MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ozric Spacefolk
Ik heb 10 albums in de wachtrij staan, en allemaal ideeen voor nog meer toevoegingen...

Schiet eens op

Allemaal toevoegingen van de laatste 3 dagen.

Ik zal eens wat crewleden gaan bellen dat ze terug van vakantie komen, want dat je zolang moet wachten is natuurlijk buiten alle proporties.

But seriously: door de vakantieperiode duurt het wat langer soms dan jullie gewend zijn. Nu is dat nog steeds niet erg lang (de richtlijn was altijd een week), maar dat terzijde.

Overigens is er in het verleden ook een paar keer voor gekozen de toevoegfunctie helemaal af te sluiten in de zomerperiode, dus wees blij dat je iig nog 10 platen toe kan voegen.

tangmaster
Beginnen we nou weer te zeuren over wachttijden, be patient its holiday period.

Ozric Spacefolk
Ik had een lachebekje geplaatst.. Ik bedoelde het sarcastisch...

Maar ik vind stiekem wel jammer... Ik heb een goudmijntje met platen aangeboord... En dan word ik ongeduldig...
Ik wacht rustig af....

Ik snap het, Ozric, weet dat je het niet kwaad bedoelt. Vandaar dat ik ook met en niet met ofzo reageerde

Sir Spamalot (crew)
Jobstudenten?

lambf
lambf schreef:
(quote)

En wanneer is iets dat is uitgebracht officieel?

?

Het menu is weg?

Edit: Was weg.

lambf schreef:
En wanneer is iets dat is uitgebracht officieel?

MusicMeter Wiki schreef:
In het kort: een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in een (web-)winkel.

Ozric Spacefolk
L_T_B schreef:
(quote)

(quote)

Toch staan er (heel) veel albums op de site die alleen bij concerten te koop zijn geweest.

Ozric Spacefolk
Moeten deze Public Image Limited en deze Public Image Ltd. niet worden samengevoegd?!?

Ozric Spacefolk
Wanneer is een soundtrack een score?? Ik zie soundtracks als verschillende soorten albums gekenmerkt (Score, verzamel (nieuwe tracks) en verzamel (oude tracks).

Zie bijv. Point Break of Footloose..

Ozric Spacefolk schreef:
Moeten deze Public Image Limited en deze Public Image Ltd. niet worden samengevoegd?!?

Dan dien je toch gewoon een correctie in..
Ozric Spacefolk schreef:
Wanneer is een soundtrack een score?? Ik zie soundtracks als verschillende soorten albums gekenmerkt (Score, verzamel (nieuwe tracks) en verzamel (oude tracks).

Zie bijv. Point Break of Footloose..

Van de Wiki: "Score: speciaal voor een film of game gecomponeerde muziek, niet te verwarren met soundtrack "
Soundtrack = muziek gebruikt in de film (vaak een compilatie van verschillende courante artiesten)
Score = muziek gecomponeerd voor de film
Voor American Beauty is er bv. zowel een soundtrack als een score

Ozric Spacefolk
Ik ken de band Public Image niet, dus ik ga niet een correctie insturen. Dat kan beter iemand doen, die er verstand van heeft. Straks verpest ik wat.

Dat van die score snap ik nu wel.

Maar waar moet een 'soundtrack' dan onder? Verzameling (nieuw) of verzameling (oud). Soms staan er songs op die op geen enkele andere wijze beschikbaar zijn. Soms betreft het songs die allang op andere langspelers staan, en soms allebei...

Soundtrack met alleen oude songs = verzameling (oud)
Soundtrack met alleen nieuwe songs = score
Soundtrack met oude en nieuwe songs = verzameling (nieuw)

Dacht ik zo...

Correct, maar...

Soundtrack met alleen nieuwe songs = verzameling (nieuw)

Score =/= Soundtrack.

Ozric Spacefolk
Okay duidelijk.... Maar als er nou één of twee nieuwe tracks op staan?!?

Dan ook verzameling (nieuw), dan verschijnen die nieuwe tracks tenminste in het overzicht van de desbetreffende artiesten.

herman schreef:
Correct, maar...

Soundtrack met alleen nieuwe songs = verzameling (nieuw)

Score =/= Soundtrack.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat zoiets niet echt bestaat. Als er songs op staan die nergens anders ooit op uitgegeven zijn, nam ik een beetje aan dat het voor de film/ game geschreven is, dus een score is.

Mijn vrouw vraagt zich af waarom ik me de laatste tijd
tot anoniem flirtende meiden aangetrokken schijn te voelen?
En ze vraagt zich ook af wat al die cupmaten te betekenen hebben?

Probeer maar eens uit te leggen dat MusicMeter en Flirtwereld verschillende dingen zijn.

ik nu echt betalen om mijn reputatie clean te houden?

@Dazz: je eigen Google-gedrag is bepalend voor de vulling van ad's. Ik vraag me af wat ik in vredesnaam gegoogle'd heb om hiermee te worden opgezadeld:

ClientAgenda - gemaakt om medewerkers, die mensen dagelijk ondersteuning bieden, toe te rusten op hun taak.

En verder: ongevraagd meelezen op je scherm in is in termen van internet-privacy not done. Net zo irritant als mensen die een krant met je meelezen in de trein ("kunt u nog even terugbladeren, ik was nog niet klaar").

Klopt, ik probeer dat tegenwoordig te vermijden door sneller mee te lezen.

Ik krijg die stomme flirtwereld ads ook .

Klopt het dat ik soms mijn hoezen die ik op de fora plaats kan zien en soms niet? Soms staat er een kruisje met het woord afbeelding bij en zie ik de afbeelding zelf niet.. Ik heb de Wiki pagina gechekt en het lijkt dat ik het helemaal juist doe.

Link eens naar een voorbeeld van een post waarin je de hoes niet kunt zien?

bennerd schreef:
Link eens naar een voorbeeld van een post waarin je de hoes niet kunt zien?

De Site >> Gebruikers >> Wat draai je nu? #4

Je linkt naar iets op amazon dat niet eindigt met een afbeeldingsextentie zoals .jpeg. Dan is het dus geen plaatje waar je naar linkt, en krijg je ook geen plaatje te zien.

Als je een beetje zoekt in de paginainfo van de pagina met die afbeelding kom je vanzelf de juiste link tegen. Al blijft het dan nog de vraag of deeplinken toegestaan is vanaf die website.

Je luisterde zo te zien dus hier naar:

(afbeelding)

GrafGantz schreef:
Als je een beetje zoekt in de paginainfo van de pagina met die afbeelding kom je vanzelf de juiste link tegen. Al blijft het dan nog de vraag of deeplinken toegestaan is vanaf die website.

Je luisterde zo te zien dus hier naar:

(afbeelding)
merci

Ik heb nogal veel vragen. Telkens ik een album wil toevoegen, loopt mijn pc vast (blokkeert internet). Hoe kan ik dat vermijden?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.