MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Er zijn anders wel leden van de crew die rustig verderdoen met de pokemonhype anders...

corn1holio1 schreef:
Er zijn anders wel leden van de crew die rustig verderdoen met de pokemonhype anders...

Ik heb op sommige plekken inderdaad ook wat berichten over Pokémon geplaatst, maar wel gewoon waar het ontopic is, en het is geen slowchat. Het ging nogal ver gisteren, maar dat betekent niet dat het onderwerp meteen volledig verboden is.

Gelukkig niet, dat zou nogal vreemd staan in de Wiki.

(musician blijkt alle Pokemon spellen te hebben)

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Dat had ik dan weer niet verwacht!

Hoe dat? Goede muziek en een goed spel gaan vaak samen

Overigens, ik heb het niet zelf verzonnen, het is ooit begonnen toen ik mijn zoons (toen 5 + 3) een Gameboy met Pokemon Yellow had gegeven voor onderweg naar Frankrijk, letterlijk met de intentie om er 12 uur geen kind aan te hebben.

Toen ik wilde weten waarom ze inderdaad zo stil bleven (behalve af en toe wat boze geluiden bij een verlies) was ik er ook nieuwsgierig naar, enfin, toen heb ik later voor mezelf Red en Blue gekocht enzovoorts.

Hoe dan ook, de "kleutertjes" van toen blijken inmiddels heel wat herrie te maken op Musicmeter?
Dat is jammer, want ik zou met liefde het hebben van een Pokemon Topic ondersteunen, maar ik denk dat het nu even tot bedaren moet komen...

Ulfat-e-Zulmat
Haha, wat een ontzettend leuk verhaal! Serieus, ik vind dit echt geweldig om te lezen. Het is gewoon dat ik niet had verwacht dat iemand van eind 40 nog pokemon spellen speelt. Dat bedoel ik absoluut niet negatief, maar je verwacht het nou eenmaal niet. Wel tof, ik hoop echt dat ik later ook nog kan genieten van die geweldge games.

Kan de snelzoekfunctie iets verbeterd worden? Topics als Muziek >> Muziekgames >> MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie moeten toch wel te vinden zijn door te zoeken op song van het jaar?

Ozric Spacefolk
Nu weer serieus:

Ik zou graag over labels willen ouwehoeren.

Sommige labels zijn echt specifiek voor bepaalde muziek (BlueNote, InsideOut, Frontiers, CenturyMedia, Vertigo)... Is het dan de bedoeling dat het forum daarvoor wordt gebruikt, want als je op link van het label klikt, is er alleen een lijst met releases, maar geen tabblad voor een discussie.

Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Voorlopig zullen we het moeten doen met forumtopics in de juiste categorieën, denk ik.

chevy93 schreef:
Kan de snelzoekfunctie iets verbeterd worden? Topics als Muziek >> Muziekgames >> MusicMeter: Song van het Jaar 2011 competitie moeten toch wel te vinden zijn door te zoeken op song van het jaar?

gaat op de lijst, dat moet inderdaad iets beter

"meer doen met labels" staat op de ideeenlijst, tot die tijd inderdaad via forum topics

Ozric Spacefolk schreef:
Nu weer serieus:

Ik zou graag over labels willen ouwehoeren.

Sommige labels zijn echt specifiek voor bepaalde muziek (BlueNote, InsideOut, Frontiers, CenturyMedia, Vertigo)... Is het dan de bedoeling dat het forum daarvoor wordt gebruikt, want als je op link van het label klikt, is er alleen een lijst met releases, maar geen tabblad voor een discussie.

Dat is eigenlijk wel een erg goed idee, Ozric Spacefolk.

Ozric Spacefolk
Dacht ik ook, zo kunnen ook nieuwe releases onder de aandacht gebracht worden.

Ook releases waarvan nog geen hoesjes bekend zijn, of tracklists etc.

Ozric Spacefolk schreef:
Dacht ik ook, zo kunnen ook nieuwe releases onder de aandacht gebracht worden.

Ook releases waarvan nog geen hoesjes bekend zijn, of tracklists etc.

Nou kan dat al op de artiestenpagina...

Ozric Spacefolk
Daar kijken niet zo veel mensen op, en als jij bijv. Threshold, Vanden Plas etc. leuk vind, en weet dat ze bij InsideOut zitten, dan is zo'n pagina met updates over samenwerkingsverbanden, soloprojecten, of toekomstig nieuw werk best interessant....

Daar heb je wel gelijk in, een discussiepagina bij de labels is inderdaad wel een leuk idee.

