De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2011, 18:59 uur
het lijkt toch gelukt, wellicht had je de oude versie nog in je cache
0
geplaatst: 7 april 2011, 19:31 uur
Zou een crewlid onze Tommie ook willen behelpen aan een nieuw miniatuurtje? 

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 8 april 2011, 09:57 uur
Wat ik wel fijn zou vinden, als dat mogelijk is, is nevenstaande.
Ik blader soms door een discografie heen van een band, maar dan moet ik iedere keer terug naar het voorgaande scherm (discografie-pagina) om de volgende elpee/cd van een band te raadplegen.
Is het niet mogelijk, een script te schrijven, om als je bij een plaat belandt, de voorgaande en/of de opvolgende plaat te raadplegen, middels een [NEXT ALBUM] cq. [PREVIOUS ALBUM] button?!?
Het is maar een ideetje...
Ik blader soms door een discografie heen van een band, maar dan moet ik iedere keer terug naar het voorgaande scherm (discografie-pagina) om de volgende elpee/cd van een band te raadplegen.
Is het niet mogelijk, een script te schrijven, om als je bij een plaat belandt, de voorgaande en/of de opvolgende plaat te raadplegen, middels een [NEXT ALBUM] cq. [PREVIOUS ALBUM] button?!?
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:44 uur
Een linkje voor het volgende album van deze artiest, een linkje voor het volgende album in de toplijst, ook nog een linkje voor het volgende album dat deze week uit komt, en een linkje voor het volgende album dat pietje ook heeft toegevoegd, een linkje voor het volgende album van dit label...
vind persoonlijk dat er eerder teveel linkjes zijn dan te weinig, er zijn wel andere manieren (back knop, openen in nieuw venster) om lijsten langs te lopen
vind persoonlijk dat er eerder teveel linkjes zijn dan te weinig, er zijn wel andere manieren (back knop, openen in nieuw venster) om lijsten langs te lopen
0
geplaatst: 8 april 2011, 14:47 uur
Ik open altijd al die albums in verschillende tabbladen, en dan kan je er ook makkelijk doorheen vliegen. 
Alleen wel lastiger als je dat met bijv. Merzbow wil doen..

Alleen wel lastiger als je dat met bijv. Merzbow wil doen..
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 8 april 2011, 14:48 uur
Het was niet mijn bedoeling om dingen te vermoeilijken of om een overkill aan linkjes te creëeren.
Soms ga ik zo op in het lezen van recensies van een plaat dat ik dan benieuwd ben naar het volgende werk. Dan moet ik dus naar de discografie-pagina, en daar zoeken naar wat de volgende plaat zou zijn...
Voor wat labels, toevoegers, en toplijsten betreft, hoeft dat van mij allemaal niet...
Soms ga ik zo op in het lezen van recensies van een plaat dat ik dan benieuwd ben naar het volgende werk. Dan moet ik dus naar de discografie-pagina, en daar zoeken naar wat de volgende plaat zou zijn...
Voor wat labels, toevoegers, en toplijsten betreft, hoeft dat van mij allemaal niet...
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:23 uur
R&P heeft weer zijn best gedaan zie ik? 
Ik heb hier persoonlijk totaal geen behoefte aan (open albums in tabs, sluit tab met ctrl+w) en ik zou het ook eerder zien als een vervuiling dan als toegevoegde waarde.

