MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ozric Spacefolk
Ja, zoals Jackyl... Misschien baal ik gewoon... Maar het viel me op dat zijn 1*-balkje zo hoog is...

Leuke top-10 ook.

Sommige stemmen heeft hij wel al eens verhoogd!

Lijkt me toch niks abnormaals aan? stemmen

Iedereen is trouwens toch vrij hoe hij zijn stem-mogelijkheid wenst te benutten? (Misschien baal ik gewoon van dat STASI gedrag.)

Ja, ik snap ook niet helemaal wat er raar aan is.

Hooguit kan je je afvragen waarom iemand (naar eigen smaak) zoveel slechte muziek beluistert.

In de uitleg tekst van Toevoegen verschjint elke "ë" als apostrof.

Kronos schreef:
Hooguit kan je je afvragen waarom iemand (naar eigen smaak) zoveel slechte muziek beluistert.

Er staan ook wel goede albums tussen die 0,5* stemmen. Barracuda bv.

Desalniettemin, klagen over stemgedrag is meer iets om bij een van de moderators te doen. Het is niet echt de bedoeling om met zijn allen hier het stemgedrag van een bepaalde user door te nemen.

Dat van de e's is wel raar trouwens. Ik heb net nog een album toegevoegd en bij mij zag het er allemaal normaal uit.

ë, niet elke e.
Om even duidelijk te maken waar het om gaat, bijvoorbeeld bij de derde bulletpoint onder het kopje Nieuwe releases:

"De links moeten afkomstig zijn van serieuze verkoopsites (bv. Amazon.com of play.com) of sites die direct verband houden met de release de
offici‘le
site van de artiest of het label). Dus geen links naar Wikipedia, weblogs, dubieuze Myspace-pagina's, etc"

En onder het kopje Ep's en singles in de laatste zin:

"De site heeft echter als doel om een overzicht te geven van alle albums, en niet zozeer om complete
discografi‘en
te tonen."

Dat was het wel geloof ik, niks ernstigs, (sterker nog, het komt zo weinig voor dat het tot op vandaag niemand is opgevallen [of het ligt aan mijn browser]) het viel me gewoon op.
Mischien komt het nog voor bij andere stukken tekst van de site zelf, waarvan ik verder niet af weet.

Ah, ik zie het nu ook. Scherp opgemerkt. Dit zal Jordy moeten aanpassen.

herman schreef:
Er staan ook wel goede albums tussen die 0,5* stemmen. Barracuda bv.

Blijkbaar niet voor hem of haar dus. Dat bedoelde ik met, naar eigen smaak.

Ja, die kon ik ook nog wel thuis brengen. Een hardrockplaat van een niet-echt-hardrockband. Kan me voorstellen dat je dat dan probeert, maar het niet kan waarderen.

Ozric Spacefolk
Cabeza Borradora schreef:
Lijkt me toch niks abnormaals aan? stemmen

Iedereen is trouwens toch vrij hoe hij zijn stem-mogelijkheid wenst te benutten? (Misschien baal ik gewoon van dat STASI gedrag.)

Ik zei al dat ik baalde van de lage stem bij Jackyl...

Heel erg jammer en ook erg ongepast, jouw opmerking... Ik hoop niet dat je vaker dat soort dingen zegt of post...

NB. ik dacht het ging om een zeer groot aantal anti-stemmen, en dacht dat dat niet de bedoeling was..

Niks persoonlijks en niet te zwaar aan tillen. Wij noemen dat zwarte humor.

herman schreef:
Ah, ik zie het nu ook. Scherp opgemerkt. Dit zal Jordy moeten aanpassen.

ik zet het op de lijst

Hoe zit het nou eigenlijk met het toevoegen van foto's van artiesten op de artiestenpagina?

Ik wil een paar foto's toevoegen, mag niet, dus ik probeer het via flickr.com, vink dat Creative Commons filter aan, en nog werkt het niet. Al die links daar linken óf naar een pagina (en dus niet een foto specifiek), óf beginnen met "http://farm2.static.flickr.com";. (en dus niet "http://www.flickr.com/photos/"; waar jullie om vragen).

Kan dit niet anders?

Als je de volgende stappen volgt, moet het goed gaan:

- Ga naar http://www.flickr.com/search/advanced/
- Vul het zoekveld in.
- Vink aan: 'Only Search within Creative Commons-licensed Content'.
- Search.
- Klik op de gewenste foto.
- Kopieer de url met [Ctrl-C]. Deze heeft de gedaante van http://www.flickr.com/photos/ ..

Ik doe dus exact dat en:
"Er is een fout opgetreden bij het opzoeken van de afbeelding bij Flickr. Probeer het later nog eens!"

Zodra je op de foto klikt bij flickr, opent ie em in de 'lightbox'. Dus je krijgt geen url die eindigt op .jpg o.i.d.

En als je die url probeert te krijgen dmv een bbcode krijg je een link die begint met
http://farm2.static.flickr.com

P.O.W. schreef:
Dus je krijgt geen url die eindigt op .jpg o.i.d.

Dat hoeft ook niet, gewoon de url uit je adresbalk kopieren. Staat er ook bij:

Dit zijn geen rechtstreekse links naar de afbeeldingen, maar naar de bijbehorende informatiepagina's. Hierdoor kunnen we even kunnen checken of de licentie inderdaad goed zit.

Merk ik die scroll-balk bij het bericht van Freakey goed op?

[/retorische vraag]

Jordy schreef:
(quote)

Dat hoeft ook niet, gewoon de url uit je adresbalk kopieren. Staat er ook bij:

(quote)

Ok, maar toch krijg ik dit:
"Er is een fout opgetreden bij het opzoeken van de afbeelding bij Flickr. Probeer het later nog eens!"

Het zal wel aan mij liggen...

P.O.W. schreef:
Het zal wel aan mij liggen...

Misschien, maar het is mij ook nog nooit gelukt.....

bennerd schreef:
Merk ik die scroll-balk bij het bericht van Freakey goed op?

[/retorische vraag]

Wat bedoel je Bennerd?

Dat er bij jouw bericht een horizontale en verticale scrollbalk te zien is, wat ik vreemd vind (aangezien ik het nog nooit in een post van een user op deze site heb gezien). Ik vraag me af hoe dat komt.

Die link gaat naar deze pagina. Ik zie daar geen scrollbalken...

Als ik het bericht zelf bekijk krijg ik ook geen scrollbalk te zien... zal wel iets met je pc zijn....

Die paddestoelen waren gevaarlijker dan ik dacht.

bennerd schreef:
Dat er bij jouw bericht een horizontale en verticale scrollbalk te zien is, wat ik vreemd vind (aangezien ik het nog nooit in een post van een user op deze site heb gezien). Ik vraag me af hoe dat komt.

Viel mij ook al op.

pqt
Ik heb dat ook heel soms met bepaalde berichten, maar eigenlijk bijna altijd niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:39 uur

geplaatst: vandaag om 02:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.