De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2011, 00:03 uur
hoi123 schreef:
Sorry, maar al die Pokemon-grapjes (overigens erg leuk) waren voor een groot deel uit protest omdat er om een mysterieuze reden wel een apart bier- maar geen apart Pokémon- (Een spel dat nostalgische gevoelens oproept bij ongeveer iedereen tussen de leeftijd van 10 en 25) topic bestaat.
De boel op de spits drijven om alsnog een topic af te dwingen is niet echt iets waar we gecharmeerd van zijn...Sorry, maar al die Pokemon-grapjes (overigens erg leuk) waren voor een groot deel uit protest omdat er om een mysterieuze reden wel een apart bier- maar geen apart Pokémon- (Een spel dat nostalgische gevoelens oproept bij ongeveer iedereen tussen de leeftijd van 10 en 25) topic bestaat.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 06:54 uur
Was ook helemaal niet mijn bedoeling. En ondanks dat ik het misschien wat te beschuldigend zei, ben ik nog steeds wel benieuwd naar het antwoord; waarom uitgaan, bier, kleding en beltonen geoorloofd zijn en een topic als dat meteen wordt gesloten.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 08:42 uur
Goed dat er flink gemodereerd is gisteravond. Het pubergewauwelgehalte op deze site begint me flink de keel uit te hangen.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 09:45 uur
itchy schreef:
Goed dat er flink gemodereerd is gisteravond. Het pubergewauwelgehalte op deze site begint me flink de keel uit te hangen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 juni 2011, 10:11 uur
hoi123 schreef:
ben ik nog steeds wel benieuwd naar het antwoord; waarom uitgaan, bier, kleding en beltonen geoorloofd zijn en een topic als dat meteen wordt gesloten.
ben ik nog steeds wel benieuwd naar het antwoord; waarom uitgaan, bier, kleding en beltonen geoorloofd zijn en een topic als dat meteen wordt gesloten.
Idem. Beltonen.

0
ClassicRocker
geplaatst: 23 juni 2011, 10:43 uur
itchy schreef:
Haha, je neemt MuMe vèèl te serieus. Zie het als een leuk extraatje, meer pretendeert het niet te zijn. Get a life!
0
geplaatst: 23 juni 2011, 10:45 uur
0
geplaatst: 23 juni 2011, 10:56 uur
ClassicRocker schreef:
Get a life!
(quote)
Get a life!
Je doelt op al die Pokémonkneusjes, neem ik aan?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 10:59 uur
Lukas mocht vroeger van z'n mama vast geen Pokémon kijken en spelen, omdat ze het te gewelddadig vond. Of hadden jullie geen geld voor een Game Boy?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 11:11 uur
Slowgaze schreef:
Lukas mocht vroeger van z'n mama vast geen Pokémon kijken en spelen, omdat ze het te gewelddadig vond. Of hadden jullie geen geld voor een Game Boy?
Zit je nu handenwrijvend voor je beeldscherm omdat je, al zeg je het zelf, best wel een punt gemaakt hebt?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 11:13 uur
Nee. Zit jij nu handenwrijvend voor je beelscherm omdat je, al zeg je het zelluf, mij gedisst hebt?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 11:20 uur
Slowgaze schreef:
Nee. Zit jij nu handenwrijvend voor je beelscherm omdat je, al zeg je het zelluf, mij gedisst hebt?
Nee. Het gaat me alleen een beetje ver om tien topics te kapen om je onmetelijke liefde voor Japanse tekenfilmwezens onder de aandacht te brengen. En dan te vinden dat mensen die zich daaraan storen a life moeten getten. Ik denk dat jouw Pokémonfrustratie oneindig veel groter is dan de mijne. Ga eens evolueren ofzo...
0
geplaatst: 23 juni 2011, 11:29 uur
flashback naar 3 jaar geleden: De Site >> Algemeen >> De MusicMeter-evaluatie
er is blijkbaar weer een nieuwe groep irritante gebruikers opgestaan in de tussentijd?
Als mods een topic sluiten omdat ze vermoeden dat het een slowchat zooitje wordt dan heb je dat maar te accepteren. Iedereen die vervolgens gaat lopen etteren mag van mij geband worden.
er is blijkbaar weer een nieuwe groep irritante gebruikers opgestaan in de tussentijd?
Als mods een topic sluiten omdat ze vermoeden dat het een slowchat zooitje wordt dan heb je dat maar te accepteren. Iedereen die vervolgens gaat lopen etteren mag van mij geband worden.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 12:26 uur
Zou het misschien mogelijk gemaakt kunnen worden om de markering van eigen meningen ook te kunnen verwijderen als je via je eigen profiel naar 'Meningen' gaat?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 12:47 uur
Ik vermoed dat als de Pokémon-gekte wat gaan liggen is dat het just-a-joke topic wel weer open kan. Tot nu begrijp ik best dat er even op de rem wordt gestaan, want het liep een beetje uit de hand hier.
De reden waarom het pokémon topic gesloten is weet ik niet, ik kwam daar nooit (gelukkig), maar dat het geen reden is om half de topics van mume te gaan platbombarderen weet ik wel.
De reden waarom het pokémon topic gesloten is weet ik niet, ik kwam daar nooit (gelukkig), maar dat het geen reden is om half de topics van mume te gaan platbombarderen weet ik wel.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 23 juni 2011, 12:49 uur
Ik heb weer eens geen idee waar het over gaat.
Ik zou wel graag een flippo-topic willen op Musicmeter.
Ik zou wel graag een flippo-topic willen op Musicmeter.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 12:55 uur
Ik ben ergens bang dat er straks weer een succesvolle franchise komt en dat ik me over 10 jaar ga ergeren aan de adolescenten die MusicMeter hier gaan bombarderen met hun jeugdsentiment. 

