De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2011, 15:02 uur
Wat is een modern jasje? Krijgen we dan allemaal nutteloze effectjes, 'glanzende' balkjes in plaats van een egale kleur en allemaal afgeronde hoeken? Nee, dank je. Ik vind het prima zo.
0
geplaatst: 20 november 2011, 17:39 uur
Ik vind de site ook erg overzichtelijk. Zo lang elke knop op de juiste plek blijft, vind ik wat veranderingen in de design niet storend.
En.. zolang er geen adequaat systeem te vinden is om albums te tippen bij andere albums, begrijp ik dat niet op deze site zal komen. Vind dat wel jammer overigens, maar je kuntt idd een end komen als je lijsten van andere gebruikers bekijkt.
Iets anders. In elke menubalk op mm staat 'nieuw bericht'. Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Bij elke mogelijkheid om een bericht te plaatsen, kun je dat al in de topic doen, je hoeft niet naar 'nieuw bericht'.
Dus, kan 'nieuw bericht' in menubalk niet weg? (met de gedachte: less is more, meer overzichtelijkheid)
En.. zolang er geen adequaat systeem te vinden is om albums te tippen bij andere albums, begrijp ik dat niet op deze site zal komen. Vind dat wel jammer overigens, maar je kuntt idd een end komen als je lijsten van andere gebruikers bekijkt.
Iets anders. In elke menubalk op mm staat 'nieuw bericht'. Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Bij elke mogelijkheid om een bericht te plaatsen, kun je dat al in de topic doen, je hoeft niet naar 'nieuw bericht'.
Dus, kan 'nieuw bericht' in menubalk niet weg? (met de gedachte: less is more, meer overzichtelijkheid)
0
geplaatst: 20 november 2011, 17:47 uur
Die hel van het introduceren van een nieuw design, daar zal ik waarschijnlijk nooit meer aan beginnen. Al introduceer je het mooiste en beste design wat er bestaat, dan nog is iedereen woedend, is het schandalig slecht, wil iedereen het oude terug en dreigt de helft om de site te verlaten 
Vind wel dat het design ietwat ouderwets begint te ogen, dus ben wel van plan om eens met een designer te gaan praten over hoe de boel qua uiterlijk geleidelijk wat geupdate zou kunnen worden.

Vind wel dat het design ietwat ouderwets begint te ogen, dus ben wel van plan om eens met een designer te gaan praten over hoe de boel qua uiterlijk geleidelijk wat geupdate zou kunnen worden.
0
geplaatst: 20 november 2011, 17:48 uur
frankholst182 schreef:
Klopt, goed voorbeeld, en zo zijn er nog wel wat dingetjes.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 november 2011, 18:20 uur
Misschien was het een kleine technische storing, maar ik was net ineens uitgelogd en bij het opnieuw inloggen kreeg ik de melding dat ik een ongeldige gebruikersnaam/wachtwoord opgegeven had.
Ik heb geen cookies verwijderd o.i.d., dus ik kon eigenlijk onmogelijk afgemeld zijn.
Dit was ongeveer één à twee minuten geleden.
Ik heb geen cookies verwijderd o.i.d., dus ik kon eigenlijk onmogelijk afgemeld zijn.
Dit was ongeveer één à twee minuten geleden.
0
geplaatst: 21 november 2011, 18:41 uur
frankholst182 schreef:
Ik vind de site ook erg overzichtelijk. Zo lang elke knop op de juiste plek blijft, vind ik wat veranderingen in de design niet storend.
Niet bij artiestenpagina's. Daar gaat het nooit als er nog geen berichten staan, en voor de volgende berichten lijkt het redelijk willekeurig of dat kader daar wel of niet verschijnt.
0
geplaatst: 22 november 2011, 10:46 uur
Jordy schreef:
Die hel van het introduceren van een nieuw design, daar zal ik waarschijnlijk nooit meer aan beginnen. Al introduceer je het mooiste en beste design wat er bestaat, dan nog is iedereen woedend, is het schandalig slecht, wil iedereen het oude terug en dreigt de helft om de site te verlaten
Ja, dat herinner ik me nog wel. Op MovieMeter was de hel losgebarsten. Moet zeggen dat ik me de oude lay-out al amper meer kan herinneren. Die hel van het introduceren van een nieuw design, daar zal ik waarschijnlijk nooit meer aan beginnen. Al introduceer je het mooiste en beste design wat er bestaat, dan nog is iedereen woedend, is het schandalig slecht, wil iedereen het oude terug en dreigt de helft om de site te verlaten

