MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
lambf
Er schijnen nu ook demo's aan de site toegevoegd mogen worden, maar eh, zijn hier nog richtlijnen voor oid?

Ik miss Nancy.

Stijn_Slayer
lambf schreef:
Er schijnen nu ook demo's aan de site toegevoegd mogen worden, maar eh, zijn hier nog richtlijnen voor oid?

Wist ik nog niet. Ik hoop niet dat iedere demo van zolderkamermuzikanten nu op MuMe verschijnt. Ben ook wel benieuwd naar de regels.

Ik wist het ook niet. Maw: waar komen deze geruchten vandaag? Voor zover ik weet mogen demo's er nog steeds niet op.

lambf
Job for a Cowboy - Demo '04 (2004)

Ik ben blij dat demo's eindelijk op de site mogen (onder voorwaarden)....

Het is weer erg traag. Is hier een reden voor?

Edit: Nu weer heel snel. Hmm..

Sir Spamalot (crew)
Zelfde ervaring als collega chevy93.

Stijn_Slayer
Idem. Het komt de laatste tijd wel vaker voor, vreemd.

Excuses, heb wat wijzigingen doorgevoerd op MovieMeter die de boel een beetje vertraagde. Er wordt aan gewerkt.

Dacht ik al, want op MovieMeter was het niet mogelijk om mijn berichten aan te passen en/of te verwijderen. Inmiddels kan dat weer, geloof ik.

Kun je mij vertellen tot hoe laat de werkzaamheden duren, want ik ben bezig met toevoegen en als het nog lang duurt, doe ik het later wel een keer.

Tot ongeveer half elf.

Sorry voor de downtime, hopelijk werkt het weer

Dat is dus nu.

Misschien niet helemaal de juiste plek, maar net viel me de verhouding op tussen het aantal albums op de site en het aantal artiesten: 224.000:208.000 artiesten. Ik vind dat een beetje apart: de meeste artiesten hebben toch wel minstens twee albums gemaakt? Iemand die hier een zinnige opmerking over weet te maken?

Misterfool
Er zijn artiesten die alleen features hebben. The dirty mac bijvoorbeeld.
The Dirty Mac

Daarnaast heb je ook veel onbekende artiesten die dan wel meerdere albums hebben gemaakt, maar waar er maar één van op MuMe staat.

Ozric Spacefolk
Er zijn ook duizenden house verzamelplaten of Veronica top40 cd's met artiesten die nog nooit iets zinnigs hebben uitgebracht.

Kijk eens naar die Thunderdome cds, bijvoorbeeld...

Harco
Ozric Spacefolk schreef:
Er zijn ook duizenden house verzamelplaten of Veronica top40 cd's met artiesten die nog nooit iets zinnigs hebben uitgebracht.

Kijk eens naar die Thunderdome cds, bijvoorbeeld...

Dit dus. Of pak een willekeurig, wat onbekender hiphopalbum. Grote kans dat er een of meerdere features op staan van artiesten die geen album hebben uitgebracht.

Inderdaad. Of punk/new wave-verzamelaars met artiesten die alleen 7"'s hebben uitgebracht. Of bv. The Nuggets en Stax Boxen met meer dan 100 nummers waarvan het meerendeel geen album heeft uitgebracht. Eerlijk gezegd vind ik het aantal artiesten nog verrassend laag in verhouding tot het aantal albums.

Dat komt door Zan Hoffman.

Oja, die had ik een keer nageteld. 1 artiest met meer dan 1000 albums.

herman schreef:
Oja, die had ik een keer nageteld. 1 artiest met meer dan 1000 albums.

MusicMeter schreef:
Er staan 627 albums van deze artiest op MusicMeter.

...

Hij heeft volgens mij ook nog erg veel samenwerkingen, of worden die gelijk meegeteld?

Ja, de telling was inclusief de samenwerkingsprojecten. Een paar maanden geleden kwam 'ie net over de duizend, maar misschien heeft ie inmiddels al wel weer het een en ander uitgebracht.

lambf schreef:

Ja, ze moeten officieel uitgebracht zijn. Alles dat officieel uitgebracht is, mag erop. Demo's ook dus.

Als ik een pagina open (maakt niet uit welke) blijft hij leeg. Als ik de pagina vernieuw verschijnt hij gewoon. Is alleen op MuMe........?????

Ik had het net ook op MoMe.

Alles werkt nu bij mij weer naar behoren.

lambf
Arrie schreef:
(quote)

Ja, ze moeten officieel uitgebracht zijn. Alles dat officieel uitgebracht is, mag erop. Demo's ook dus.

En wanneer is iets dat is uitgebracht officieel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.