. Als je net opstart plaats hij de zoek karakters ín het tekstblokje (zoeken...), bijvoorbeeld (zoeRadioheadken...). En dan werkt het niet. Als je dan de overbodige karakters weghaald, geeft hij alleen dingen met R en dan Ra weer. En dan wordt het weer leeg. Kwestie van geduld hebben, maar helemaal normaal is het niet. Ik kan wel een screenshot plaatsen, maar dat kan pas later vanavond.
0
Poa
geplaatst: 22 februari 2011, 23:30 uur
Dit is volgens mij geen EP maar een gewone single. Heeft ook niet de benodigde 3 tracks.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 23 februari 2011, 11:12 uur
De samenstelling van deze cd veranderd per jaar, eveneens de hoes... Deze heeft echt niets te zoeken op Musicmeter...
Marillion - Crash Course (2001)
Het is een gratis sampler, te bestellen via de website...
0
geplaatst: 23 februari 2011, 17:31 uur
Ozric Spacefolk schreef:
De samenstelling van deze cd veranderd per jaar, eveneens de hoes... Deze heeft echt niets te zoeken op Musicmeter...
Is nog in beraad ...De samenstelling van deze cd veranderd per jaar, eveneens de hoes... Deze heeft echt niets te zoeken op Musicmeter...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.