De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2011, 16:25 uur
Honest Jon's en Honest Jons lijken mij dezelfde label? Sorry dat ik geen directe link plaats.
0
geplaatst: 9 december 2011, 11:32 uur
WEED DEMON schreef:
Honest Jon's en Honest Jons lijken mij dezelfde label?
Zeker, dank je. Albums zijn aangepast naar Honest Jon's.Honest Jon's en Honest Jons lijken mij dezelfde label?
0
magic spells
geplaatst: 10 december 2011, 11:01 uur
Kan je eigenlijk een andere MusicMeter maken voor een andere gebruikersnaam? Op LastFM kan dit namelijk ook
en het is denk ik niet iets dat je kan verbieden, of niet? Het blijft internet hé 
en het is denk ik niet iets dat je kan verbieden, of niet? Het blijft internet hé 
0
geplaatst: 10 december 2011, 11:16 uur
Waarom zou je een andere MusicMeter willen maken? Deze van Jordy is prima.
0
magic spells
geplaatst: 10 december 2011, 11:44 uur
Er staat nergens dat het niet mag dus zal ik even een nieuwe gebruiker maken? Heb de wiki juist gelezen dus 

0
geplaatst: 10 december 2011, 11:49 uur
Daar heb je wel een vrouw voor nodig en dan nog duurt het negen maanden.
0
geplaatst: 10 december 2011, 11:50 uur
magic spells schreef:
Er staat nergens dat het niet mag dus zal ik even een nieuwe gebruiker maken? Heb de wiki juist gelezen dus
Fail: breedband-internet en fixed ip-adres, - snappez-vous; i.e. een optionele purge.
0
geplaatst: 10 december 2011, 12:42 uur
magic spells schreef:
Wiki schreef:
Van accountfraude is sprake als iemand zich meerder malen inschrijft op de site, om zo meerdere keren op hetzelfde album te kunnen stemmen. Doordat meerdere gebruikers dan hetzelfde IP-adres hebben, en hun stemoverzichten grote overeenkomsten vertonen, is dit type fraude doorgaans eenvoudig te doorzien voor de moderators.
Van accountfraude is sprake als iemand zich meerder malen inschrijft op de site, om zo meerdere keren op hetzelfde album te kunnen stemmen. Doordat meerdere gebruikers dan hetzelfde IP-adres hebben, en hun stemoverzichten grote overeenkomsten vertonen, is dit type fraude doorgaans eenvoudig te doorzien voor de moderators.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 december 2011, 12:46 uur
magic spells schreef:
Waarom zou je dat in godsnaam willen?Er staat nergens dat het niet mag dus zal ik even een nieuwe gebruiker maken? Heb de wiki juist gelezen dus
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 december 2011, 14:20 uur
Is het soms mogelijk om een veld in te voeren voor een track 0? (lees: die zogenaamde easter egg-traks die je alleen kan horen als je terugspoelt vanaf nummer 1)
Voorbeelden: alle Soulwax-albums
0
geplaatst: 11 december 2011, 01:20 uur
Als ik in de stemmen-tab zit bij een album zoekt het snelzoekvak rechtsboven alleen in de lijst met gebruikers. Zal wel zijn door aanwezigheid van het zoekvak om stemmers te kunnen vinden.
0
geplaatst: 11 december 2011, 12:10 uur
Sinds gister kan ik geen PM meer afmaken. Ik typ hem af zeg maar en als ik op verzenden druk, verzendt ik maar de helft van wat ik getypt heb.
0
geplaatst: 11 december 2011, 12:12 uur
CHIEP schreef:
Is het soms mogelijk om een veld in te voeren voor een track 0? (lees: die zogenaamde easter egg-traks die je alleen kan horen als je terugspoelt vanaf nummer 1)
Denk dat dat gewoon als track 1 ingevoerd moet worden. Soortgelijk probleem wanneer je een bonustrack halverwege het album hebt, dan klopt de nummering ook niet meer. Was lange tijd argument om geen nummertjes voor de tracks te zetten.
0
geplaatst: 11 december 2011, 12:43 uur
FlyLo schreef:
Als ik in de stemmen-tab zit bij een album zoekt het snelzoekvak rechtsboven alleen in de lijst met gebruikers. Zal wel zijn door aanwezigheid van het zoekvak om stemmers te kunnen vinden.
gaat op de centrale lijst, bedankt
0
geplaatst: 11 december 2011, 13:47 uur
Ik heb twee kleine probleempjes met de site als ik deze bezoek op mijn iPhone. Als ik in het zoekvlak rechtsboven wil zoeken dan is dat niet mogelijk. Ik kan wel wat intypen maar er wordt niets gezocht. Ook kan ik bij albumpagina's en op het forum niet naar oudere pagina's omdat deze niet zichtbaar zijn. Zou je hier even naar kunnen kijken, Jordy?
0
geplaatst: 11 december 2011, 13:48 uur
Op mijn iPhone geen problemen. Staat javascript soms uit bij de instellingen?
0
geplaatst: 11 december 2011, 13:57 uur
Alles staat aan. Het is al eens eerder voorgekomen, maar toen ging het vreemd genoeg na een paar weken weer weg.
0
geplaatst: 11 december 2011, 14:59 uur
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar het is in ieder geval verholpen. Bedankt. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 11 december 2011, 15:27 uur
MM is vandaag weer ontzettend traag (laadtijden van een minuut en witte schermen), maar hoor er verder niemand over. Andere sites gaan als een trein. Dus waar het probleem nou ligt is voor mij ook een raadsel.
0
geplaatst: 11 december 2011, 16:59 uur
Jocharo-T schreef:
MM is vandaag weer ontzettend traag (laadtijden van een minuut en witte schermen), maar hoor er verder niemand over. Andere sites gaan als een trein. Dus waar het probleem nou ligt is voor mij ook een raadsel.
Ik ervaar hetzelfde, ook al de gehele dag.
0
geplaatst: 11 december 2011, 17:10 uur
Ik heb nergens last van... site loopt hier als een trein eigenlijk.
0
Sietse
geplaatst: 11 december 2011, 17:11 uur
hier ook geen problemen eigenlijk.
Enige probleem is dat ik ongeduldig ben en meer wil toevoegen momenteel
Enige probleem is dat ik ongeduldig ben en meer wil toevoegen momenteel

0
geplaatst: 11 december 2011, 18:41 uur
Jocharo-T schreef:
Probleem ervaarde ik net ook, terwijl andere sites gewoon prima lopen.
0
geplaatst: 11 december 2011, 18:44 uur
Ik zag het net toevallig ook. Er leek een actie op de database te lopen die e.e.a. blokkeerde. Zal het eens in de gaten houden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.