De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2005, 08:13 uur
Jordy schreef:
Mocht je het echt niet trekken kun je zoals gemeld gewoon Firefox in combinatie met de AdBlock-plugin gebruiken, dan heb je nergens last van.
Mocht je het echt niet trekken kun je zoals gemeld gewoon Firefox in combinatie met de AdBlock-plugin gebruiken, dan heb je nergens last van.
En dat kan ook als je geen firefox hebt?
0
geplaatst: 8 februari 2005, 10:59 uur
Jaaaa! Ik hoorde iemand roepen!
Bob, dit is je kans om Firefox te downloaden.
En nog even Browse Happy promoten. Dan kan je nog kiezen tussen enkele andere browsers.
Nu heb je gewoon geen enkele reden meer om Firefox NIET te installeren, naast Internet Explorer (die je zeker niet meer zal gebruiken op den duur). Installeer die handel!
Aan neo, idd, die AdBlocker kan enkel als je Firefox hebt. Zo kan je nog enkele andere handige tools installeren bij Firefox, zoals de Gmail Notifier (als je Gmail hebt) en kan je oneindig veel skins toepassen. Allemaal zonder ads en crap.
Bob, dit is je kans om Firefox te downloaden.

En nog even Browse Happy promoten. Dan kan je nog kiezen tussen enkele andere browsers.

Nu heb je gewoon geen enkele reden meer om Firefox NIET te installeren, naast Internet Explorer (die je zeker niet meer zal gebruiken op den duur). Installeer die handel!
Aan neo, idd, die AdBlocker kan enkel als je Firefox hebt. Zo kan je nog enkele andere handige tools installeren bij Firefox, zoals de Gmail Notifier (als je Gmail hebt) en kan je oneindig veel skins toepassen. Allemaal zonder ads en crap.

0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:15 uur
Het zal mij allemaal een worst wezen
Veel computers waar ik achter zit zijn wat ouder en wat trager en firefox werkt dan ontzettend traag. Dat is de reden waarom ik het praktisch niet gebruikt.
Veel computers waar ik achter zit zijn wat ouder en wat trager en firefox werkt dan ontzettend traag. Dat is de reden waarom ik het praktisch niet gebruikt.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:36 uur
Ho-ly-shit, die Google-ads zijn geniaal! Drie van de vier ads bij mijn profiel gaan over het vinden van woonruimte, en laat ik nou net om me heen aan het spieden zijn. Clicky clicky!! 

0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:37 uur
En neo heeft vier Matrix-gerelateerde ads! 
Zo logisch als iets natuurlijk, maar wel grappig.

0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:43 uur
"Gratis Muziek e-zines" 
"Joodse Muziek"
"Orleisrael Jewish Band"
...
"Baby- en kinderartikelen"
...
Ik moet even een telefoontje plegen vrees ik.

"Joodse Muziek"

"Orleisrael Jewish Band"

...
...
0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:47 uur
Yak schreef:

Bij dit topic zie ik er trouwens 4 van stoppen met roken staan, wat ik ondertussen al bijna 4/5 maanden niet meer doe!

edit: Ga ik naar filmscores van Alberto Iglesias, staan er Julio Iglesias ads bij

0
geplaatst: 8 februari 2005, 11:56 uur
neo schreef:
Bij dit topic zie ik er trouwens 4 van stoppen met roken staan, wat ik ondertussen al bijna 4/5 maanden niet meer doe!

Goed idee om ermee te stoppen. Je kan niet raden wat ik soms een van m'n rokende vrienden aandoe met m'n commentaar ...

Die ads kloppen soms niet idd. Al had ik bij 21 Grams wel het gevoel dat er iets van waar was. "Leer een muziekinstrument"...
0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:04 uur
En Bregt schijnt een pop liefhebber te zijn aan de ads te zien....
0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:07 uur
Geen enkele Toto-gerelateerde ad bij TOTO. Curieus. Maar dan wel weer hiphop-ads bij Jordy. 

0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:08 uur
Onderhond schreef:
"Gratis Muziek e-zines"
"Joodse Muziek"
"Orleisrael Jewish Band"
...
...
"Gratis Muziek e-zines"

"Joodse Muziek"

"Orleisrael Jewish Band"

...
...
Valt nog mee dat je met al die hardcore in je stemlijst niet heel andere ads krijgt.

