MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hmmmm. Ik krijg 2 Beatles ads, 1 over een jaren '60 muziekbox(ik moet me toch eens meer gaan verdiepen in dat decennium) en 1 over de DVD van Purple Rain. En dat terwijl Purple Rain niet eens in mijn top 10 staat.

Hier valt het nog wel mee, maar op MovieMeter krijg ik een link naar zelfhypnose via braintape. Ik geef een voorbeeld van de dieptepsychologie die ze op die site bedrijven:

Een slecht eetpatroon komt vaak voort uit het onderbewustzijn. Door eerdere ervaringen kan eten worden gebruikt als een compensatie van een tekort op een emotioneel gebied. Hieronder een voorbeeld uit de praktijk:

Een meisje komt uit school, heeft iets moois gemaakt en wil het aan haar moeder laten zien. Moeder is op dat moment druk bezig met wat anders en heeft geen aandacht voor het kind. Om de zaak wat te verzachten zegt ze tegen haar: "Ik heb nu geen tijd, neem maar een koekje of een snoepje en ga maar lekker spelen".

Het niet krijgen van aandacht wordt afgekocht met een koekje of een snoepje. Zo kan dit, als dit vaker voorkomt, een basispatroon vormen in het onderbewustzijn. Als dit kind later als volwassene in een relatie terecht komt waarbij het weinig aandacht van de partner krijgt, begint het patroon weer te werken, elke keer als er weinig aandacht is van de partner, ontstaat er een drang tot eten of snoepen en wordt er gegrepen naar de koektrommel.

Leefde Freud nog maar, hij zou dit best geinig gevonden hebben

Dubbele toevoeging:

Bram Vermeulen - Rode Wijn

Foutje in de landenlijst: Porto Rico moet zijn Puerto Rico. Of moet het uit de lijst, hoort het niet bij de VS?

http://nl.wikipedia.org/wiki/P...

het is een apart land, wel met speciale banden met Amerika. Zal de naam even wijzigen.

Hoe zit dat eigenlijk met zoeken op label, gaat dat binnenkort nog ingevoerd worden?

Duurt nog een half jaartje. Ben nog een paar maanden bezig met de nieuwe versie van MovieMeter. Deze nieuwe code gaat hierna ook gebruikt worden voor MusicMeter, dan zal ik ook aanpassingen als het zoeken op label gaan doorvoeren.

neo
Niet door mij goed gekeurd anders had ik het al gelijk opgemerkt

Jordy schreef:

Duurt nog een half jaartje. Ben nog een paar maanden bezig met de nieuwe versie van MovieMeter. Deze nieuwe code gaat hierna ook gebruikt worden voor MusicMeter, dan zal ik ook aanpassingen als het zoeken op label gaan doorvoeren.

Ok, ik wacht in spanning af.

Ehm, de Google ads verschijnen soms rechts, soms links en soms rechts en links .

neo
Bij moviemeter enkel rechts nu ja, hier niet. Volgens mij trekt Jordy moviemeter voor

rechts EN links??

hmn even kijken of ik daar snel iets aan kan doen vanaf hier...

Zie ze nu alleen nog maar rechts verschijnen maar ze verspringen wel van positie: soms staan ze wat lager.

Gebruik trouwens Netscape 7.1 nu. Weet niet of dat er wat mee te maken heeft?

Deze middag stonden ze links, nu staan ze gewoon rechts Gisteren waren ze ineens weg, dat vond ik ook wel leuk.

Internet Explorer doet heel raar wat betreft de hoogte van de links (misschien netscape ook). Zal nog eens kijken zo (niet naar Netscape).

Yak
Als je de header van MuMe uitvergroot ziet het er zo uit:

(afbeelding)

Gemierenneuk natuurlijk, maar ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn monitor lag. Blijkt dus niet zo te zijn.

Ja het probleem is volgens mij een beetje dat de originelen kwijt zijn ( ). Er zat ook zo'n paarse vlek in het logo die ik er met moeite grotendeels uit heb gekregen. Ik zal nog eens in de bestanden duiken eerdaags.

