MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Over het verwijderde recensietopic: mods verzochten meerdere malen 'niet om de brei heen te draaien' en niet zo vaag te zijn. En op het moment dat er voorzichtig, opbouwend, met fluwelen handschoenen eea concreet wordt gemaakt, wordt het complete topic weggespoeld. Een woordje uitleg zou nu niet misstaan.

?

Heb ik nu wat gemist?

Je bedoelt dit topic?

Ik dacht al: heb dat net nog na zitten lezen en zag dat er nergens iets verwijderd was.

Omsk schreef:
mods verzochten meerdere malen 'niet om de brei heen te draaien' en niet zo vaag te zijn.

Ondanks dat ik geen mod ben neem ik aan dat het om mij gaat en ik vind deze opmerking uit zijn verband gerukt.
Ik vond het topic onzinnig omdat er inderdaad om de brij heen werd gedraaid. Dit was gewoon zeuren over recensies zonder aanvankelijk het idee te hebben er iets opbouwends mee te doen. Daarover schreef ik Je vindt een aantal stukken van users gewoon kut. Mag je helemaal vinden, maar ik vind het geen topic waardig. als extra toevoeging. Ik probeerde daarmee ook duidelijk te maken dat het niet nodig is om users persoonlijk aan te pakken maar dat het met allerlei vaagheden toch bepaalde richtingen werd opgeduwd.

Laat ik hier nog een keer duidelijk vermelden dat ik er geen voorstander van ben om harde kritiek op schrijfstijlen te uiten. Integendeel. Probeer zelf dan maar iets leuks te schrijven waar je zelf achter staat. Ik vind het totaal overbodig kritiek te uiten omdat niet alles je aan kan staan op de site en we hier niet over wangedrag van users praten. Door dit enigszins uit verband te trekken wordt nu de suggestie gewekt dat ik als 'mod' (crew dus) dat liever zou hebben. Nee: van mij mag dit topic inderdaad verdwijnen ook al gaat het nu een betere kant op.

Ik had het verplaatst naar een reeds bestaand recensietopic (zie Arrie). Geen paniek!

L_T_B schreef:
Ik had het verplaatst naar een reeds bestaand recensietopic (zie Arrie). Geen paniek!

Wow, drie mods gemobiliseerd in drie minuten. Sorry voor de bellen en sirenes .

Je kan niet tellen: 2 mods.

Wel service natuurlijk. Waar kom je dat zo snel tegenwoordig nog tegen?

aERodynamIC schreef:
Nee: van mij mag dit topic inderdaad verdwijnen ook al gaat het nu een betere kant op.

Ja, ik twijfelde daarover, maar ik vond uiteindelijk dat er nog wel een interessante discussie in zat, en besloot het niet te verwijderen, maar er inhoudelijk op te reageren. Ik snap je punt dus.

Een slotje lijkt me dan een gepaste middenweg. Verwijderen is zo krampachtig

Het "recensies" topic las inderdaad als een omfloerste aanval
op een aantal onder ons die uitgebreid in de pen durven kruipen.
Zonder namen te noemen, maar wel met duidelijke vingerwijzingen.

Ik ben blij dat een aantal mensen het toch durfden opnemen
voor gebruikers die hun muzikale ziel op tafel leggen in zo'n "mening".
Voor elke stijl is er wel een publiek denk ik.

En zolang mensen zich ergeren aan de vorm van je stukje,
lijkt het mij dat ze weinig affiniteit met de artiest in kwestie hebben
en ze zich dus beter zouden concentreren op de eigen favorieten.

Laat het ons in hemelsnaam over de inhoud hebben.
En vooral zelf gaan schrijven, wan twat valt er hier anders te lezen?

Omsk schreef:
Een slotje lijkt me dan een gepaste middenweg. Verwijderen is zo krampachtig

Topics die gesloten worden, verdwijnen na een week automatisch van de site, dus zo'n middenweg is dat ook weer niet uiteindelijk. Van mij hoeft het topic overigens noch verwijderd noch gesloten te worden.

