MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ozric Spacefolk
Hier nog eentje: Queensrÿche/Geoff Tate

Lang leve de verzamelaar.

kemm schreef:
Het lijkt erop dat stemmen van de laatste paar dagen niet meer in het stemverdelingsgrafiekje worden opgenomen.

Nog steeds: gebruikers geen probleem, albums wel.

Wow, da's inderdaad een fiks verschil. Als ik even snel de verschillende staafjes van de grafiek optel kom ik zo rond de 80 stemmen uit terwijl dat er in werkelijkheid nu alweer 243 zijn.

zal er eerdaags even naar kijken, heb daar onlangs iets aan gewijzigd maar dat is blijkbaar nog niet goed gegaan

Zal inmiddels wel gefixt zijn.

Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.

Er gaat bij mij iets mis in de weergave bij het aantal sterren van een album. Ik zie bij ieder album nu maar 1 of 2 sterren staan. Iemand anders ook last van?

Klopt, alle 3, 4 en 5 sterrengevers zijn zojuist geband.

Maar ff serieus, inderdaad een heel maf gezicht. Zie overal alleen maar 1 of 2 grijze sterren staan.

Ja, het viel mij ook al op.

Waar is de paginanummering onderaan een pagina?

Edit: Dat probleem hierboven heb ik ook. Alleen de laatste ster wordt weergegeven.

De site valt uitelkaar!

Alleen de sterren met grijs erin worden weergegeven. Soort spiegelbeeldweergave dus.

edit: probleempje is blijkbaar al opgelost.

excuus, gefixed

Van MovieMeter:
Jordy schreef:
Het doorzoeken van discussies is wat verbeterd: het aantal resultaten stopt nu niet bij 100, maar je kunt bladeren door alle resultaten die aan je zoekopdracht voldoen.
Het werkt.

Alleen wel een puntje: Als ik op gebruikersnaam zoek en ik zoek op "chevy" ipv "chevy93" krijg ik geen zoekresultaten.

Muziek >> Muziekgames >> MuMeLadder 2011

gelijk even gefixed!

Jordy schreef:

Geweldig, heel erg bedankt.

Inderdaad tof

Inderdaad heel handig.

Het zou een toevoegende waarde zijn als bij de Toplijst van 250 het stemgemiddelde direct achter de albums te zien zou zijn.

Waarom staan er bij dit album twee links naar Last.fm?

Bij datzelfde album staat bij mij ook '(2000)' wat achter de titel staat over 'alternatieve titel' heen. (letters door elkaar dus) (IE 9)

Zelfde in FF. Past gewoon niet door de lange titel.

Zelfde in Chrome.

En dat van die 2 keer last.fm is wel maf. Ik zie geen verschil tussen de links. Je zou verwachten dat er eentje naar Godspeed You! Black Emperor linkt en de ander naar Godspeed You Black Emperor!, maar ze linken allebei naar de eerste.

gefixed, bedankt

Sir Spamalot (crew)
Ik maak iets raars mee in mijn albumlijsten. Ik heb er twee: cd en vinyl. Bijna al mijn vinylplaten hebben nu een stem maar als ik naar het laatste blad (van albumlijsten - vinyl) ga, hapert de site, ik kan geen pagina terugkeren. Achter de stem verschijnt het ronddraaiend cirkeltje van Google Chrome. Nog mensen die zoiets meemaken?

Harco
De laatste tijd wil er wel eens iets misgaan met het automatisch corrigeren van tracktitels door het systeem. Zie bijv. ook deze. Het draait altijd om de laatste track van een album, of het nou uit 10, 20 of 30 nummers bestaat. Bij het voorbeeld is elk woord in kleine letters geschreven.

Ik heb als ik met mijn Ipod op de normale site surf en dan naar Mijn Updates (albums), ga een album aanklik en daarna op vorige druk dat ik een melding krijg dat de site even niet beschikbaar is i.v.m. onderhoud. Ik heb het niet altijd, maar het komt wel een enkele keer voor.

Stijn_Slayer
Misschien komt het omdat ik een grote file aan 't downloaden ben, maar de site is erg traag en heeft moeite om afbeeldingen te weergeven (avatars, albumhoezen). Hebben anderen er ook last van? Eigenlijk is de site de laatste twee weken redelijk onstabiel (al is er als het goed is wel e.e.a. gefixed).

Stijn_Slayer schreef:
Misschien komt het omdat ik een grote file aan 't downloaden ben, maar de site is erg traag en heeft moeite om afbeeldingen te weergeven (avatars, albumhoezen). Hebben anderen er ook last van? Eigenlijk is de site de laatste twee weken redelijk onstabiel (al is er als het goed is wel e.e.a. gefixed).

Met die instabiliteit (witte schermen) lijkt het de goede kant op te gaan. De laatste week is me dat niet meer opgevallen. Van die traagheid heb ik ook last (gehad); vooral bij het opslaan van albums na toevoegen of corrigeren. Misschien is het puur toeval maar na een automatische Java update lijkt alles een stuk beter te gaan (Firefox 7.0).

Sir Spamalot (crew)
Bij het album Lulu heeft een anonieme collega dit als tweede in zijn rotatielijst staan: klik.

Edit: het gaat om <JJ> maar zijn nickname verschijnt niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.