MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ja, da's best vreemd:

(afbeelding)

Lijkt me kwestie van combinatie van veld (te te weten kolom/sorteercriterium users) en de punthaken; de laatste hebben hier normaliter een andere toepassing (coderen).

gaat op de lijst!

Soms als ik iets gecorrigeerd heb (gastartiest, cover etc.) krijg ik een bericht van een crewlid dat het veranderd, maar als ik dan bij het album ga kijken is er niks veranderd.

Voorbeeld:
Ik heb bij dit album de cover veranderd zoals die hier staat. Ik had wel een bericht gekregen van een crewlid dat het veranderd is, maar er is niks veranderd.
Doe ik misschien iets fout, want ik heb dit wel vaker.

Misschien zit het oude plaatje nog in je cache? Ik zie geen verschil tussen de hoes hier en die op Amazon.

Ow, ik zal eens kijken.

EDIT: Klopt, ik zie nu ook de goede cover. Bedankt!

CHIEP (crew)
Voor cover-wijzigingen te zien, moet je inderdaad altijd eerst F5'en.

Ligt het aan mij, of laadt de site zo nu en dan heel traag of zelfs helemaal niet?

Dat ligt niet alleen aan jou, ik heb er ook last van.

Als ik in het zoekvenstertje rechtsbovenin op de zoekresultaten klik, gebeurt er niets... iemand anders ook last van?

Ik ook, maar het is op de lossen door je pijltoetsen te gebruiken.

bennerd schreef:
Ik ook, maar het is op de lossen door je pijltoetsen te gebruiken.

Thanks!

zal er even naar kijken

gaat het nu wel goed?

Ja, nu wel. Bedankt

Misschien een tip: net als bij Wikipedia, op albumpagina's een linkje naar het eerstvolgende en -vorige album (op jaartal)?

Is denk ik al eens voorgesteld en is toen afgewezen omwille van "te druk makend voor weinig toegevoegd waarde"

Harco
Jordy schreef:
gaat het nu wel goed?

Super. Dit was me eigenlijk al een hele tijd een doorn in het oog.

Mobiel werkt de site niet helemaal meer ok op mijn HTC D2: navigatiepanel (Home t/m priveberichten) linksboven verschijnt heel kort en verdwijnt meteen. Vervolgens een fiks aantal witregels en dan pas de gekozen ingang (albums etc).

Wil ik switchen naar forum, moet ik helemaal naar boven langs al die witregels. Sinds het weekend is dit.

Kan het helaas niet testen (en dus oplossen)

Balk bovenin verschijnt wel correct, navigatiepaneel linksboven floept even op en verdwijnt weer meteen. Balk blijft staan en daaronder verschijnt een geheel leeg scherm. Doorscrollen en de items (v/h menu albums etc) worden dan wel getoond. Na alle item-regels wordt vervolgens helemaal onderaan het navigatiepaneel (van linksboven, met priveberichten etc) getoond. Het gaat dus om een incorrecte weergave (onjuiste implementatie CSS aan HTC-kant wellicht?)

Ozric Spacefolk
Silky & Smooth schreef:
Misschien een tip: net als bij Wikipedia, op albumpagina's een linkje naar het eerstvolgende en -vorige album (op jaartal)?

Had ik ook eens aangedragen...

Toen werd er getipt alles maar te openen in tabbladen....

Ik vind het nog steeds een goed plan....

Silky & Smooth schreef:

mijn persoonlijk bezwaar:

waarom "volgende album van deze artiest", en niet "volgende album van dit label" of "volgende album uit de top 100" of "volgende album die vandaag uit komt" of "volgende album uit de top 10 van Jordy" of "volgende album met 4 sterren" of "volgende album waar jij op gestemd hebt" of "volgende album uit jouw persoonlijk updates" of...

Mjuman schreef:
Balk bovenin verschijnt wel correct, navigatiepaneel linksboven floept even op en verdwijnt weer meteen. Balk blijft staan en daaronder verschijnt een geheel leeg scherm. Doorscrollen en de items (v/h menu albums etc) worden dan wel getoond. Na alle item-regels wordt vervolgens helemaal onderaan het navigatiepaneel (van linksboven, met priveberichten etc) getoond. Het gaat dus om een incorrecte weergave (onjuiste implementatie CSS aan HTC-kant wellicht?)

Ja wellicht, vervelend. Het besturingssysteem van deze telefoon heeft zo'n klein marktaandeel dat ik het helaas niet de moeite vind om hier tijd in te steken. Sorry.

Jocharo-T
In De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde releases:

Als je bovenin MusicMeter Sketches for My Sweetheart the Drunk van Jeff Buckley intikt krijg je een zwarte cover te zien. Als je er echter op klikt krijg je de juiste cover te zien. Als je het album toevoegt tussen je eigen collectie Mijn Albums zie je ook alleen maar een zwarte hoes. Wat is daar de reden van?

Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar wist niet in welk ander topic ik moest wezen.

Jordy schreef:
Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.

Ik merk het nu ook, echt top dit

Mjuman schreef:

Heb het al ontdekt: kreeg nu een rode balk met een error-melding: google_adslink-server kon niet bereikt worden.
Dus eigenlijk doe je MuMe 'in the nude' met HTC

Viel me op dat het in bijvoorbeeld releaselijsten van labels niet mogelijk is onderaan de lijst naar de volgende pagina door te klikken. Voorbeeld: http://www.musicmeter.nl/label/Jive Misschien handig om deze optie er aan toe te voegen? Bij albums en in het forum zie ik het wel terug...

gelijk even gedaan

Jocharo-T schreef:
In De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde releases:

Als je bovenin MusicMeter Sketches for My Sweetheart the Drunk van Jeff Buckley intikt krijg je een zwarte cover te zien. Als je er echter op klikt krijg je de juiste cover te zien. Als je het album toevoegt tussen je eigen collectie Mijn Albums zie je ook alleen maar een zwarte hoes. Wat is daar de reden van?

Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar wist niet in welk ander topic ik moest wezen.

gefixed, crewleden kunnen dit oplossen door het album even ongewijzigd opnieuw op te slaan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.