0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:27 uur
Yak schreef:
Geen enkele Toto-gerelateerde ad bij TOTO. Curieus. Maar dan wel weer hiphop-ads bij Jordy.

Heeft ie uiteraard wat geld voor over gehad

0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:56 uur
0
geplaatst: 8 februari 2005, 17:46 uur
Jezus! Waar haal ik snél die adblock plugin ?!?!?!? Wat is dit voor shite daar links op m'n scherm
.
.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 18:40 uur
Ik moet tovenaar enigszins gelijk geven, het is wel foeilelijk. Maar goed, stoor me er verder niet zo aan en ik heb die adblock al eeuwen.
Ze willen trouwens wel erg graag dat ik stop met roken, dat zal lastig gaan
.
Ze willen trouwens wel erg graag dat ik stop met roken, dat zal lastig gaan
.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 18:52 uur
Kwestie van wennen, Toov. Bovendien scroll je toch meteen naar beneden als je berichten gaat lezen, dus veel last kun je er niet van hebben.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 20:17 uur
Ik begin t ook erg irritant te vinden en btw ook nog erg lelijk.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 20:39 uur
Na zoveel gemopper voel ik mij een beetje geroepen om een andere klank te laten horen. Ik stoor me er namelijk totaal niet aan en als het wat oplevert vind ik het helemaal prima. Tot nu toe vind ik het zelfs wel grappig om, net als Yak, af en toe te kijken wat voor soort ads google genereert. Veel Beatles bij mijn profiel: prima 

0
Ruby1966
geplaatst: 8 februari 2005, 20:58 uur
Hmmm, ik weet niet of ik zo blij ben met aanprijzingen van Phil Collins cd's, ogen laseren en aanbiedingen om te stoppen met roken....genereert google dat bij mij omdat 39 jaar gezien wordt als half-bejaard ?

0
geplaatst: 8 februari 2005, 21:06 uur
Dan blokkeer je het lekker, zoals gezegd: prima. Ik zie niet in waarom dit stof tot discussie moet zijn allemaal. Het is óf de sites met deze reclame (als een deel van de vaste kern deze blockt kan dat ook wel lijden), óf helemaal geen sites. De keuze is wat mij betreft snel gemaakt.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 21:18 uur
Ik zie ook alleen maar stoppen met roken ads. Ik stoor me er niet echt aan maar vind het wel raar dat die dingen niet echt kloppen met de content.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 21:44 uur
Helemaal fantastisch is het wanneer ze niet weten welke ads ze bij de content moeten plaatsen, en ze van ellende dan maar Google Trivia gaan plaatsen zoals hier. Alsof een wildvreemde plotseling een lopend gesprek binnenwalst en vraagt "ZEG, HOE DIEP IS DE OCEAAN?!!"
Ik vermaak me wel hoor.
Wacht, ik ga mijn toptien zo opzetten dat ik ook alleen Google Trivia bij mijn profiel krijg!
Ik vermaak me wel hoor.

Wacht, ik ga mijn toptien zo opzetten dat ik ook alleen Google Trivia bij mijn profiel krijg!

0
geplaatst: 8 februari 2005, 22:57 uur
Die Google Trivia zijn echt geniaal! "WAAROM ZIJN DE BANANEN KROM?" 
Ik heb ook liever geen reclame dan wel, maar echt storen doe ik me er niet aan. Dan installeer ik wel adblocker ofzo. In the end mogen we allang blij zijn dat Jordy ons van de straat houdt met zijn sites.

Ik heb ook liever geen reclame dan wel, maar echt storen doe ik me er niet aan. Dan installeer ik wel adblocker ofzo. In the end mogen we allang blij zijn dat Jordy ons van de straat houdt met zijn sites.

0
geplaatst: 10 februari 2005, 01:42 uur
Eerst schrok ik van die Ad's, het blocken ervan lukt namelijk niet, met precies de juiste instellingen wordt het alleen bij de sites Music- en MovieMeter niet geblockt, vooral irritant als er geen posts bij een album staan en er een gapende leegte incl. scrollbar wordt aangemaakt door de Ad's. Maar toen ik een bepaalde Trivia Ad zag zwakte mijn irritatie flink af en dat meen ik serieus. Verder treedt gewenning ook vrij snel op, ik heb redelijk vergevorderde reclame-mijd soort aandacht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.