De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 9 november 2011, 00:40 uur
Heb het al eens eerder gemeld, maar het gaat niet goed wanneer je door wilt klikken naar de labelpagina bij dit album.
0
Jocharo-T
geplaatst: 9 november 2011, 08:36 uur
Jordy schreef:
gefixed, crewleden kunnen dit oplossen door het album even ongewijzigd opnieuw op te slaan
(quote)
gefixed, crewleden kunnen dit oplossen door het album even ongewijzigd opnieuw op te slaan
Het is ook nog steeds niet gefixed. Het blijft een zwarte cover. Tenzij je er op klikt. Bij Mijn Albums staat hij ook nog steeds op zwart.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 9 november 2011, 14:18 uur
Is het een nieuwigheidje dat je nu bij forumtopics het totaal aantal berichten kan aflezen?!?
0
geplaatst: 9 november 2011, 14:20 uur
Ik weet niet of het nieuw is maar mij is het ook pas recent opgevallen 

0
geplaatst: 9 november 2011, 15:08 uur
Klopt het dat de nieuwe album toevoegingen niet meer worden weergegeven?
http://www.musicmeter.nl/updates/additions/
http://www.musicmeter.nl/updates/additions/
0
geplaatst: 9 november 2011, 15:48 uur
herman schreef:
Ik zie ze nog gewoon.
Ik zie ze nog gewoon.
Als het goed is zijn er een stuk of 30 albums vandaag toegevoegd alleen zie ik er maar 4.

Ik snap niet waarom de teller doorloopt en ik daar niks van terug zie. vreemd.
0
geplaatst: 9 november 2011, 16:17 uur
Voor wat het waard is: zojuist een album goedgekeurd en die verschijnt wel in de additions lijst.
0
geplaatst: 9 november 2011, 17:34 uur
In de rotatielijst staat op nr. 21 Airbag - All Rights Removed (2011 met 50 punten uit 9 lijstjes. Lijkt me tamelijk onmogelijk. Ik tel 33 punten als ik bij het album ga kijken. En ik zie wel meer albums waar het puntenaantal niet gelijk ligt aan wat er in de rotatielijst staat.
0
geplaatst: 9 november 2011, 17:42 uur
Weet het niet zeker, maar als de toplijsten 1x per dag worden bijgewerkt en de persoonlijke rotatielijsten onmiddellijk, verklaart dat het verschil.
0
geplaatst: 9 november 2011, 18:00 uur
Maar dan nog klopt het niet wat er op de rotatielijst staat want 50 punten uit 9 lijstjes is gewoon onmogelijk (5 punten bij #1-notering).
0
geplaatst: 10 november 2011, 00:09 uur
Niet echt feedback of een klacht ofzo, maar toch denk ik wel hier te benoemen (het is tenslotte een andere opmerking
). Wel vaker zag ik de getallen staan bovenaan de site van aantal albums en artiesten en wel vaker vroeg ik me af hoe dat nou kan bijv. 233.807 albums | 216.090 artiesten.... en als ik naar een random artiest ga dan heeft die toch 9 van de 10 keer wel meer dan 1 album. Als je naar de cijfers kijkt dan heeft het overgrote deel van de artiesten toch echt maar 1 album blijkbaar, anders zou het aantal albums toch een veelvoud van het aantal artiesten moeten zijn. Blijkbaar zijn er maar een paar duizend artiesten met meerdere albums en heeft de rest er maar 1. Het zal vast kloppen, maar het ziet er zo onlogisch uit.
). Wel vaker zag ik de getallen staan bovenaan de site van aantal albums en artiesten en wel vaker vroeg ik me af hoe dat nou kan bijv. 233.807 albums | 216.090 artiesten.... en als ik naar een random artiest ga dan heeft die toch 9 van de 10 keer wel meer dan 1 album. Als je naar de cijfers kijkt dan heeft het overgrote deel van de artiesten toch echt maar 1 album blijkbaar, anders zou het aantal albums toch een veelvoud van het aantal artiesten moeten zijn. Blijkbaar zijn er maar een paar duizend artiesten met meerdere albums en heeft de rest er maar 1. Het zal vast kloppen, maar het ziet er zo onlogisch uit.
0
geplaatst: 10 november 2011, 00:14 uur
Er zijn ook heel veel gastartiesten, die zelf niet eens een album hebben, maar wel een artiestenpagina. Dat is al een gedeeltelijke verklaring.
0
geplaatst: 10 november 2011, 00:16 uur
Ah, ja daar zou inderdaad al een stuk door verklaard kunnen worden.
0
geplaatst: 10 november 2011, 00:21 uur
Er wordt ook een artiestenpagina aangemaakt voor artiesten die in meerdere bands zitten. Ook al hebben die geen soloplaat uit.
0
geplaatst: 10 november 2011, 01:13 uur
Verzamelalbums met meerdere artiesten zoals deze leveren ook artiestenpagina's op.
0
geplaatst: 10 november 2011, 08:01 uur
Het is duidelijk dat ik me niet besefte dat er ook vele artiesten opstaan die geen eigen album hebben.
0
geplaatst: 10 november 2011, 14:42 uur
0
geplaatst: 10 november 2011, 20:56 uur
0
geplaatst: 11 november 2011, 13:32 uur
Was net een album aan het toevoegen en zag dat Babylonië op de landenlijst staat. Wie heeft dat verzonnen? Of heeft iemand daadwerkelijk 3000 jaar oude geluidsdragers gevonden? 

0
geplaatst: 11 november 2011, 13:37 uur
Dat bestaat gewoon hoor, daar kan je met de bus naar toe. Over de brug, en dan uitstappen bij de dierentuin.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 11 november 2011, 20:46 uur
Iemand heeft alle bandleden weggehaald: Outlaws
Ik heb ontzettend veel tijd en moeite erin gestoken...
Zo schiet het natuurlijk niet op, potdikkeme...
Ik heb ontzettend veel tijd en moeite erin gestoken...
Zo schiet het natuurlijk niet op, potdikkeme...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 11 november 2011, 20:47 uur
Titmeister schreef:
Was net een album aan het toevoegen en zag dat Babylonië op de landenlijst staat. Wie heeft dat verzonnen? Of heeft iemand daadwerkelijk 3000 jaar oude geluidsdragers gevonden?
Romeinse rijk staat er ook tussen, geloof ik...
0
geplaatst: 11 november 2011, 22:39 uur
Ha, dat zou een erg oud album zijn dan. Moet eigenlijk Brazilië zijn dus daarvan kun je netjes een correctie doorgeven R&P. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.