Ik zoek er dus nog één, maar de kans op slagen is nihil vrees ik. Was dan ook geen bekende track. Here goes.

Met al dat oud rave/retro gedoe zijn enkele oudere tracks terug opgedoken, waaronder heel wat oude Channel X tracks waarvan ik de namen me nooit meer zal herinneren. Weet niet of hier uberhaupt mensen zijn die de post konden ontvangen, maar elke woensdagavond was er getrouw X-Dating. Mijn opvoeding zeg maar. De reden waarom termen als wondneuken en Joe Piler voor altijd een speciale betekenis zullen hebben. Jarenlang begon dat programma met hetzelfde nummer. Zelfs toen was het al een vreselijk obscure release, was een soort van chille trance (maar niet het happy melodieuze gedoe) plaat die uiterst langzaam opbouwde, en begon met een sample van een vertrekkende trein (duurde zo'n dikke anderhalve minuut denk ik).

Zou werkelijk geld geven om die track in m'n bezit te krijgen. Iemand ook maar enig idee ?

Onderhond schreef:

Ik zoek er dus nog één, maar de kans op slagen is nihil vrees ik. Was dan ook geen bekende track. Here goes.

Met al dat oud rave/retro gedoe zijn enkele oudere tracks terug opgedoken, waaronder heel wat oude Channel X tracks waarvan ik de namen me nooit meer zal herinneren. Weet niet of hier uberhaupt mensen zijn die de post konden ontvangen, maar elke woensdagavond was er getrouw X-Dating. Mijn opvoeding zeg maar. De reden waarom termen als wondneuken en Joe Piler voor altijd een speciale betekenis zullen hebben. Jarenlang begon dat programma met hetzelfde nummer. Zelfs toen was het al een vreselijk obscure release, was een soort van chille trance (maar niet het happy melodieuze gedoe) plaat die uiterst langzaam opbouwde, en begon met een sample van een vertrekkende trein (duurde zo'n dikke anderhalve minuut denk ik).

Zou werkelijk geld geven om die track in m'n bezit te krijgen. Iemand ook maar enig idee ?

Deze ken je? http://www.xdating.com/

Damn, nee dus. Toont wel aan dat er een hechte fanbase was

Uhm, dank, daar ook eens een lichtje opsteken

Zegt me niets. Kan wel even mijn oude Channel X' vinylsingles weer 's draaien. Voor hetzelfde geld is het daar een b-side van ofzo.

Zal wel niks zijn, was geen origineel nummer van Channel X, maar een bestaande EP. Zo eentje waar er ooit 100 van gedrukt geweest zijn en dan uit armoe gewoon weggeven

Kan me herinneren dat zelfs ten tijde van X-dating niet meer aan de EP te komen was, maar wie weet, in deze digitale tijden ...

Robbie Tronco - Fright Train ... we hebben een titel, nu het nummer nog

Het origineel is het trouwens niet, gokken op een vreemde remix dan maar

En ik maar denken dat dat art is.

Meer een vraag eigenlijk.

Worden bij het invoeren van nieuwe CDs velden (als artiest en titel) getrimmed, maw, leading en trailing spaties/tabs en andere vuiligheid verwijderd ?

Luiheid van mijn kant, ik weet het, maar waarom overbodige spaties verwijderen als MuM dit al voor mij zou doen

Yup, er gaat een trim() overheen

Geweldig

Begin nu een beetje te twijfelen over de huidige oude code, maar het kan in ieder geval geen kwaad om met bv. spaties te beginnen, dat zie je uiteindelijk toch niet. En straks met het omzetten naar de nieuwe code wordt in ieder geval alles alsnog even van overbodige spaties gestript.

Nog een MM fout:
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van het formulier:
* De poster is niet 200 pixels breed en 200 pixels hoog

Zal zorgen dat het in de nieuwe versie verholpen is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:31 uur

geplaatst: vandaag om 22:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.