Ozric Spacefolk schreef:
Ik heb hier persoonlijk totaal geen behoefte aan (open albums in tabs, sluit tab met ctrl+w) en ik zou het ook eerder zien als een vervuiling dan als toegevoegde waarde.
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:30 uur
Ik zou het zeker een toevoeging vinden. Op Wikipedia is dat ook vaak, en ik vind het erg handig. Op MuMe zit ik daar ook altijd maar onhandig mee te doen.
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:31 uur
Als je vanaf nu met een iPhone, iPod Touch of Android telefoon de homepagina bezoekt krijg je een mobiele versie van de website te zien. Hier kun je zoeken, stemmen, de release data bekijken en Mijn Albums beheren.
Waarschijnlijk gaan er in de toekomst ook andere (touch) telefoons ondersteund worden. De site is bedoeld als aanvulling op de normale site, en niet als vervanging. Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.
Waarschijnlijk gaan er in de toekomst ook andere (touch) telefoons ondersteund worden. De site is bedoeld als aanvulling op de normale site, en niet als vervanging. Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:39 uur
Fijn
... werkt prima op het eerste gezicht, eindelijk zijn dingen handig aan albumlijsten toe te voegen zonder pc bij de hand, heb regelmatig dat ik cds tegenkom en daarvan het idee heb dat ik eht eens moet luisteren... hetgeen ik dan meestal vergeet, eindelijk een fijne oplossing 
... werkt prima op het eerste gezicht, eindelijk zijn dingen handig aan albumlijsten toe te voegen zonder pc bij de hand, heb regelmatig dat ik cds tegenkom en daarvan het idee heb dat ik eht eens moet luisteren... hetgeen ik dan meestal vergeet, eindelijk een fijne oplossing 
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:41 uur
Toch een puntje, ik kan niet een map omhoog in de 'mijn albums' structuur.
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:47 uur
Ik zie geen pijltje... Ben het nu aan het proberen op mijn ipod touch, ik zal zo mijn android-ding er ook even bij pakken.
0
geplaatst: 8 april 2011, 20:56 uur
Ik zie dat het inmiddels wel werkt. Op mijn android krijg ik geen mobiele site, maar dat ligt wellicht ook aan het feit dat ik hem eens moet updaten, heb nog een hele oude versie ervan, ik meen 1.5 of 1.6
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 april 2011, 20:17 uur
Ik leg me erbij neer, dat dat browsen door albums, er niet gaat komen.
Maar ik vind de suggestie om alles maar in tabbladen te openen, nogal onzinnig... Ik vind het niet overzichtelijk of prettig werken met tig geopende tabbladen...
Ik ben er zowiezo nog niet eens aan gewend, laat staan dat ik het naar mijn voordeel kan gebruiken...
Maar ik vind de suggestie om alles maar in tabbladen te openen, nogal onzinnig... Ik vind het niet overzichtelijk of prettig werken met tig geopende tabbladen...
Ik ben er zowiezo nog niet eens aan gewend, laat staan dat ik het naar mijn voordeel kan gebruiken...
0
geplaatst: 9 april 2011, 20:35 uur
Ozric Spacefolk schreef:
Ik vind het een goede tip. De links van de albums die je wil bekijken met de rechter muisknop aanklikken, 'openen in nieuw tabblad' kiezen en dan heb je nog een beter overzicht en sneller toegang tot de verschillende albums dan wanneer je er doorheen zou browsen.
0
geplaatst: 9 april 2011, 20:37 uur
Of met ctrl+klik openen, of klikken met de middelste muisknop.. Beschouw het als een oefening in tabbladen 

0
geplaatst: 9 april 2011, 21:43 uur
Zo doe ik het ook altijd. Ik mis ook wel eens het "volgende album"-knopje, maar dit werkt prima.
0
geplaatst: 9 april 2011, 21:49 uur
Ik doe het ook met tabbladen, maar toch lijkt het me bij grote discografieën superhandig. Open maar eens alle platen van Merzbow in tabs, je computer loopt er op vast 

0
geplaatst: 9 april 2011, 23:14 uur
Een bevinding van de allerlaagste prio:
als je bij het toevoegen van een album bij de tracks track 1, 2 of 3 wilt verwijderen, worden alleen daadwerkelijk de velden Titel en Gastartiesten verwijderd. De overige velden blijven gevuld. Dit geldt niet voor de tracks 4 en verder.
als je bij het toevoegen van een album bij de tracks track 1, 2 of 3 wilt verwijderen, worden alleen daadwerkelijk de velden Titel en Gastartiesten verwijderd. De overige velden blijven gevuld. Dit geldt niet voor de tracks 4 en verder.
0
geplaatst: 12 april 2011, 10:46 uur
Is het mogelijk om bij een band meerdere actieve periodes aan te geven? The Feelies is bv. actief geweest van 1976 tot 1992, waarna de band in 2008 weer is opgestart.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 12 april 2011, 11:56 uur
Ik wil dat de alternatieve artiestennaam Barclay James Harvest through the eyes of John Lees niet aan Barclay James Harvest wordt gekoppeld zoals nu het geval is maar aan John Lees' Barclay James Harvest, zoals de beste man ook aangeeft op zijn eigenste website.
http://www.barclayjamesharvest.com/discog.htm
zie
Barclay James Harvest
en
John Lees' Barclay James Harvest
http://www.barclayjamesharvest.com/discog.htm
zie
Barclay James Harvest
en
John Lees' Barclay James Harvest
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 12 april 2011, 12:01 uur
En de band Barclay James harvest featuring Les Holroyd moet worden losgekoppeld van Barclay James Harvest.
De BJH van John Lees en de BJH van Les Holroyd zijn twee afzonderlijke bands, en dienen ook zo op Musicmeter worden aangegeven, met afzonderlijke discografieën.
http://www.barclayjamesharvest.co.uk/The%20Band%202009.htm
zie
Barclay James Harvest
De BJH van John Lees en de BJH van Les Holroyd zijn twee afzonderlijke bands, en dienen ook zo op Musicmeter worden aangegeven, met afzonderlijke discografieën.
http://www.barclayjamesharvest.co.uk/The%20Band%202009.htm
zie
Barclay James Harvest
0
geplaatst: 12 april 2011, 14:08 uur
Bericht over stemfraude verwijderd. Dat kun je beter via PM doen naar een moderator, is wel zo netjes tegenover de betrokkenen (al lijkt het in dit geval wel een terechte klacht). Ik zal contact opnemen met de beklaagden. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.