De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2011, 16:05 uur
Ik heb het ook altijd als ik het reactievenster onder een discussie uittrek. Dan verdwijnt de plaatsen-knop ook vrij snel. Bij berichten wijzigen is dat dan weer niet zo.
Maar ik geloof dat dat oprekken niet iets is dat Jordy geprogrammeerd heeft, last.fm had het ook opeens (op dezelfde dag als mume).
Maar ik geloof dat dat oprekken niet iets is dat Jordy geprogrammeerd heeft, last.fm had het ook opeens (op dezelfde dag als mume).
0
tuktak
geplaatst: 5 december 2011, 16:54 uur
Loops of Your Heart - And N... gaat niet helemaal lekker met de link naar the field/axel willner als je op de bandnaam klikt, maar aanpassen lukt ook niet meer...
0
geplaatst: 5 december 2011, 18:05 uur
Aha bij vergroten van het vakje dus. Gaat op de lijst, bedankt
0
geplaatst: 5 december 2011, 18:06 uur
Stijn_Slayer schreef:
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen?
Is er al een indicatie van wanneer het mogelijk is om de albumlijstjes voor 2011 in te vullen?
10 december
0
geplaatst: 5 december 2011, 18:06 uur
Arrie schreef:
Als ik zoek op Yello, staat bovenaan de 'zoekresultaten in albums': "Yello! - ()". De link ervan verwijst niet naar een album, maar gewoon naar: "musicmeter.nl/album". Heb ook niet het idee dat er een dergelijk album op MuMe staat, plus dat ie niet bovenaan zou moeten staan wegens de alfabetische volgorde. Een rare bug dus.
Edit: ik besef nu pas dat tussen die haakjes het jaartal had moeten staan. Een titelloos en jaartalloos album van de artiest Yello! dus, dat eigenlijk niet eens bestaat. Hoe is dit ontstaan?
Als ik zoek op Yello, staat bovenaan de 'zoekresultaten in albums': "Yello! - ()". De link ervan verwijst niet naar een album, maar gewoon naar: "musicmeter.nl/album". Heb ook niet het idee dat er een dergelijk album op MuMe staat, plus dat ie niet bovenaan zou moeten staan wegens de alfabetische volgorde. Een rare bug dus.
Edit: ik besef nu pas dat tussen die haakjes het jaartal had moeten staan. Een titelloos en jaartalloos album van de artiest Yello! dus, dat eigenlijk niet eens bestaat. Hoe is dit ontstaan?
Yup dat staat in iets andere woorden al op de lijst.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 6 december 2011, 10:15 uur
Zelfde geldt voor Peter Salisbury (wie dat ook moge zijn).
Ik zocht op Salisbury en zag dat er een plaat van Peter Salisbury op de site staat zonder titel en jaartal.
0
geplaatst: 6 december 2011, 18:03 uur
De bol.com banner is aan het vervelen: de reclame blijft over de zoekresultaten staan (hetzelfde probleem als onlangs op Boekmeter).
0
geplaatst: 6 december 2011, 19:47 uur
Schrok mij net helemaal blauw toen ineens weer al die reclame op MuMe verscheen, bleek dat mijn donatie "uitgewerkt" was.......
Is het een idee om een paar dagen voordat de jaarlijkse donatie afloopt een bericht hiervan te krijgen.
Is het een idee om een paar dagen voordat de jaarlijkse donatie afloopt een bericht hiervan te krijgen.
0
geplaatst: 6 december 2011, 21:13 uur
Dexter schreef:
De bol.com banner is aan het vervelen: de reclame blijft over de zoekresultaten staan (hetzelfde probleem als onlangs op Boekmeter).
ohja, zal ik even fixen
0
geplaatst: 7 december 2011, 09:16 uur
Mag ik een simpel vraagje stellen?
Ik kom er net achter dat in mijn profiel mijn albumlijsten niet openbaar zijn. Hoe zorg ik dat ze dat wel worden, ik krijg het niet voor elkaar!
Ik kom er net achter dat in mijn profiel mijn albumlijsten niet openbaar zijn. Hoe zorg ik dat ze dat wel worden, ik krijg het niet voor elkaar!
0
geplaatst: 7 december 2011, 09:28 uur
Je kunt het per map instellen door op de steeksleutel achter de naam van de map te klikken. Als je dan op 'bewerken' klikt zie je het wel.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:17 uur
Hallo, het eind van het jaar is in zicht en daarom zou ik graag een overzicht van al mijn uitgebrachte stemmen in 2011 hebben.
Natuurlijk is er al de mogelijkheid om een stemoverzicht van al je 2011-albums te krijgen (inspiratie voor je eindejaars top 10!). Maar ik heb (vanzelf) ook op oudere albums gestemd, gedurende dit jaar.
Kortom, is er een functie die al je stemmen weergeeft van 01-01-2011 t/m 31-12-2011?
Natuurlijk is er al de mogelijkheid om een stemoverzicht van al je 2011-albums te krijgen (inspiratie voor je eindejaars top 10!). Maar ik heb (vanzelf) ook op oudere albums gestemd, gedurende dit jaar.
Kortom, is er een functie die al je stemmen weergeeft van 01-01-2011 t/m 31-12-2011?
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:22 uur
1. ga naar je eigen profiel.
2. ga naar een willekeurige pagina stemmen, bijvoorbeeld de stemmen die je hebt uitgebracht bij de 'A'
3. Klik in de URL-balk en vervangalles wat staat na 'votes/' voor '2011' zodat de URL dus eindigt met 'votes/2011'
4. Druk op enter.
2. ga naar een willekeurige pagina stemmen, bijvoorbeeld de stemmen die je hebt uitgebracht bij de 'A'
3. Klik in de URL-balk en vervangalles wat staat na 'votes/' voor '2011' zodat de URL dus eindigt met 'votes/2011'
4. Druk op enter.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:24 uur
Bedankt voor je reactie, deze optie is me bekend. Helaas is het resultaat is uitsluitend de albums die in 2011 uitgebracht zijn.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:27 uur
Als je naar je profiel gaat, en vervolgens naar muzieklog, kan je het per maand bekijken.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:31 uur
Arrie schreef:
Als je naar je profiel gaat, en vervolgens naar muzieklog, kan je het per maand bekijken.
Dat klopt, op die manier kan je alle maanden langs. Is het niet mogelijk om 1 tabel te genereren voor excel o.i.d.?
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:33 uur
aerogp1 schreef:
Dat klopt, op die manier kan je alle maanden langs. Is het niet mogelijk om 1 tabel te genereren voor excel o.i.d.?
(quote)
Niet dat ik weet. Ik denk niet dat dat mogelijk is.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:33 uur
Kramer schreef:
Je moet wel submappen maken, de bovenste map kan je niet openbaar maken.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:35 uur
Arrie schreef:
Dan maar met pen&papier alle maanden langs he

