MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hier gaat het ook top.

Wauw, een stuk sneller, bleef nogal eens hangen hier en de zoekmachine kan ik ook weer gebruiken

Bedankt voor het oplappen van het een en ander. Het gaat hier vooralsnog als een trein.
Wat was er nou precies mis?

Ik wil het feestje liever niet bederven maar het opslaan van een album (goedkeuren correctie) duurde zonet weer 20 seconden. Edit: en zonet opnieuw 15 seconden.

Dat is niet het probleem dat aangepakt is. Het ging nu om de "freezes" van een paar sec in het normale gebruik van de site. Problemen rond beoordelen van toevoegingen en correcties bleek hier los van te staan.

Helder. Mooi dat je het algemene probleem hebt opgelost

Ik had ook last van die haperingen op de site maar tot nu toe loopt het weer vloeiend!

Jocharo-T
Ja, het probleem lijkt opgelost. Hier ook geen last van haperingen. Wat was er nou precies mis?

Zware zoekopdrachten konden in sommige situaties de toegang tot albumgegevens een paar seconden blokkeren.

Het loopt weer als een zonnetje hier! Chapeau voor de moeite.

Hij is nu weer een stuk trager.

Als ik iets intyp in de zoekbalk rechtsbovenaan krijg ik onverklaarbare zoekresultaten:

(afbeelding)

Dat wou ik net zeggen. ik krijg ook rare resultaten.

The same here........ de eerste maar vaak ook de tweede zijn totaal irrelevant

Zephyr
Idem dito bij mij. En niet alleen bij albums, maar ook bij Artiesten zéér vreemde zoekresultaten.

Ook als je op forumtopics zoekt, als je "welke" intypt krijg je bv. Madonna's Music te zien.

Zephyr schreef:
Idem dito bij mij. En niet alleen bij albums, maar ook bij Artiesten zéér vreemde zoekresultaten.

Dat is het nieuwe tipsysteem, als je van Bruce Springsteen houdt, vind je de Scorpions misschien ook leuk om eens te proberen.

Ook dan heb ik zo mijn vragen: is dit een goede tip als je van Kate Bush houdt? Het is wel wat ik krijg als ik 'Kate Bush' intyp namelijk.

Daarnaast vind ik het persoonlijk totaal niet handig, maar dat is mijn mening.

EDIT: Voor de gein eens 'Lil' Wayne' ingetypt, ik kreeg dit. Je krijgt dus niet altijd logische tips.
Tom Waits: Resultaat
Tim Buckley: Resultaat ( )

Je snapt het wel

Harco
In die post van Hedser staat Kool Moe Dee daar wel wat vreemd.

krijg weer last van totaal witte pagina's, en echt snel laden is er momenteel ook niet bij.

Lil Wayne is een boogschutter, net als Emmylou Harris. Dus vandaar de tip.

En Tom Waits en Tim Buckley?

Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?

Als ik "Bob Dylan" ingeef, krijg ik als tip een plaat van Dimmu Borgir..

niels94 schreef:
En Tom Waits en Tim Buckley?

Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?

Het was een bugje. Weer goed nu?

Ik krijg weer normale resultaten

Weer goed, Jordy.

Jordy schreef:
Lil Wayne is een boogschutter, net als Emmylou Harris. Dus vandaar de tip.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:02 uur

geplaatst: vandaag om 12:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.