De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2011, 13:52 uur
freitzen schreef:
Ongelofelijk, er staat zowaar een album op de site afkomstig van Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden!
Ongelofelijk, er staat zowaar een album op de site afkomstig van Zuid-Georgië en de Zuidelijke Sandwicheilanden!

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 31 maart 2011, 14:01 uur
Cabeza Borradora schreef:
Ik weet dat discdogs niet als betrouwbare bron geld, maar daar staat toch gewoon Belgie.
Audela - Audela (CD) at Discogs
Ik weet dat discdogs niet als betrouwbare bron geld, maar daar staat toch gewoon Belgie.
Ik vind Discogs 10000000 maal betrouwbaarder dan Musicmeter...
0
geplaatst: 31 maart 2011, 14:08 uur
bennerd schreef:
Audela is in ieder geval getekend op het Belgische Plague Recordings, maar ik vind ook nergens informatie over de herkomst.
Audela is in ieder geval getekend op het Belgische Plague Recordings, maar ik vind ook nergens informatie over de herkomst.
At present identity of member(s) remains unconfirmed.
Maar alle releases op een Belgisch label, dus dan lijkt me België in elk geval meer voor de hand liggen dan de huidige keuze

0
geplaatst: 31 maart 2011, 14:22 uur
volgens hun MySpace komen ze uit Chillopia, Sb
, dat is alvast niet in de Kempen....
(,Sb; een hint naar South Belgium??)
, dat is alvast niet in de Kempen....(,Sb; een hint naar South Belgium??)
0
geplaatst: 31 maart 2011, 16:30 uur
Cabeza Borradora schreef:
Bij Discogs wordt als land van herkomst altijd naar het label gekeken. Dus dat zegt in dit geval niet zoveel.
Maar gezien het personeel lijkt Belgie me best een plausibele gok:
Artwork By - David Geldhof
Compiled By, Executive Producer, Artwork By - Fré De Vos
Mastered By, Engineer - Joost Carpentier
Written-By, Composed By, Producer - Audela
0
geplaatst: 31 maart 2011, 22:27 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik vind Discogs 10000000 maal betrouwbaarder dan Musicmeter...
Nu overdrijf je een paar nullen Ik vind Discogs 10000000 maal betrouwbaarder dan Musicmeter...

