De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2005, 13:14 uur
Dat probleem met blanke updatepaginas heb ik ook kunnen herhalen, de zoek niet.
0
geplaatst: 10 mei 2005, 14:59 uur
Ik wist niet dat dat bericht ook daadwerkelijk gepost was, vanwege het witte scherm. Maar goed, het lag aan mij, op de een of andere manier stond javascript op disabled.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 mei 2005, 11:51 uur
Iets over de releasedatum. Als er bij een 2005-album geen "vanaf xxx 2005 te koop" tekst (meer) staat, dan is het verwarrend of het album al uit is of niet. Want behalve verstreken, kan de releasedatum ook oningevuld zijn. Is het daarom een idee om bij alle 2005-albums de releasedatum zichtbaar te maken (indien ingevuld)?
0
geplaatst: 21 mei 2005, 14:25 uur
Ik heb al een maand geleden het nieuwe album van Meshuggah toegevoegd met daarbij in het commentaar de release datum. Deze datum heb ik echter nooit bij het album zien staan (vreemd aangezien het pas maandag 23 mei uit komt).
Het lijkt mij dus een goed idee om sowieso van alle albums uit het lopende jaar of bijvoorbeeld de laatste 6 maanden de release datum weer te geven.
Het lijkt mij dus een goed idee om sowieso van alle albums uit het lopende jaar of bijvoorbeeld de laatste 6 maanden de release datum weer te geven.
0
geplaatst: 21 mei 2005, 15:29 uur
Bij moviemeter staat er trouwens ook nooit nog na 4 maanden nadat ie in de bios in premiere ging nog steeds die datum bij... Maar als het handig zou kunnen zijn voor sommige, dan kan ik daar inkomen 

0
geplaatst: 21 mei 2005, 18:45 uur
JonnieBrasco schreef:
Iets over de releasedatum. Als er bij een 2005-album geen "vanaf xxx 2005 te koop" tekst (meer) staat, dan is het verwarrend of het album al uit is of niet. Want behalve verstreken, kan de releasedatum ook oningevuld zijn. Is het daarom een idee om bij alle 2005-albums de releasedatum zichtbaar te maken (indien ingevuld)?
Zie MovieMeter, als MusicMeter straks op de nieuwe code overgaat krijgt elk album een tabblad met daarin allerlei info, o.a. de releasedatum (blijvend)
0
geplaatst: 21 mei 2005, 19:06 uur
[quote]neo schreef:
Bij moviemeter staat er trouwens ook nooit nog na 4 maanden nadat ie in de bios in premiere ging nog steeds die datum bij... /quote]
Verdorie nog steeds niet gewend aan de nieuwe moviemeter dus...
Bij moviemeter staat er trouwens ook nooit nog na 4 maanden nadat ie in de bios in premiere ging nog steeds die datum bij... /quote]
Verdorie nog steeds niet gewend aan de nieuwe moviemeter dus...
0
geplaatst: 23 mei 2005, 10:09 uur
Bij het invoeren van een album kun je bij type album kiezen uit een 6-tal opties. Deze categorieën vind je na invoeren echter nergens meer terug. Bij het overzicht per artiest staat alles gewoon door elkaar. Dat komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede. Zelfs als je doorklikt op een album kun je niet zien welk type album het is.
Het zou m.i. een hele verbetering zijn om per artiest een overzicht te geven per categorie.
Het zou m.i. een hele verbetering zijn om per artiest een overzicht te geven per categorie.
0
geplaatst: 23 mei 2005, 12:21 uur
Dan mag er ook gelijk wel onderscheid gemaakt worden tussen een gewoon verzamel album (best of) en een live album. Nu staat dat volgens mij onder dezelfde optie.
0
geplaatst: 23 mei 2005, 14:12 uur
Waarschijnlijk ben ik echt ontzettend scheel, maar als ik bij zoeken R.E.M. intyp krijg ik werkelijk geen één album. Het lijkt me sterk dat er niks van hun op de site is, dus misschien dat iemand een tip heeft hoe ik het op een andere manier kan vinden?
0
geplaatst: 23 mei 2005, 14:14 uur
De zoekmachine werkt nog niet helemaal naar behoren. Als je een band niet kan vinden moet je even een albumtitel intypen en dan op de bandnaam klikken, of kijk bij alle albums. Voor R.E.M. klik hier.
0
geplaatst: 23 mei 2005, 14:15 uur
BoordAppel schreef:
De zoekmachine werkt nog niet helemaal naar behoren. Als je een band niet kan vinden moet je even een albumtitel intypen en dan op de bandnaam klikken, of kijk bij alle albums. Voor R.E.M. klik hier.