0
geplaatst: 7 december 2011, 15:54 uur
Zou misschien niet gek zijn als je in de muzieklog kon kiezen voor een beknopte weergave die als .csv-bestand naar Excel oid te exporteren was.
0
geplaatst: 7 december 2011, 16:34 uur
herman schreef:
Zou misschien niet gek zijn als je in de muzieklog kon kiezen voor een beknopte weergave die als .csv-bestand naar Excel oid te exporteren was.
Zeker niet, veel mensen hangen hier inmiddels al jaren rond dus dan is het leuk om te zien wanneer je wat gestemd hebt!
0
geplaatst: 7 december 2011, 17:13 uur
Er staat iets in deze richting op de centrale lijst, ik zou het leuk vinden als je gewoon ergens in je profiel met 1 druk op de knop al dit soort gegevens kunt downloaden
0
geplaatst: 7 december 2011, 17:17 uur
Jordy schreef:
10 december
En toch is het vandaag 7 december. (quote)
10 december

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 december 2011, 17:40 uur
Wat sympathiek dat ik ook On the Beach uit 1974 op 1 mag zetten. 
Albums uit alle jaartallen zijn in te voeren.

Albums uit alle jaartallen zijn in te voeren.
0
geplaatst: 7 december 2011, 18:44 uur
Hmn ohja op MovieMeter kan dat altijd al, ik zou zeggen je vult maar in wat je wilt 
*edit* toch maar even aangepast

*edit* toch maar even aangepast
0
geplaatst: 7 december 2011, 23:22 uur
Ik zal hier vast ouwe koeien uit de sloot halen, maar ik erger me nogal aan een "Powered by: beslist.nl" banner die bij ieder album BOVENOP de albumhoes in beeld komt. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.