De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2011, 23:25 uur
Wauw, een stuk sneller, bleef nogal eens hangen hier en de zoekmachine kan ik ook weer gebruiken 

0
geplaatst: 1 december 2011, 23:51 uur
Bedankt voor het oplappen van het een en ander. Het gaat hier vooralsnog als een trein. 
Wat was er nou precies mis?

Wat was er nou precies mis?
0
geplaatst: 1 december 2011, 23:55 uur
Ik wil het feestje liever niet bederven maar het opslaan van een album (goedkeuren correctie) duurde zonet weer 20 seconden. Edit: en zonet opnieuw 15 seconden.
0
geplaatst: 2 december 2011, 06:49 uur
Dat is niet het probleem dat aangepakt is. Het ging nu om de "freezes" van een paar sec in het normale gebruik van de site. Problemen rond beoordelen van toevoegingen en correcties bleek hier los van te staan.
0
geplaatst: 2 december 2011, 07:54 uur
Ik had ook last van die haperingen op de site maar tot nu toe loopt het weer vloeiend!
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 december 2011, 08:08 uur
Ja, het probleem lijkt opgelost. Hier ook geen last van haperingen. Wat was er nou precies mis?
0
geplaatst: 2 december 2011, 08:11 uur
Zware zoekopdrachten konden in sommige situaties de toegang tot albumgegevens een paar seconden blokkeren.
0
geplaatst: 2 december 2011, 08:44 uur
Het loopt weer als een zonnetje hier! Chapeau voor de moeite.
0
geplaatst: 2 december 2011, 14:08 uur
Als ik iets intyp in de zoekbalk rechtsbovenaan krijg ik onverklaarbare zoekresultaten:

0
geplaatst: 2 december 2011, 14:29 uur
The same here........ de eerste maar vaak ook de tweede zijn totaal irrelevant
0
Zephyr
geplaatst: 2 december 2011, 14:52 uur
Idem dito bij mij. En niet alleen bij albums, maar ook bij Artiesten zéér vreemde zoekresultaten.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:05 uur
Ook als je op forumtopics zoekt, als je "welke" intypt krijg je bv. Madonna's Music te zien.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:07 uur
Zephyr schreef:
Idem dito bij mij. En niet alleen bij albums, maar ook bij Artiesten zéér vreemde zoekresultaten.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:14 uur
Dat is het nieuwe tipsysteem, als je van Bruce Springsteen houdt, vind je de Scorpions misschien ook leuk om eens te proberen.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:15 uur
Ook dan heb ik zo mijn vragen: is dit een goede tip als je van Kate Bush houdt? Het is wel wat ik krijg als ik 'Kate Bush' intyp namelijk.
Daarnaast vind ik het persoonlijk totaal niet handig, maar dat is mijn mening.
EDIT: Voor de gein eens 'Lil' Wayne' ingetypt, ik kreeg dit. Je krijgt dus niet altijd logische tips.
Tom Waits: Resultaat
Tim Buckley: Resultaat (
)
Je snapt het wel
Daarnaast vind ik het persoonlijk totaal niet handig, maar dat is mijn mening.
EDIT: Voor de gein eens 'Lil' Wayne' ingetypt, ik kreeg dit. Je krijgt dus niet altijd logische tips.
Tom Waits: Resultaat
Tim Buckley: Resultaat (
)Je snapt het wel

0
Harco
geplaatst: 2 december 2011, 15:15 uur
In die post van Hedser staat Kool Moe Dee daar wel wat vreemd. 

0
geplaatst: 2 december 2011, 15:18 uur
krijg weer last van totaal witte pagina's, en echt snel laden is er momenteel ook niet bij.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:19 uur
Lil Wayne is een boogschutter, net als Emmylou Harris. Dus vandaar de tip.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:21 uur
En Tom Waits en Tim Buckley?
Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?
Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:22 uur
Als ik "Bob Dylan" ingeef, krijg ik als tip een plaat van Dimmu Borgir.. 

0
geplaatst: 2 december 2011, 15:23 uur
niels94 schreef:
Het was een bugje. Weer goed nu?
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:26 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.