Dank je!
0
geplaatst: 24 mei 2005, 01:40 uur
Er staan 2 bands met de naam Gandalf op de site, 1 uit de VS en 1 uit Oostenrijk. Moet daar dan ook niet zo'n lelijk Romeins cijfertje achter gezet worden?
0
geplaatst: 24 mei 2005, 18:48 uur
Frytz FM schreef:
Bij het invoeren van een album kun je bij type album kiezen uit een 6-tal opties. Deze categorieën vind je na invoeren echter nergens meer terug. Bij het overzicht per artiest staat alles gewoon door elkaar. Dat komt de overzichtelijkheid niet echt ten goede. Zelfs als je doorklikt op een album kun je niet zien welk type album het is.
Over een maandje ben ik hopelijk klaar met MovieMeter, dan open ik een groot "wat moet er verbeteren" topic, dus nog even geduld dan is deze site weer aan de beurt
0
geplaatst: 26 mei 2005, 02:20 uur
Ik zie dat Loserkid heeft gestemd bij de nieuwe Jamiroquai en Coldplay, platen die volgens mij nog niet gelekt zijn... Misschien deleten die stemmen?
0
geplaatst: 30 mei 2005, 23:30 uur
Ik bedacht me dat het misschien wel handig zou zijn om een aparte rubriek op het forum te maken voor 'lijstjes'. Dat staat nu onder algemeen onder muziek, waar bijna alle topics wel iets met lijstjes te maken hebben.
Misschien moet dit ook maar op het ideeënlijstje voor de grote 'omkat'.
Misschien moet dit ook maar op het ideeënlijstje voor de grote 'omkat'.

0
geplaatst: 31 mei 2005, 11:45 uur
Een ander idee misschien. Bij artiesten die al veel hebben uitgebracht word de artistpagina met alle albums een beetje onoverzichtelijk. Misschien een idee om daarbij de studio-, live- en best of albums en ep's te scheiden. Dit geeft een wat overzichtelijker overzicht.
Voor een voorbeeld zie de site Rate Your Music.
Daar is dit ook zo gedaan.
Voor een voorbeeld zie de site Rate Your Music.
Daar is dit ook zo gedaan.
0
geplaatst: 31 mei 2005, 21:27 uur
Ik las ergens dat de site op de schop wordt genomen, is het dan misschien mogelijk om ook Muziek-DVD's op te nemen in de site. er zijn een hoop hele goede Muziek DVD's. en m.i. past dat beter hier dan op MM.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 juni 2005, 14:56 uur
Vraagje, hoe kon je ook alweer zien op welke albums van een bepaald jaar je hebt gestemd?
0
geplaatst: 3 juni 2005, 15:11 uur
0
geplaatst: 10 juni 2005, 18:06 uur
Weet niet of dit al bekend was, maar er gaat iets mis bij het artiestoverzicht van Rachel's. In Firefox althans. Wellicht door de ' ?
0
geplaatst: 12 juni 2005, 22:31 uur
bij Muziek > Algemeen > Ik zoek de titel van dit nummer:
Het gaat om een nummer waar ik alleen de clip nog van weet en die zal ik dan ook proberen te omschrijven.
het is volgens mij een electronic/dance nummer
ik denk dat het 5 tot 8 jaar oud is.
De hele clip speelt zich achterstevoren af.
ze zitten in een auto en dan gaan ze met een vliegtuig de lucht in waarna ze uit het vliegtuig springen.(je ziet ze dus vanaf de grond neerkomen en gaan omhoog omdat de clip achterstevoren draaien)
later bakken ze wafels.
en aan het eind van de clip slaan ze zo'n tennisballetje aan een touwtje om een paal heen....
ik hoop dat iemand het weet.
Het gaat om een nummer waar ik alleen de clip nog van weet en die zal ik dan ook proberen te omschrijven.
het is volgens mij een electronic/dance nummer
ik denk dat het 5 tot 8 jaar oud is.
De hele clip speelt zich achterstevoren af.
ze zitten in een auto en dan gaan ze met een vliegtuig de lucht in waarna ze uit het vliegtuig springen.(je ziet ze dus vanaf de grond neerkomen en gaan omhoog omdat de clip achterstevoren draaien)
later bakken ze wafels.
en aan het eind van de clip slaan ze zo'n tennisballetje aan een touwtje om een paal heen....
ik hoop dat iemand het weet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.