Marillion - Crash Course (2009) mag op de site blijven staan. Het is een officiële cd.

Een leuke voor Jordy:

Wanneer ik hier op mijn werk, waar ik IE8 gebruik, een bericht wil aanpassen op MuMe, blijft het veld blanco. Alsof er dus niets in het bericht staat, terwijl dat wel zo is. Dit is sowieso iets om naar te kijken, maar er komt nog iets bij: wanneer ik IE afsluit en het opnieuw open, dan ben ik opeens uitgelogd terwijl ik dat dus niet heb gedaan. Ik heb dit net getest en het is telkens nadat ik een bericht heb proberen aan te passen.

Is al een paar keer gemeld. Het probleem met importeren van tracks waar een ampersand in staat bestaat trouwens nog steeds.

En nu was ik wéér uitgelogd, terwijl ik geen bericht had aangepast.

Het probleem dat sommige mensen soms ineens niet meer kunnen bewerken/stemmen/etc is bekend. Uitloggen/inloggen verhelpt dit probleem normaal gesproken, al is dat zeker iets dat ik nog een keer echt hoop op te lossen. Je andere probleem klinkt als iets raars met je computer, browser of internetverbinding en daar zou ik niet weten wat ik er aan kan doen.

FlyLo schreef:
Het probleem met importeren van tracks waar een ampersand in staat bestaat trouwens nog steeds.

Klopt.

Redrum - Linked by Veins (2004)

Deze staat gelinkt naar een rapper uit de groep Bloods, dat kan niet kloppen

Niels94 kaartte het laatst ook aan maar als je bij het zoeken linksboven AC/DC intypt vind hij niks en hoe je het ook schrijft, hij vind niks. Kan hier iets aan gedaan worden?

dazzler schreef:
Het "recensies" topic las inderdaad als een omfloerste aanval
op een aantal onder ons die uitgebreid in de pen durven kruipen.
Zonder namen te noemen, maar wel met duidelijke vingerwijzingen.

Dat noemt men hier trolgedrag.
Maar blijkbaar hebben een aantal users het voorrecht om dat op MuMe te doen.

Snoeperd schreef:
Niels94 kaartte het laatst ook aan maar als je bij het zoeken linksboven AC/DC intypt vind hij niks en hoe je het ook schrijft, hij vind niks. Kan hier iets aan gedaan worden?

Ja dit is bekend en staat op de lijst.

*edit* opgelost

Simon Smith (crew)
Klein puntje, maar toch:
Als je boven een link naar een artiest hangt, komt er een pop-upscherm met wat info over die artiest. Als je bij dit album (bijv.) Dick Maas - Flodder in Amerika! (1992) de cursor boven de naam van Tatjana houdt, is de eerste letter van haar achternaam een blokje, vanwege het leesteken.

Met je cursor aan Tatjana zitten is natuurlijk vragen om problemen

(Uiteraard neem ik je opmerking serieus, maar kan er helaas niets zinnigs over zeggen)

Casartelli (moderator)
Ja, dat geeft toch een nieuwe dimensie aan "O buurman, wat doet u nou?"

leuke Waku Waku foto trouwens van Tatjana op de artiestenpagina. Dan heb ik in het verleden toch betere foto's van haar gezien...

Ik kan bij 'mijn albums' geen albums meer toevoegen. Ik kan nog wel de naam van een album intikken, maar als ik dan op het juiste album klik, gebeurt er niets.

opgelost?

Jordy schreef:
opgelost?

Ja. Ik kon wel slechts één album per keer toevoegen.

Bedankt trouwens voor de énorm snelle reactie.

Dit album is volgens Discogs een promo en wordt ook niet te koop aangeboden op de site van Putumayo.

Mag er dus af naar mijn mening.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.