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 1 april 2011, 09:28 uur
Svendra schreef:
(quote)
Nu overdrijf je een paar nullen
Hoog troll-gehalte, dat bericht van me...
maar, ik wilde eens een plaat toevoegen op Discogs, en die werd afgekeurd, omdat ik de streepjescode moest invullen, ofzoiets...
0
geplaatst: 3 april 2011, 18:25 uur
Gebruikersupdates worden niet altijd correct weergegeven als het gaat om een aanpassing van een stem. Ik heb bv. net mijn stem bij Campfire Headphase veranderd van 3.5->4->4.5 terwijl in mijn gebruikersupdates (ja, ik heb mezelf toegevoegd
) staat dat ik het album zonet 3* heb gegeven.
0
geplaatst: 3 april 2011, 19:48 uur
Ik stem nogal vaak met mijn Ipod, dat gaat toch wel verbazingwekkend prettig. Mijn probleem is wanneer ik over een album pagina schuif of zoom stem ik soms per ongeluk. Pas nadat ik even mijn muzieklog bekijk kom ik er dan achter.
Denk niet dat hier veel aan te doen is, maar ik meld het probleempje toch even.
0
geplaatst: 3 april 2011, 21:02 uur
Ik heb een dubbel album ontdekt (dat is dus geen dubbelalbum):
Chet Baker - Chet Baker in New York (1958)
Chet Baker - In New York (1958)
0
geplaatst: 3 april 2011, 21:42 uur
FlyLo schreef:
Gebruikersupdates worden niet altijd correct weergegeven als het gaat om een aanpassing van een stem. Ik heb bv. net mijn stem bij Campfire Headphase veranderd van 3.5->4->4.5 terwijl in mijn gebruikersupdates (ja, ik heb mezelf toegevoegd
) staat dat ik het album zonet 3* heb gegeven. Ik kan dat probleem niet reproduceren, vreemd...
0
geplaatst: 3 april 2011, 21:42 uur
tsjong schreef:
Ik stem nogal vaak met mijn Ipod, dat gaat toch wel verbazingwekkend prettig. Mijn probleem is wanneer ik over een album pagina schuif of zoom stem ik soms per ongeluk. Pas nadat ik even mijn muzieklog bekijk kom ik er dan achter.
Er komt binnenkort een mobiele website speciaal gericht op touch apparaten als (voor nu) iPhones/iPods en Android toestellen
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 april 2011, 08:46 uur
Ik heb het tweede album van Justice voorlopig terug verwijderd, wegens nog te veel onzekerheden (hoes, titel, tracklist, ...)
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:07 uur
Slowgaze schreef:
Dank je. Het laatst toegevoegde album is verwijderd, de stemmers hebben een berichtje gekregen.
0
geplaatst: 4 april 2011, 15:29 uur
Dit is een dubalbum Bad Brains - I and I Survived (2003), bestaande nummers in dubuitvoering dus, is het dan geen verzamelplaat?
0
geplaatst: 5 april 2011, 23:32 uur
GrafGantz schreef:
Het zijn nieuwe uitvoeringen dus dat lijkt me niet.
Het zijn nieuwe uitvoeringen dus dat lijkt me niet.
In het geval van Doe Maar - Doe de Dub (1982) anders wel.... lijkt me eenzelfde geval
Daarbij zijn ALLE live lp's ook voorzien van andere versies.....
0
geplaatst: 6 april 2011, 00:23 uur
Doe de Dub van Doe Maar bevat remixen uit dezelfde sessies als het Doris Day album.
0
geplaatst: 6 april 2011, 01:39 uur
freakey schreef:
Dit is een dubalbum Bad Brains - I and I Survived (2003), bestaande nummers in dubuitvoering dus, is het dan geen verzamelplaat?
Nee, als de band de studio is ingegaan om oude nummers in een nieuw jasje op te nemen en dat vervolgens uitbrengt, valt dat onder de reguliere albums.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 6 april 2011, 22:49 uur
Het album The Randy Newman Songbook V... bevat nieuwe studio-opnamen van ouder werk van Randy. Dan valt dit album toch gewoon onder "reguliere albums" en niet onder "verzamel/live"?
0
geplaatst: 7 april 2011, 12:52 uur
Als ik in het zoekvakje 'Wire - The Ideal Copy' intyp zie ik een zwarte albumhoes. Als je erheen gaat zie je dat de albumhoes heel anders is, vreemd.
0
geplaatst: 7 april 2011, 14:18 uur
Die zwarte albumhoes is gewoon een ideale kopie van het originele album.
0
geplaatst: 7 april 2011, 14:44 uur
Jordy had daar een tijdje terug een melding over gedaan (het komt vaker voor), maar ik ben even kwijt hoe dat ook alweer opgelost kon worden.
0
geplaatst: 7 april 2011, 15:09 uur
Jep.
Dat dus.
Masimo schreef:
Als ik in het zoekschermpje: 'Black Rider' intik (op zoek naar het album van Tom Waits) krijg ik een totaal zwarte hoes, terwijl als ik op de pagina van het album zelf kijk deze hoes krijg. Hebben anderen dit ook?
Als ik in het zoekschermpje: 'Black Rider' intik (op zoek naar het album van Tom Waits) krijg ik een totaal zwarte hoes, terwijl als ik op de pagina van het album zelf kijk deze hoes krijg. Hebben anderen dit ook?
Jordy schreef:
een crewlid kan in deze gevallen even dezelfde poster opnieuw plaatsen, dan wordt er een nieuwe miniatuur gemaakt
een crewlid kan in deze gevallen even dezelfde poster opnieuw plaatsen, dan wordt er een nieuwe miniatuur gemaakt
Dat dus.

0
geplaatst: 7 april 2011, 16:02 uur
Hmm, dat is wel apart. Had dat geprobeerd, maar het werkte niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.