0
geplaatst: 23 november 2011, 16:47 uur
Een paar maanden geleden vroeg ik of het script zo aangepast zou worden dat ook de nieuwe YouTube-links zouden werken (die met youtu.be), maar nu werken de oude links dus niet meer. Oftewel de gewone link die nog altijd bovenin de URL-balk verschijnt.
0
geplaatst: 23 november 2011, 17:59 uur
0
geplaatst: 23 november 2011, 18:01 uur
chevy93 schreef:
(embed)
(embed)
Wel even http:// in je link zetten. Dan lukt het wel.
0
geplaatst: 23 november 2011, 18:06 uur
Bij mij doet hij het dus gewoon. Volgens mij ligt het aan je links.
0
geplaatst: 23 november 2011, 23:01 uur
chevy93 schreef:
Een paar maanden geleden vroeg ik of het script zo aangepast zou worden dat ook de nieuwe YouTube-links zouden werken (die met youtu.be), maar nu werken de oude links dus niet meer. Oftewel de gewone link die nog altijd bovenin de URL-balk verschijnt.
er zijn inderdaad een paar mogelijke formaten die nog niet worden ondersteund, staat op de centrale lijst om hier iets aan te doen (binnenkort)
0
geplaatst: 23 november 2011, 23:51 uur
bennerd schreef:
Wel even http:// in je link zetten. Dan lukt het wel.
Ik zie het. Raar dat die het bij de laatste dan niet doet (dat is de Nederlandse versie).Wel even http:// in je link zetten. Dan lukt het wel.
0
geplaatst: 24 november 2011, 22:29 uur
De naam van deze user is onzichtbaar in de stemoverzichten:
http://www.musicmeter.nl/user/37250
Zie bv. hier de stem van 16:35, 23 november:
Lou Reed & Metallica - Lulu (2011)
0
geplaatst: 24 november 2011, 23:33 uur
Sir Spamalot schreef:
Bij het album Lulu heeft een anonieme collega dit als tweede in zijn rotatielijst staan: klik.
Edit: het gaat om <JJ> maar zijn nickname verschijnt niet.
Bij het album Lulu heeft een anonieme collega dit als tweede in zijn rotatielijst staan: klik.
Edit: het gaat om <JJ> maar zijn nickname verschijnt niet.
GrafGantz schreef:
Ja, da's best vreemd:
(afbeelding)
Ja, da's best vreemd:
(afbeelding)
Jordy schreef:
gaat op de lijst!
gaat op de lijst!

0
geplaatst: 26 november 2011, 11:12 uur
herman schreef:
Ah daar ben ik het nog vergeten te fixen, gaat (weer) op de lijst
0
geplaatst: 26 november 2011, 12:53 uur
Fijn ook dat in de historie in Chrome de bekeken pagina's specifieker op naam worden genoemd! 

0
geplaatst: 26 november 2011, 15:10 uur
Jordy schreef:
nieuwe embed mogelijkheden:
(embed)
(embed)
nieuwe embed mogelijkheden:
(embed)
(embed)
Nice!
0
geplaatst: 27 november 2011, 00:59 uur
0
geplaatst: 27 november 2011, 08:34 uur
Njal schreef:
Spirits of the Dead is dezelfde als Spirits Of The Dead
Dead to Me is dezelfde als Dead To Me
Merci, aangepast.Spirits of the Dead is dezelfde als Spirits Of The Dead
Dead to Me is dezelfde als Dead To Me
0
Jocharo-T
geplaatst: 27 november 2011, 11:54 uur
Misschien is dit al er eens behandeld, maar de laatste tijd (2 maanden ongeveer) heb ik moeite met MM laden. Soms krijg je enkel een wit scherm, 10 minuten geleden ook weer en is het een ramp om op MM te komen. Als je je inlogt doet hij er 20 seconden over om naar je updates scherm te geraken, dat soort dingetjes. Het lijkt of er wat met de server aan de hand is, maar gek genoeg doen de andere Meter sites het dan wel gewoon goed. Dit probleem heb ik met meerdere computers en internetverbindingen, dus het lijkt me niet dat het probleem aan mijn kant ligt. Het valt erg op de laatste tijd, hebben meer mensen hier 'last' van en is het een bekend 'probleem'?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.