MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
lambf schreef:
Het is zeker niet mogelijk om al mijn berichten die geplaatst zijn tussen 2006 en 2010 te verwijderen ?

Nope, het is alles of niets.

Bestaat deze cd wel? is kan er nooit iets van terugvinden:
16 Horsepower - Yours Truly (2011)

Verschijnt volgens de site van het label in september.

Glitterhouse Records :: Upcoming - label.glitterhouse.com

Kan iemand mij mischien vertellen waarom ik niet op de artiesten pagina van Avenged sevenfold op deze site kan vinden dat er een nummer van hun op dit album staat

Vans Warped Tour 2003 Tour Compilation (2003) ( track 44 )

Terwijl als ik op hun artiesten naam klik bij dit album ik wel doorgelinkt word naar hun artiesten pagina.

Avenged Sevenfold

Ik zie het wel vaker bij artiesten.

Die verzamelaar staat onder "verzamel (oude tracks, meerdere artiesten)", en die worden niet weergegeven op de artiestenpagina, om te voorkomen dat er op de artiestenpagina allemaal oninteressante compilaties zoals Hitzone's staan. "Verzamel (nieuwe tracks)", waar dus nieuwe nummer(s) van artiesten op staan die nog niet ergens anders op stonden, worden wel weergegeven.

Ok bedankt, dan weet ik dat ook weer

bennerd schreef:
De zoekfunctie is inderdaad beperkt tot 100 resultaten, wat voor sommige zoekresultaten te weinig is.

Zoekopdrachten zonder tekstvelden (dus niet op artiest of titel etc) hebben nu paginalinkjes. Bijvoorbeeld "alles waar ik op gestemd heb van na 1970". Als je wel op titel of artiest zoekt, ga ik er van uit dat je een specifiek album zoekt, en is het aantal resultaten wel beperkt. Anders wordt het te zwaar voor de server.

Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar wanneer ik musicmeter op mijn blackberry wil openen, wordt ik meteen doorverwezen naar de mobiele site. Deze wordt echter alleen ondersteund voor Android en Apple, niet voor de Blackberry. Er is weliswaar ook een knop te zien met 'switch naar normale site', maar die kan alleen ingedrukt worden wanneer je een telefoon hebt die Android of Apple heeft. Niet erg handig dus. Kan die automatische doorverwijzing misschien opgeheven worden wanneer iemand expliciet MusicMeter.nl - de muzieksite voor liefhebbers typt? Ik heb hier met andere sites goede ervaringen mee.

Poa
Als tussentijdse oplossing zou je kunnen surfen naar: http://www.musicmeter.nl/?notouch=1

Welke Blackberry heb je precies? De site ondersteunt als het goed is nieuwe/moderne touch BB's wel, met het nieuwste OS. Ik heb nog bijna geen feedback ontvangen van BB gebruikers.

Als workaround kun je rechtstreeks naar een andere pagina dan de homepage gaan.

Ik gebruik zelf de Bold 9700 en die stuurt me al anderhalf jaar lang door naar de normale versie van de site, wat ik op zich prima vind.

edit: ik heb een OS versie 5, dat verklaart het.

Als de site het OS versie 6 detecteert, wordt je naar de mobiele website verwezen. Maar het zou kunnen zijn dat er toestellen zijn met dat OS bij wie de site niet werkt? Zo ja, welk toestel en wat werkt er niet?

Ik heb de workaround geprobeerd en die doet het inderdaad wel, dank! Ik heb een Bold 9780, daar kan het misschien aan liggen. Punt is namelijk dat ik geen touchscreen heb en het op de mobiele site er naar uit ziet dat ik juist dat wel nodig heb.

Ik denk (mocht iemand er verstand van hebben ) dat ik moet checken op Blackberries met zowel OS 6 als een webkit browser. Maar ik zal er nog even naar kijken.

Op mijn Android-telefoon (versie 2.2.1, Samsung Galaxy I) springt hij altijd gelijk naar de normale site. Soms zie ik voor 0,01 seconde het mobiele scherm, maar meestal niet.

Mij maakt het verder niet uit, ik zie liever de volledige site.

Simon Smith (crew)
Ik zie iets raars: als ik een verzamelalbum oproep met verschillende artiesten (zoals een hitzone), dan is het scherm wit. Dit gebeurt bij alle verzamelalbums die ik oproep.

Simon Smith schreef:
Ik zie iets raars: als ik een verzamelalbum oproep met verschillende artiesten (zoals een hitzone), dan is het scherm wit. Dit gebeurt bij alle verzamelalbums die ik oproep.

Ik wilde net zoiets melden, heb dat iig bij deze ook:

Greetings from Eindhoven Rockcity! (2004)

Jordy schreef:
(quote)

Zoekopdrachten zonder tekstvelden (dus niet op artiest of titel etc) hebben nu paginalinkjes. Bijvoorbeeld "alles waar ik op gestemd heb van na 1970". Als je wel op titel of artiest zoekt, ga ik er van uit dat je een specifiek album zoekt, en is het aantal resultaten wel beperkt. Anders wordt het te zwaar voor de server.

Fantastisch!

Ik snap het niet. Wat is er nou anders?

Edit: Ik snap hem al. Mooi.

Music- en andere Meters sputteren in Vlaanderen.

Wie heeft nog problemen met de site?

Hier in Pijnackerland ook!

Stijn_Slayer
Hier ook. De site is constant traag, of ik krijg een wit scherm. Stemmen lukt ook nauwelijks.

Sir Spamalot (crew)
Idem in Oostende, Stad Aan Zee. Berichten plaatsen lukt moeilijk. Het is de schuld van die strakke Noorderwind die momenteel aan de kust blaast, wat een hondenweer momenteel...

Af en toe een wit schermpje. Zeer veel bewolking hier.

Releases die op musicmeter als label Warner hebben gekregen moet eigenlijk Warner Bros zijn. Ook op discogs geven ze aan dat Warner niet bestaat als label: Warner - CDs and Vinyl at Discogs Kan dat in één keer aangepast worden?

Het valt hier wel mee eigenlijk. De site is af en toe wel traag, maar zo erg als M, S & S het voorstellen is het hier gelukkig niet.

edit: het posten van dit bericht duurde vijf minuten. eerder vanmiddag viel het dus wel mee, maar na vijven is het altijd spitsuur op de meter.

Harco
reptile71 schreef:
Releases die op musicmeter als label Warner hebben gekregen moet eigenlijk Warner Bros zijn. Ook op discogs geven ze aan dat Warner niet bestaat als label: Warner - CDs and Vinyl at Discogs Kan dat in één keer aangepast worden?

Dat was mezelf ook al opgevallen, inderdaad, maar heb er tot op heden eigenlijk niets mee gedaan. En ja, dat kan met één klik op de knop. Ik zal het aanpassen. Denkt men bij het toevoegen wel om de punt achter Bros?

EDIT: Bij het lezen van de berichten hierboven was er nog niets aan de hand, maar nu is de site ook bij mij ontzettend traag.

Bij mij is de site ook zeer traag, zonet kon ik zelfs nergens meer op (in elk geval niet binnen een kwartier).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:51 uur

geplaatst: vandaag om 22:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.