Ik dacht dat ik betaald had om reclame niet zichbaar te maken?

Jordy heeft je geld opgerookt.

oh sorry, zo weer goed of zie ik nog iets over het hoofd?

Nee, het is idd weg.

Nog meer reclame, tussen de albumdiscussies dit keer.

Wat zal de volgende stap zijn?

20 euro aan Jordy overmaken. Een jaar lang geen reclame en bovendien is het voor een goed doel! Zie het als een onverplichte betaling voor een lidmaatschap. Je bent weliswaar niet echt lid, aan de andere kant, waar vind je nog een club als de onze gratis?

Stel: je betaalt 20 euro, je blijft maar zaniken over singles met 3 non album tracks
en wordt gebannen voor de rest van het jaar. Krijg je dan een deel van je geld terug?

Geband, niet gebannen. Je zult geband en verbannen wel door elkaar halen. Maar soit, dat is ook wel een kwestie waar ik me van afvraag hoe dat nou zit.

dazzler schreef:
Stel: je betaalt 20 euro, je blijft maar zaniken over singles met 3 non album tracks en wordt gebannen voor de rest van het jaar. Krijg je dan een deel van je geld terug?

Misschien krijg je wel meer gedaan als je hebt betaald.....

Je schrijft al drie jaar (nog van harte) en die waren ook al gratis. Dus je kunt er geen verlies op maken. Sinds ik betaald heb, komt er geen reclame meer voorbij, behalve dan iemand die steeds reclame wil maken voor een EP met 3 non album tracks....

musician schreef:
(quote)

Misschien krijg je wel meer gedaan als je hebt betaald.....

Je schrijft al drie jaar (nog van harte) en die waren ook al gratis. Dus je kunt er geen verlies op maken. Sinds ik betaald heb, komt er geen reclame meer voorbij, behalve dan iemand die steeds reclame wil maken voor een EP met 3 non album tracks....

Ik begrijp dat je van de NL tv-zenders alleen naarNL1, 2 en 3 kijkt,of heb je dat en passant ook afgetikt? Mijn HD-recorder is ziek en sindsdien kijk ik niet meer naar de komkommersjelen, uit principe.

En reclame hier is - deels - op mijn eigen Googliaans gedrag afgestemd - prima reminder. Alleen die reclame voor pikante lingerie snap ik nog niet zo goed. Daar zocht ik helemaal niet naar - lingerie is voor mij een wegwerpartikel

Daar heb ik ook last van: een vriendin heeft mij ooit een link doorgestuurd met de vraag erbij of de daar afgebeelde jurk een mooie voor haar was, sindsdien staat er boven MusicMeter steeds een balk met allemaal suggesties voor mooie jurken en jurkjes. Misschien dat ik toch nog travestiet wordt, maar dan moet ik gelijk bijpassende schoenen vinden.

musician schreef:
20 euro aan Jordy overmaken.

het was toch minimaal 12,50?

Zelf net even uitgelogd om de nieuwe reclame te kunnen zien (eens maar nooit weer ), maar bij een van de eerste albums in de updates zie ik een lege ruimte, blijkbaar wordt dit album (nog) niet aangeboden op de bewuste sites - misschien handig om daar iets aan te doen.

dazzler schreef:
Stel: je betaalt 20 euro, je blijft maar zaniken over singles met 3 non album tracks
en wordt gebannen voor de rest van het jaar. Krijg je dan een deel van je geld terug?

Volgens mij niet, dat staat ook onder het tabje donatie (onder mijn profiel).

freitzen schreef:

Dat is het nog steeds, maar meer mag natuurlijk ook bevalt mij iig prima zonder al die reclame.

freitzen schreef:
(quote)

Zelf net even uitgelogd om de nieuwe reclame te kunnen zien (eens maar nooit weer ), maar bij een van de eerste albums in de updates zie ik een lege ruimte, blijkbaar wordt dit album (nog) niet aangeboden op de bewuste sites - misschien handig om daar iets aan te doen.

gaat nu wel goed geloof ik?

ik heb e.e.a. rond de reclame moeten aanpassen omdat we gisteren een tijdje door Google zijn afgesloten. Er stonden Google reclames op pagina's waar ook naakt op stond, en dat mag niet van Google. Aangezien er nogal wat albumhoezen zijn die niet door die eisen van Google heen komen, heb ik de Google reclame bij albums tijdelijk even helemaal weggehaald. Het zekere voor het onzekere, want zonder Google ads is het snel gedaan met de sites.

Maar hierdoor gingen er even wat andere dingen mis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.