Met name de uitsmijter!

Lukas schreef:
Nee. Het gaat me alleen een beetje ver om tien topics te kapen om je onmetelijke liefde voor Japanse tekenfilmwezens onder de aandacht te brengen. En dan te vinden dat mensen die zich daaraan storen a life moeten getten. Ik denk dat jouw Pokémonfrustratie oneindig veel groter is dan de mijne. Ga eens evolueren ofzo...
Je bent een aardige jongen Maarten, maar dit pleidooi is:Nee. Het gaat me alleen een beetje ver om tien topics te kapen om je onmetelijke liefde voor Japanse tekenfilmwezens onder de aandacht te brengen. En dan te vinden dat mensen die zich daaraan storen a life moeten getten. Ik denk dat jouw Pokémonfrustratie oneindig veel groter is dan de mijne. Ga eens evolueren ofzo...

Met name de uitsmijter!
0
geplaatst: 23 juni 2011, 13:00 uur
Overal waar ik kijk staat Pokemon, ik heb er wel genoeg van. Begin dan maar de website pokemeter.nl
0
geplaatst: 23 juni 2011, 13:07 uur
Even een technische vraag voor de afwisseling. Zo'n link als hierboven werkt niet in combinatie met de instelling 'nieuwste bericht eerst'. Is daar iets aan te doen? (behalve de instelling terugzetten
)
0
geplaatst: 23 juni 2011, 13:17 uur
chevy93 schreef:
Zou het misschien mogelijk gemaakt kunnen worden om de markering van eigen meningen ook te kunnen verwijderen als je via je eigen profiel naar 'Meningen' gaat?
Het zou natuurlijk altijd kunnen, maar met een klikje ben je bij de discussie en kun je het alsnog doen. Dus ik vind de nood niet zo heel erg groot persoonlijk.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 14:33 uur
Het heeft ook geen hoge nood, maar als het even snel aangepast zou kunnen worden, is dat voor mij erg interessant. Ik wil nl. het overgrote deel van mijn "recensies" weghalen.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 23 juni 2011, 15:26 uur
musician schreef:
Ik speel anders graag bijvoorbeeld Leaf Green, met een biertje en een goede cd. Leuker dan Black of White
Ik speel anders graag bijvoorbeeld Leaf Green, met een biertje en een goede cd. Leuker dan Black of White
Dat had ik dan weer niet verwacht!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.