De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2005, 12:51 uur
Start ik MovieMeter op, denk ik dat ik een grafisch probleempje heb.
Blijkt het gewoon de hoes te zijn van de Stereophonics.
Blijkt het gewoon de hoes te zijn van de Stereophonics.
0
geplaatst: 24 maart 2005, 13:24 uur
Ooh nu worden er ook al ideeen gestolen voor andere sites, het is een schande!
0
geplaatst: 28 maart 2005, 14:51 uur
0
geplaatst: 1 april 2005, 00:53 uur
Op dit moment heeft de nieuwe The Mars Volta 23 punten in de rotatielijst. Bij het stemoverzicht van dat album staat:
Ik had dus 1+2+5+5+5=18 punten verwacht. Dat verschil is toch zeker merkwaardig? Of zie ik iets heel stoms over het hoofd...?
De volgende users hebben dit album in hun persoonlijke rotatielijst staan: Brammeke (5), Faber de Echtste (4), Koekebakker (1), peterb (1) en sterre (1).
Ik had dus 1+2+5+5+5=18 punten verwacht. Dat verschil is toch zeker merkwaardig? Of zie ik iets heel stoms over het hoofd...?
0
geplaatst: 1 april 2005, 01:02 uur
Ik heb hem net even verwijderd uit mijn eigen rotatielijst, daarna werd de score wel goed berekend: 13 punten. Toen ik hem vervolgens weer terug op 1 zette bij mijzelf, werd de score 18. Nu gaat het dus wel weer goed.
0
Favourite
geplaatst: 3 april 2005, 16:07 uur
Ik gooi t maar hier, Kan er ff geen goed topic voor vinden, Kunnen jullie cd van Lucie silvas - Breathe in
Op de site zetten? ik ben beetje Musicmeter Noob
Dankk
Op de site zetten? ik ben beetje Musicmeter Noob

Dankk

0
geplaatst: 3 april 2005, 20:57 uur
brooklyn probeert grappig te zijn
. Gewoon de instructies volgen Favourite: klik!
. Gewoon de instructies volgen Favourite: klik!
0
josbanaan
geplaatst: 4 april 2005, 10:41 uur
bij De Site > Algemeen > Correctie wordt niet correct doorgevoerd:
Ik probeer een hoesfoto van een album te veranderen, maar telkens als ik op Submit klik, krijg ik een vervormde lay-out en is de wijziging niet doorgevoerd (FF en IE gebruikt).
Edit: dit bericht is misschien beter op z'n plaats in Feedback, klachten blabla, maar dat zag ik te laat... Misschien daar een Sticky van maken of een apart hoekje voor Feedback...
Ik probeer een hoesfoto van een album te veranderen, maar telkens als ik op Submit klik, krijg ik een vervormde lay-out en is de wijziging niet doorgevoerd (FF en IE gebruikt).
Edit: dit bericht is misschien beter op z'n plaats in Feedback, klachten blabla, maar dat zag ik te laat... Misschien daar een Sticky van maken of een apart hoekje voor Feedback...
0
geplaatst: 4 april 2005, 10:45 uur
Misschien is het bestand te groot of voldoet niet aan de afmetingen van 200x200.
0
josbanaan
geplaatst: 4 april 2005, 10:46 uur
Dat dacht ik ook even, dus heb ik het plaatje 200x200 gemaakt, maar hij pakt 'em nog steeds niet...
0
josbanaan
geplaatst: 4 april 2005, 10:52 uur
Of staat de wijziging soms in de queue om goedgekeurd te worden? In dat geval stel ik toch een berichtje van goede ontvangst op prijs (en geen scheve lay-out)...
0
geplaatst: 4 april 2005, 10:55 uur
Scheve layout wil dan waarschijnlijk zeggen dat de file groter is dan 25kb. Rechter muis, properties en even checken.
0
josbanaan
geplaatst: 4 april 2005, 10:59 uur
Aha, ja, hij is 27 kB. Ik onderneem zo even poging 8945894.
0
geplaatst: 4 april 2005, 11:03 uur
Met Photoshop -> save for web kan je de filesize zien bij het saven, erg handig 

0
josbanaan
geplaatst: 4 april 2005, 11:06 uur
Gelukt!
Misschien kan iemand de max. filesize even in de FAQ vermelden? Scheelt een hoop frustratie...
Edit: het plaatje is er door al die verkleiningen niet mooier op geworden. Dus als iemand nog een poging wil wagen? Een link naar een goed plaatje staat hier http://www.musicmeter.nl/?albu...
Misschien kan iemand de max. filesize even in de FAQ vermelden? Scheelt een hoop frustratie...
Edit: het plaatje is er door al die verkleiningen niet mooier op geworden. Dus als iemand nog een poging wil wagen? Een link naar een goed plaatje staat hier http://www.musicmeter.nl/?albu...
0
geplaatst: 4 april 2005, 12:45 uur
Er moet gewoon een correcte foutmeldingen komen
Staat op de lijst
0
geplaatst: 16 april 2005, 00:51 uur
Bugje gevonden. Ik was op zoek naar het topic 'Musicmeter Live!', via het 'zoeken in forum' topic kwam er bij een lijst uit (zoekterm 'live'). Maar toen ik in het breadcrumb-pad 'Muziek > MusicMeter Live! > Live - in concert' klikte op 'MusicMeter Live!', kwam ik hier uit.
0
geplaatst: 18 april 2005, 15:10 uur
Ik weet niet of iemand het al eerder heeft gezegd, maar de zoekfunctie voor albums vind ik niet prettig werken.
Als je zoekt naar de albums van bands als P.O.D. of SR-71 dan vind de zoeker die nooit, en moet je de voledige albumlijst van die letter doorkruisen.
Ook als je alle albums van U2 bekijkt lukt dit niet omdat je minimaal 3 tekens moet hebben.
Ik weet niet of er wat aan te doen is, maar ik vind het altijd vervelend
Als je zoekt naar de albums van bands als P.O.D. of SR-71 dan vind de zoeker die nooit, en moet je de voledige albumlijst van die letter doorkruisen.
Ook als je alle albums van U2 bekijkt lukt dit niet omdat je minimaal 3 tekens moet hebben.
0
geplaatst: 18 april 2005, 15:47 uur
Over een paar maanden verschijnt een compleet nieuwe versie van de site waar (o.a.) dit verholpen is
0
geplaatst: 18 april 2005, 20:40 uur
HerrieM schreef:
Ik weet niet of iemand het al eerder heeft gezegd, maar de zoekfunctie voor albums vind ik niet prettig werken.
En tot die tijd tik je een album-naam in en vervolgens klik je op artiestennaam, zoveel werk is t niet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.