MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
HerrieM schreef:

Ook als je alle albums van U2 bekijkt lukt dit niet omdat je minimaal 3 tekens moet hebben.

Heb ik ook al meerdere malen meegemaakt.
Ik tik dan altijd Joshua in.

Yak
Ik kan albums doen verdwijnen als niet-moderator! Per ongeluk, ten minste. (knip - Jordy) Ik heb 'm er maar weer opnieuw opgezet, maar hopelijk kunnen de stemmen en berichten nog ergens gevonden worden.

Hopelijk nog ergens in een prullenbak ofzo...

Yak
De link naar de oude foto werkt nog wel. Dit is de nieuwe foto. En linken naar de plek waar het album zou moeten staan levert deze foutmelding op.

ElMeroMero
Het lijkt erop dat MusicMeter zijn eigen Bermuda Driehoek heeft gevonden

De berichten staan nog wel in de database. Hij is opnieuw toegevoegd? Dan verplaats ik de berichten even

Een belangrijk nadeel van de oude code is dat dit soms gebeurt. Misschien had je de precieze uitleg beter in een crew-topic kunnen melden overigens

Koekebakker schreef (op pagina 83):
Op dit moment heeft de nieuwe The Mars Volta 23 punten in de rotatielijst. Bij het stemoverzicht van dat album staat:

(quote)

Ik had dus 1+2+5+5+5=18 punten verwacht.

Ik weet dat je niets meer aan de code doet voor de invoering van de nieuwe site, Jordy, maar toch maar even melden dat het vast en zeker een bugje is. Hetzelfde doet zich nu namelijk voor bij Tom Waits' Closing Time. Dat album heeft 7 punten in de rotatielijst, terwijl bij het stemoverzicht van het album staat:

De volgende users hebben dit album in hun persoonlijke rotatielijst staan: Menni (5) en tom (3).

Tismadatjetweet...

okee dat zal ik nog wel even fixen eerdaags, bedankt

Top-lijsten!

Ik ben niet zo gelukkig met de opzet hiervan.
En dan met name de top-100 en de top-100 stemmen.
Hiervoor in de plaats hoort het top-100 stemgemiddelde ( vanaf een x-aantal stemmen ). Niet alleen per decennium, genre of land.
Nu staat OK computer 2 keer op nummer 1. Maar is dit ook terecht ?

Nu wordt er een top 100 samensteld uit 388 top 10 lijsten, terwijl er 90.000 keer is gestemd.

Mijn mening: 2 lijsten vervangen voor 1 nieuwe.
Het is maar 1 mening!

Ik zie niet in wat die lijsten met elkaar te maken hebben, de 2e is gewoon leuk om te raadplegen op welke albums er veel gestemd wordt en zegt in principe niets over de kwaliteit/waardering van de albums

Blijft de discussie of we al dan niet het stemgemiddelde moeten gebruiken voor de top 100 ipv de top-10 lijsten, maar die is al te vaak gevoerd.

Als er een lijst met stemgemiddelde zou zijn, dan kwam OK computer niet voor in de top 10. Dus geeft deze top 100 geen juist beeld weer.

Nogmaals, nu maak je slechts gebruik van de mening van 388 users, terwijl er 1564 zijn.

Hoe is het bij Moviemeter ?

Deze discussie is al te vaak gevoerd; waarom?

Nogmaals, het is maar 1 mening. Meningen zijn er om te verschillen.

Ik zie eigenlijk graag allebei de lijsten net als op MM. Ik denk niet dat een stemgemiddelden lijst ervoor zorgt dat veel mensen albums omlaag gaan stemmen, niet meer dan nu het geval is iig. Er is maar 1 manier om daar achter te komen... .

Dustyfan
Een stemgemiddelden-lijst eerst op proef doen voor pakweg 2 maanden kan ook nog. Als het niet bevalt of als het niets toevoegt, kun je 'm weer afschaffen.

Kun je wellicht ook een optie maken om alle albums van een groep met één klik naar de updates te krijgen.

Laten we afspreken dat we hier binnenkort nog eens uitgebreid op terug komen. Ik heb het momenteel druk met MovieMeter. over een maand of 2/3 krijgt MusicMeter weer m'n volledige aandacht, om dit soort "openstaande" puntjes (en enkele andere) eens goed te regelen. Dan open ik een groot "wat moet er veranderen" topic, inventariseren we de boel, en ga ik aan de slag (als ik weer zin heb, eerst even een maandje rust straks )

Het wordt een mooie zomer.

neo
Het viel mij nu trouwens pas op, maar bij de landen mis ik Schotland.

Valt onder Verenigd Koninkrijk (net als Noord-Ierland, Wales).

neo
Op die manier...

Waarom kun je niet, wanneer je vanuit de albumlijst een titel hebt toegevoegd aan "mijn albums" in één keer terugkeren naar deze albumlijst? Vorige pagina werkt ook niet.
Erg onhandig!

Frytz FM schreef:

Waarom kun je niet, wanneer je vanuit de albumlijst een titel hebt toegevoegd aan "mijn albums" in één keer terugkeren naar deze albumlijst? Vorige pagina werkt ook niet.
Erg onhandig!

Het is nu tijd voor een complimentje voor de site hoor Frytz. Het glas van deze site is zeker voor meer dan de helft vol.....en niet alleen leeg! En inderdaad sommige dingen zijn hier niet altijd even handig!

Zie 5 of 6 berichten hierboven. Tot die tijd kun je de "naar mijn albums" link gewoon met ctrl-click (Firefox) of shift-click (IE) in een nieuw venster openen.

Het album van I Am X staat 2 keer op de site:

http://www.musicmeter.nl/?arti...

mijn top 10 is verdwenen

Waar heb je m voor het laatst gezien?

Huh, dat heb ik nog niet eerder gehoord...

Yak
Ik heb 'm gejat en inmiddels alweer doorverkocht, gna gna.

dutch2
Is dan helemaal niets meer veilig

Dustyfan
Wellicht per ongeluk op 'verwijderen' geklikt? Je bent niet de eerste

Yak
Vraagje: ik blader naast op bandnamen ook heel erg op labels. Zou bij de updates-pagina misschien naast het jaartal (en in hetzelfde kleine font) ook het label kunnen worden opgenomen? Dan wordt het dus zoiets als "Smog - Supper (Drag City, 2003)". Zou ik erg handig vinden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:54 uur

geplaatst: vandaag om 04:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.