MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
niels94 schreef:
En Tom Waits en Tim Buckley?

Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?

Ik vond het eigenlijk wel een toegevoegde waarde voor de site en ben teleurgesteld dat het alweer verdwenen is.

Serieus waar.

Bij Frans Bauer werd mij Jane's Addiction aangeraden. Snap ik wel...

Maar dank voor de snelle fix.

Fathead schreef:
Bij Frans Bauer werd mij Jane's Addiction aangeraden. Snap ik wel...

Bij Sexy As Hell kwam ik in de resultaten terecht. Die bug wist dus wel wat hij deed.

Misschien doe ik iets verkeerd, maar het embedden met soundcloud lijkt niet helemaal te werken:

Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met... 2011

Ik kon heb gewoon luisteren ..........

Jocharo-T
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb weer last van vertragingen op de site. 5-7 seconden.

Bij mij was de site opnieuw heel erg traag. Nu lijkt het weer wat beter.

Jocharo-T schreef:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb weer last van vertragingen op de site. 5-7 seconden.

Bij mij precies hetzelfde.

Hier geen last.

Stijn_Slayer
Tot nu toe gaat het hier ook goed.

Rizz
Ja, eigenlijk gaat het bij mij echt snel, had normaal gesproken tijdens het laden van elke pagina wel een paar seconden vertraging, nu loopt het soepel door.

De link met Facebook ligt plat. Wellicht een tijdelijk iets maar ik denk ik meld het maar even.

wat gaat er mis? bij mij werkt het nog

(afbeelding)

Goh, zit Jan Janssen op MuMe? En dan ook nog een hip-hopliefhebber, dat zou je niet verwachten.

Het werkt inderdaad weer. Zat overigens anderhalf uur tussen mijn post en die van Jordy, dus het zal waarschijnlijk een tijdelijke glitch geweest zijn.

2MY
misschien was het al gevraagd in de vorige 634 pagina's...

maar is het mogelijk om meerdere zoekcriteria tegelijk te gebruiken?

Ik zou bv willen zoeken op Belgische albums van 1995, maar ik kan enkel op OF Belgie OF 1995 zoeken...

Edit: ik heb het over de zoekfunctie bij de toplijsten...

Dat is juist dat je op één zoek criterium kan zoeken. Het zou zeker een mooie aanvulling zijn als je op een combinatie van gegevens zou kunnen zoeken.

Nee hoor, je kunt gewoon op meerdere criteria zoeken. Gewoon land: België en Jaar (gelijk aan): 1995.

2MY
juist, ik herformuleer mijn vraag. Ik zou bij toplijsten willen zoeken. En daar lukt dat niet...

Ik zou willen weten welke Belgische albums uit 1995 het populairst zijn... (bijvoorbeeld)

Ah ok, dat kan niet, omdat het een te grote belasting is van de server. Is inderdaad al vaker voorgesteld. De manier om wel de juiste albums te krijgen is meer zoekcriteria in te vullen, zoals minimaal 20 stemmen en gemiddelde minimaal X*. Je krijgt ze dan wel alfabetisch.

Misschien nog een idee voor de zoekfunctie? Je resultaten kunnen sorteren op alfabet, gemiddelde, aantal stemmen, genre, jaar of albumtitel?

2MY
oke, bedankt, proberen we het zo!

waarom stond deze wel netjes onder Kimya Dawson als alternatieve artiestennaam, maar deze niet?.... is dat puur de hoofdletter?... Zo ja, dan meot die eerste denk ik even aangepast worden.

Heb het even aangepast, nu staat het goed.

De site is hier weer gigantisch traag

Jocharo-T
Hier ook, kon er net zelfs voor 2-3 minuten niet opkomen.

Edit: 11:38 wit scherm

Als ik zoek op Yello, staat bovenaan de 'zoekresultaten in albums': "Yello! - ()". De link ervan verwijst niet naar een album, maar gewoon naar: "musicmeter.nl/album";. Heb ook niet het idee dat er een dergelijk album op MuMe staat, plus dat ie niet bovenaan zou moeten staan wegens de alfabetische volgorde. Een rare bug dus.

Edit: ik besef nu pas dat tussen die haakjes het jaartal had moeten staan. Een titelloos en jaartalloos album van de artiest Yello! dus, dat eigenlijk niet eens bestaat. Hoe is dit ontstaan?

Stijn_Slayer
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen?

Stijn_Slayer schreef:
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen?

Dit lijkt me niet de bedoeling:

(afbeelding)

Is dat niet gewoon iets wat iedereen wel eens heeft en wat direct verdwijnt als je eventjes refresht?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:28 uur

geplaatst: vandaag om 13:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.