De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:45 uur
niels94 schreef:
En Tom Waits en Tim Buckley?
Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?
En Tom Waits en Tim Buckley?
Maar even serieus, ik vind het niet handig, ik weet niet wat anderen er van vinden?
Ik vond het eigenlijk wel een toegevoegde waarde voor de site en ben teleurgesteld dat het alweer verdwenen is.
Serieus waar.
0
geplaatst: 2 december 2011, 15:48 uur
Bij Frans Bauer werd mij Jane's Addiction aangeraden. Snap ik wel... 
Maar dank voor de snelle fix.

Maar dank voor de snelle fix.
0
geplaatst: 2 december 2011, 17:34 uur
Bij Sexy As Hell kwam ik in de resultaten terecht. Die bug wist dus wel wat hij deed.
0
geplaatst: 2 december 2011, 20:17 uur
Misschien doe ik iets verkeerd, maar het embedden met soundcloud lijkt niet helemaal te werken:
Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met... 2011
Muziek >> Muziekgames >> Maak kennis met... 2011
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 december 2011, 20:48 uur
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb weer last van vertragingen op de site. 5-7 seconden.
0
geplaatst: 2 december 2011, 20:56 uur
Bij mij was de site opnieuw heel erg traag. Nu lijkt het weer wat beter.
0
geplaatst: 2 december 2011, 21:00 uur
Jocharo-T schreef:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik heb weer last van vertragingen op de site. 5-7 seconden.
Bij mij precies hetzelfde.
0
Rizz
geplaatst: 2 december 2011, 22:10 uur
Ja, eigenlijk gaat het bij mij echt snel, had normaal gesproken tijdens het laden van elke pagina wel een paar seconden vertraging, nu loopt het soepel door.
0
geplaatst: 3 december 2011, 21:17 uur
De link met Facebook ligt plat. Wellicht een tijdelijk iets maar ik denk ik meld het maar even.
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:01 uur
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:42 uur
Het werkt inderdaad weer. Zat overigens anderhalf uur tussen mijn post en die van Jordy, dus het zal waarschijnlijk een tijdelijke glitch geweest zijn.
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:46 uur
misschien was het al gevraagd in de vorige 634 pagina's...
maar is het mogelijk om meerdere zoekcriteria tegelijk te gebruiken?
Ik zou bv willen zoeken op Belgische albums van 1995, maar ik kan enkel op OF Belgie OF 1995 zoeken...
Edit: ik heb het over de zoekfunctie bij de toplijsten...
maar is het mogelijk om meerdere zoekcriteria tegelijk te gebruiken?
Ik zou bv willen zoeken op Belgische albums van 1995, maar ik kan enkel op OF Belgie OF 1995 zoeken...
Edit: ik heb het over de zoekfunctie bij de toplijsten...
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:51 uur
Dat is juist dat je op één zoek criterium kan zoeken. Het zou zeker een mooie aanvulling zijn als je op een combinatie van gegevens zou kunnen zoeken.
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:53 uur
Nee hoor, je kunt gewoon op meerdere criteria zoeken. Gewoon land: België en Jaar (gelijk aan): 1995.
0
geplaatst: 3 december 2011, 23:56 uur
juist, ik herformuleer mijn vraag. Ik zou bij toplijsten willen zoeken. En daar lukt dat niet...
Ik zou willen weten welke Belgische albums uit 1995 het populairst zijn... (bijvoorbeeld)
Ik zou willen weten welke Belgische albums uit 1995 het populairst zijn... (bijvoorbeeld)
0
geplaatst: 4 december 2011, 00:00 uur
Ah ok, dat kan niet, omdat het een te grote belasting is van de server. Is inderdaad al vaker voorgesteld. De manier om wel de juiste albums te krijgen is meer zoekcriteria in te vullen, zoals minimaal 20 stemmen en gemiddelde minimaal X*. Je krijgt ze dan wel alfabetisch.
Misschien nog een idee voor de zoekfunctie? Je resultaten kunnen sorteren op alfabet, gemiddelde, aantal stemmen, genre, jaar of albumtitel?
Misschien nog een idee voor de zoekfunctie? Je resultaten kunnen sorteren op alfabet, gemiddelde, aantal stemmen, genre, jaar of albumtitel?
0
geplaatst: 4 december 2011, 01:48 uur
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 december 2011, 11:09 uur
Hier ook, kon er net zelfs voor 2-3 minuten niet opkomen.
Edit: 11:38 wit scherm
Edit: 11:38 wit scherm
0
geplaatst: 5 december 2011, 03:09 uur
Als ik zoek op Yello, staat bovenaan de 'zoekresultaten in albums': "Yello! - ()". De link ervan verwijst niet naar een album, maar gewoon naar: "musicmeter.nl/album". Heb ook niet het idee dat er een dergelijk album op MuMe staat, plus dat ie niet bovenaan zou moeten staan wegens de alfabetische volgorde. Een rare bug dus.
Edit: ik besef nu pas dat tussen die haakjes het jaartal had moeten staan. Een titelloos en jaartalloos album van de artiest Yello! dus, dat eigenlijk niet eens bestaat. Hoe is dit ontstaan?
Edit: ik besef nu pas dat tussen die haakjes het jaartal had moeten staan. Een titelloos en jaartalloos album van de artiest Yello! dus, dat eigenlijk niet eens bestaat. Hoe is dit ontstaan?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 5 december 2011, 12:11 uur
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen? 

0
geplaatst: 5 december 2011, 12:42 uur
Stijn_Slayer schreef:
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen?

0
geplaatst: 5 december 2011, 15:54 uur
Is dat niet gewoon iets wat iedereen wel eens heeft en wat direct verdwijnt als je eventjes refresht?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.