MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
kun je daar een screenshot van maken?

Honest Jon's en Honest Jons lijken mij dezelfde label? Sorry dat ik geen directe link plaats.

WEED DEMON schreef:
Honest Jon's en Honest Jons lijken mij dezelfde label?
Zeker, dank je. Albums zijn aangepast naar Honest Jon's.

magic spells
Kan je eigenlijk een andere MusicMeter maken voor een andere gebruikersnaam? Op LastFM kan dit namelijk ook en het is denk ik niet iets dat je kan verbieden, of niet? Het blijft internet hé

Waarom zou je een andere MusicMeter willen maken? Deze van Jordy is prima.

magic spells
Grapjas

magic spells
Er staat nergens dat het niet mag dus zal ik even een nieuwe gebruiker maken? Heb de wiki juist gelezen dus

Daar heb je wel een vrouw voor nodig en dan nog duurt het negen maanden.

magic spells schreef:
Er staat nergens dat het niet mag dus zal ik even een nieuwe gebruiker maken? Heb de wiki juist gelezen dus

Fail: breedband-internet en fixed ip-adres, - snappez-vous; i.e. een optionele purge.

magic spells schreef:

Wiki schreef:
Van accountfraude is sprake als iemand zich meerder malen inschrijft op de site, om zo meerdere keren op hetzelfde album te kunnen stemmen. Doordat meerdere gebruikers dan hetzelfde IP-adres hebben, en hun stemoverzichten grote overeenkomsten vertonen, is dit type fraude doorgaans eenvoudig te doorzien voor de moderators.

Jocharo-T
magic spells schreef:
Waarom zou je dat in godsnaam willen?

CHIEP (crew)
Is het soms mogelijk om een veld in te voeren voor een track 0? (lees: die zogenaamde easter egg-traks die je alleen kan horen als je terugspoelt vanaf nummer 1)
Voorbeelden: alle Soulwax-albums

Als ik in de stemmen-tab zit bij een album zoekt het snelzoekvak rechtsboven alleen in de lijst met gebruikers. Zal wel zijn door aanwezigheid van het zoekvak om stemmers te kunnen vinden.

Sinds gister kan ik geen PM meer afmaken. Ik typ hem af zeg maar en als ik op verzenden druk, verzendt ik maar de helft van wat ik getypt heb.

CHIEP schreef:
Is het soms mogelijk om een veld in te voeren voor een track 0? (lees: die zogenaamde easter egg-traks die je alleen kan horen als je terugspoelt vanaf nummer 1)
Voorbeelden: alle Soulwax-albums

Denk dat dat gewoon als track 1 ingevoerd moet worden. Soortgelijk probleem wanneer je een bonustrack halverwege het album hebt, dan klopt de nummering ook niet meer. Was lange tijd argument om geen nummertjes voor de tracks te zetten.

FlyLo schreef:
Als ik in de stemmen-tab zit bij een album zoekt het snelzoekvak rechtsboven alleen in de lijst met gebruikers. Zal wel zijn door aanwezigheid van het zoekvak om stemmers te kunnen vinden.

gaat op de centrale lijst, bedankt

Ik heb twee kleine probleempjes met de site als ik deze bezoek op mijn iPhone. Als ik in het zoekvlak rechtsboven wil zoeken dan is dat niet mogelijk. Ik kan wel wat intypen maar er wordt niets gezocht. Ook kan ik bij albumpagina's en op het forum niet naar oudere pagina's omdat deze niet zichtbaar zijn. Zou je hier even naar kunnen kijken, Jordy?

Op mijn iPhone geen problemen. Staat javascript soms uit bij de instellingen?

Alles staat aan. Het is al eens eerder voorgekomen, maar toen ging het vreemd genoeg na een paar weken weer weg.

Ik weet niet wat je gedaan hebt maar het is in ieder geval verholpen. Bedankt.

Jocharo-T
MM is vandaag weer ontzettend traag (laadtijden van een minuut en witte schermen), maar hoor er verder niemand over. Andere sites gaan als een trein. Dus waar het probleem nou ligt is voor mij ook een raadsel.

Jocharo-T schreef:
MM is vandaag weer ontzettend traag (laadtijden van een minuut en witte schermen), maar hoor er verder niemand over. Andere sites gaan als een trein. Dus waar het probleem nou ligt is voor mij ook een raadsel.

Ik ervaar hetzelfde, ook al de gehele dag.

Ik heb er ook weer last van.

Hier ook, pagina was net 3 minuten bezig met laden.

Me too. Zo'n beetje de hele dag al idd.

Ik heb nergens last van... site loopt hier als een trein eigenlijk.

Sietse
hier ook geen problemen eigenlijk.

Enige probleem is dat ik ongeduldig ben en meer wil toevoegen momenteel

Ik heb nu ook geen problemen meer.

Jocharo-T schreef:

Probleem ervaarde ik net ook, terwijl andere sites gewoon prima lopen.

Ik zag het net toevallig ook. Er leek een actie op de database te lopen die e.e.a. blokkeerde. Zal het eens in de gaten houden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:41 uur

geplaatst: vandaag om 15:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.