MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Door een betere browser te gebruiken of je internetverbinding eens na te kijken?

Nogal veel vragen hebben is geen probleem, stel ze maar.

Die hoezen aanpassen blijft een voor mij moeilijk obstakel.

Stijn_Slayer
Hebben meer mensen moeite met de site? De site draait inmiddels toch al wel een uur redelijk traag. Af en toe krijg ik ook een wit scherm, en ik heb soms moeite met stemmen. Dan blijft dat dingetje maar ronddraaien zonder dat mijn stem er komt te staan. De edit functie van berichten werkt ook niet, dan staat er 'fout op de pagina' onderin, en is het hele tekstvak leeg.

Cookies al verwijderd.

De site valt continu uit...Niet grappig...

Waar komt dat de hele tijd door? Is er dan iemand heel druk bezig met de site ofzo?

Ik heb hetzelfde als Stijn.

@Jasper: Er staat toch dat er werkzaamheden zijn?

Misterfool
Hier, precies het zelfde.

Hier ook...

herman schreef:

Waar staat dat?

herman schreef:
Ik heb hetzelfde als Stijn.

Dat zie ik soms staan. Dit is dus blijkbaar altijd het geval wanneer de site hapert?

Ik heb overigens ook hetzelfde als onder/bovenstaande berichten, maar vandaag is niet bepaald de eerste keer.

Laatste dagen vaker dit probleem.

Er waren gisteren inderdaad wat problemen, traagheid door een foutje in de database. Ik haal in zo'n geval dan de site meestal even offline om het probleem te verhelpen, je ziet dan de melding dat er onderhoud is. Volgens mij was het rond een uur of half negen weer goed/acceptabel?

Stijn_Slayer
Ja, rond half 9 was het weer redelijk goed. Af en toe ietsjes trager dan normaal had ik de indruk, kan dat?

Viel me al een lange tijd op dat er zoveel van die onzin reclames op MusicMeter staan. Reclame's over sushi en nog van die meer onzin, wie boeit dat nou? Dan zouden reclames over muziekalbums veel leuker zijn geweest.

Simon Smith (crew)
herman schreef:
Dan ook verzameling (nieuw), dan verschijnen die nieuwe tracks tenminste in het overzicht van de desbetreffende artiesten.

Duidelijk! Kunnen deze regels misschien ook worden opgenomen in de wiki? Dan valt daar altijd op terug te vallen. Ik heb in het verleden wel eens moeten discussiëren met moderators om een bepaalde wijziging door te voeren.

Dit soort dingen staan al in de Wiki...

DjFrankie (moderator)
Ik heb problemen met die reclame van Bol.
Als ik een album wil toevoegen aan mijn albums, staat die pop-up van bol.com over het schermpje van toevoegen albums.
Erg irritant.

Ozric Spacefolk
dazzler schreef:
Mijn vrouw vraagt zich af waarom ik me de laatste tijd
tot anoniem flirtende meiden aangetrokken schijn te voelen?
En ze vraagt zich ook af wat al die cupmaten te betekenen hebben?

Probeer maar eens uit te leggen dat MusicMeter en Flirtwereld verschillende dingen zijn.

ik nu echt betalen om mijn reputatie clean te houden?

Google-ads worden afgestemd op je eigen surf-gedrag... Dus eigen schuld, dikke bult

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Google-ads worden afgestemd op je eigen surf-gedrag... Dus eigen schuld, dikke bult

Ik heb verzamelplaat Well up Bubble met o.a. Claw Boys Claw toegevoegd maar (net zoals Villa65 trouwens) hij wordt niet opgenomen in de CBC discografie, enig idee hoe dat komt? Iemand?

Dan zal ie wel als verzamel (oud) zijn toegevoegd?

Hij is als 'verzamel(oud) meerdere artiesten' toegevoegd, dus de koppeling naar de CMC discografie had moeten werken.

Ozric Spacefolk schreef:
(quote)

Leuk, zal best kloppen, maar ik heb vandaag ingelogd op MuMe en verder nog niets bezocht en krijg hoofdzakelijk reis advertentie's.
Dit jaar nog geen nooit op reis en/of vakantie gezocht, omdat ik niet op vakantie ga (doorwerken).

Harco
Svendra schreef:
Hij is als 'verzamel(oud) meerdere artiesten' toegevoegd, dus de koppeling naar de CMC discografie had moeten werken.

Nee, juist niet, toch? De Hitzone-serie staat er ook in als "verzamel (oud, meerdere artiesten)," en die albums worden ook niet doorgelinkt naar de desbetreffende artiestenpagina.

Rudi S schreef:
Leuk, zal best kloppen, maar ik heb vandaag ingelogd op MuMe en verder nog niets bezocht en krijg hoofdzakelijk reis advertentie's.
Dit jaar nog geen nooit op reis en/of vakantie gezocht, omdat ik niet op vakantie ga (doorwerken).

Dat is een nwe app Google Intelliware (=beta); legt correlaties, houdt (gedrags)profielen bij, aggregeert en manipuleert data en weet zo wat er in leeft bij gebruikers: eigenlijk ben jij hard aan vakantie toe.

Casartelli (moderator)
Rudi S schreef:

En jij dacht dat Google's Rudi S-dossier zich beperkt tot je surfgedrag van het afgelopen jaar?

Blijkbaar niet want zo'n 30 jaar geleden surfte ik voor het laatst naar flirtwereld

Rudi S schreef:
Blijkbaar niet want zo'n 30 jaar geleden surfte ik voor het laatst naar flirtwereld

Dan deed je dat zeker met rooksignalen, want de eerste - breed beschikbare brauserd (Mosaic) dateert van de early 90's

Hij deed het nog gewoon zonder browser, op de fiets.

Casartelli (moderator)
En de buurvrouw volgde zijn flirtwereld vanachter de vitrage... de 20e eeuwse variant van Google.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.