MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Teunnis schreef:
(quote)

Hier hetzelfde. Waar voorheen de pagina's altijd in een seconde laadden, duurt het nu af en toe iets langer. En dan heb ik het niet over sporadische momenten van bijvoorbeeld updates, maar dit gebeurt continu. Zo'n 95% van de gevallen opent de pagina gewoon razendsnel, maar de andere 5% duurt het 2-5 seconde. Dus echt een probleem is het niet.

Voorheen opende alle pagina's altijd binnen een seconde (op sporadische momenten dat de site even plat lag o.i.d. na).

ik hoor graag of je die "2-5 sec" momenten nu (of later vandaag) ook nog hebt.

Jocharo-T
Een serverprobleem lijkt het niet te zijn, want op de momenten dat MusicMeter slecht reageert doen de andere Meter-Sites het goed. Als ik inlog, en na het inloggen op Mijn Updates druk is hij altijd traag. Duurt wel 10 seconden voor hij doorschakelt naar het volgende scherm. Dat komt geregeld voor bij het gebruik van MusicMeter de laatste tijd, ook tijdens het serven. Het is niet echt een probleem, maar goed.

Zoals gezegd, daarvoor was het bij mij al nauwelijks een probleem. Het lijkt een heel klein beetje beter, maar misschien is dat het placebo-effect.

Sir Spamalot (crew)
Op het werk heb ik ook dikwijls dat probleem gehad (o.a. trage verbindingen, uit het boekhoudpakket vliegen). Misschien is het een idee om met enkele mensen gedurende een korte periode datum en tijd bij te houden en door te geven aan Jordy, zoals ik doorgeef aan de systeembeheerder van het werk.

Voor nu ben ik vooral geinteresseerd in of het probleem uberhaupt nu nog voorkomt, na het stopzetten van toevoegingen en correcties.

Jocharo-T
Jordy schreef:
Voor nu ben ik vooral geinteresseerd in of het probleem uberhaupt nu nog voorkomt, na het stopzetten van toevoegingen en correcties.

Ik heb nog 'last' van vertragingen op de site Jordy.

Ik heb de afgelopen minuten nog een aantal "2-5 sec. momenten" gehad in wisselende situaties: updates selecteren, topic openen, gebruiker selecteren, bericht plaatsen ...

okee bedankt

Jocharo-T
Tussen 20:30 en 20:45 erg veel moeite gehad op de site te komen. Pagina laden duurde wel 2 minuten. Vreemd genoeg lijkt het een MusicMeter probleem, want GamesMeter en MovieMeter deden het top op dat moment. Nu doet MusicMeter het ineens weer oké

Bizar, de server had het op dat moment niet druk en er is een normale hoeveelheid activiteit geweest in die periode. Ik geef het even op voor vandaag.

Sir Spamalot (crew)
Om 20u50 was het weer van dattum tijdens het toevoegen van een album.

Jordy schreef:
Bizar, de server had het op dat moment niet druk en er is een normale hoeveelheid activiteit geweest in die periode. Ik geef het even op voor vandaag.

Laat het even bezinken idd.

Maar inderdaad, ik heb ook problemen ervaren op gekke tijdstippen, als er maar 3 mensen waren ingelogd ofzo. Maar dan denk je op de eerste plaats dat het aan je provider ligt.

Vandaag heb ik nog geen problemen gehad, maar ook ik heb al gehad dat de laadtijden eens wat langer duurden en ook heb ik al gehad dat mijn scherm wit was.

kobe bryant fan schreef:
Vandaag heb ik nog geen problemen gehad, maar ook ik heb al gehad dat de laadtijden eens wat langer duurden en ook heb ik al gehad dat mijn scherm wit was.

Van dat laatste heb ik de laatste tijd wel vaker last. Geen idee wat daar precies de oorzaak van is.

Je hoeft morgen pas te antwoorden, Jordy

Jocharo-T
Svendra schreef:
Maar dan denk je op de eerste plaats dat het aan je provider ligt.
Klopt, dat dacht ik ook, maar alle sites deden het op dat moment dan perfect (inclusief MovieMeter en GamesMeter). Op andere computers met een andere provider heb ik hetzelfde probleem. Dus die kan ook doorgestreept worden... Het eerste waar je dan aan denk is dat het probleem bij de server zou moeten liggen, maar als je dan constateert dat de andere Meter-Sites het goed doen, kan die gedachte ook afgeschoten worden lijkt mij (er van uitgaande dat alle Meter-Sites op dezelfde server staan)

Edit: 11:26 had ik een wit scherm, daarna deed hij twee minuten over het laden van een pagina. Nu 3 minuten later is alles weer in orde.

ik had hetzelfde als Jocharo

denk dat ik het probleem gevonden heb, ik ga vanavond even knutselen

Als je de zoekfunctie op de schop gaat gooien (liever vandaag dan morgen), kun je dan ook een optie instellen om alleen te zoeken op reguliere albums. Vandaag was ik weer eens het zoeken, maar zoeken op gemiddelde heeft 0,0 nut, omdat je alleen maar boxen krijgt met "Earl Singles", '"The Ultimate Collection" en "Live in...". Oftewel: albums waar je alleen in geïnterresseerd bent als fan.

yup staat al op de wensenlijst:
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Dat is een kleine aanpassing, voor het "op de schop gooien" van de zoekfunctie heb ik voorlopig geen tijd.

Ozric Spacefolk
Jammer, ik heb weer reclames

Helaas echt geen geld voor een donatie...

Jordy schreef:
yup staat al op de wensenlijst:
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

Dat is een kleine aanpassing, voor het "op de schop gooien" van de zoekfunctie heb ik voorlopig geen tijd.
Oeps, had alleen gekeken op de algemene lijst op MovieMeter. Daarna blijkbaar vergeten om ook de MuMe-specifieke lijst te bekijken.

Harco
The Twists and Turns of the Loved and Hated...

Hier gaat iets met met de plaats van het gemiddelde van de enige plaat waar op gestemd is.

Die groep is tenminste nog underground.

Harco schreef:
The Twists and Turns of the Loved and Hated...

Hier gaat iets met met de plaats van het gemiddelde van de enige plaat waar op gestemd is.

zo staat het toch op de rest van de site ook?

Jordy schreef:
(quote)

zo staat het toch op de rest van de site ook?

"Er staan 20 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is nog niet op de album(s) van deze artiest gestemd."

Er is toch echt al een stem uitgebracht.

aha okee, gefixed door even op een van de albums te stemmen en de stem gelijk weer te verwijderen

Sorry voor de lange downtime, het duurde langer dan ik had verwacht

ik hoor graag of jullie verbetering merken in de snelheid van de site

Aan deze kant loop alles soepel zoals het moet.

Rizz
Bij mij gaat het prima.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.