De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Yann Samsa
geplaatst: 11 december 2011, 19:25 uur
Vraagje: is er de mogelijkheid bij users stemmen te zoeken op jaartal?
0
geplaatst: 11 december 2011, 19:28 uur
jaartal van de stem of jaartal van het album?
dat eerste via het logboek, dat tweede door naar het stemmenoverzicht te gaan en vervolgens een jaartal achter de url te zetten, bv http://www.musicmeter.nl/user/1/votes/2009
dat eerste via het logboek, dat tweede door naar het stemmenoverzicht te gaan en vervolgens een jaartal achter de url te zetten, bv http://www.musicmeter.nl/user/1/votes/2009
0
geplaatst: 11 december 2011, 21:49 uur
Alphaville - Stark Naked and Absolutely Live (2000)
Wat voor nut heeft het op een officiële clip als videoclip toe te voegen aan een live-album? Dit blijkt door een (opzoekscriptje) te gebeuren. Kan dit script aangepast worden?
Wat voor nut heeft het op een officiële clip als videoclip toe te voegen aan een live-album? Dit blijkt door een (opzoekscriptje) te gebeuren. Kan dit script aangepast worden?
0
geplaatst: 11 december 2011, 23:20 uur
Kan er iets in het berichtensysteem gemaakt worden dat berichten naar jezelf altijd bovenaan blijven?
0
geplaatst: 12 december 2011, 00:02 uur
Krijg steeds sterker gevoel dat alle fysieke handelingen die enige cerebrale activiteit vergen niet in de 'comfortzone' van onze chef vallen.
0
geplaatst: 12 december 2011, 11:56 uur
GrafGantz schreef:
Wat is er mis met
(afbeelding)
?
Links op een post-it zijn niet aanklikbaar. Evenals ctrl+c en backspace. Daarbij zou ik zoveel post-its hebben dat mijn beeldscherm 3 of 4 keer vol zou zitten... Wat is er mis met
(afbeelding)
?
Maar vanuit nostalgisch oogpunt snap ik dat jij je lei en griffel paraat houdt.

0
geplaatst: 12 december 2011, 12:25 uur
Bookmarks in je browser?
Links op je bureaublad?
Links in een document op je bureaublad?
Links in een mapje op je bureaublad?
Links op je bureaublad?
0
geplaatst: 12 december 2011, 12:28 uur
chevy93 schreef:
Kan er iets in het berichtensysteem gemaakt worden dat berichten naar jezelf altijd bovenaan blijven?
Nee dat zie ik niet als taak/bedoeling van het berichtensysteem, sorry.
0
geplaatst: 12 december 2011, 12:31 uur
chevy93 schreef:
Nut? lijkt me gewoon een foutje. Als het een keer fout gaat dan kan iedereen dat herstellen, zonder dat de crew hier tussen hoeft te zitten, lijkt me persoonlijk voldoende
0
geplaatst: 12 december 2011, 12:32 uur
Daarbij zijn er ook zat live-albums met officiele videoclips.
0
geplaatst: 12 december 2011, 15:08 uur
Wat dus aangeeft dat dat script niet werkt. Het heeft geen enkel nut. Moet in te stellen om live-albums te negeren met zogenaamde "officiële videoclips". Het klopt gewoon niet.
GrafGantz schreef:
Bookmarks in je browser?
Links op je bureaublad?
Laat maar, jij gebruikt duidelijk maar één pc/laptop. En je hebt al helemaal geen Mac, merk ik.Bookmarks in je browser?
Links op je bureaublad?
0
geplaatst: 12 december 2011, 15:36 uur
Het werkt wel, zie maar: Hot Chelle Rae - Whatever (2011) . Voor de gevallen waar het fout gaat kunnen de bezoekers even op "corrigeren" klikken.
0
geplaatst: 12 december 2011, 15:41 uur
chevy93 schreef:
Laat maar, jij gebruikt duidelijk maar één pc/laptop. En je hebt al helemaal geen Mac, merk ik.
Laat maar, jij gebruikt duidelijk maar één pc/laptop. En je hebt al helemaal geen Mac, merk ik.
Genoemde dingen kunnen natuurlijk ook gewoon op een Mac, en als je meerdere computers hebt kun je ook bv. een Dropbox of Google Docs accountje aanmaken ofzo en daar je aantekeningen opzetten
0
geplaatst: 12 december 2011, 15:44 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Laat maar, jij gebruikt duidelijk maar één pc/laptop. En je hebt al helemaal geen Mac, merk ik. Wat heeft een Mac er nou weer mee te maken?

0
geplaatst: 12 december 2011, 15:46 uur
Die schuifbalken (zowel horizontaal als verticaal) die je krijgt wanneer je iemand quote, ik kan me herinneren dat dit eerst niet was. Vind dit geen fijne vernieuwing.
0
geplaatst: 12 december 2011, 15:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die schuifbalken (zowel horizontaal als verticaal) die je krijgt wanneer je iemand quote, ik kan me herinneren dat dit eerst niet was. Vind dit geen fijne vernieuwing.
Hmn. Geen bewuste verandering, ik zie ze iig niet in mijn browser.
0
geplaatst: 12 december 2011, 18:36 uur
Dan doe je toch iets verkeerd. Maargoed, dat doet er niet toe.
0
geplaatst: 12 december 2011, 18:36 uur
Jordy schreef:
Het werkt wel, zie maar: Hot Chelle Rae - Whatever (2011) . Voor de gevallen waar het fout gaat kunnen de bezoekers even op "corrigeren" klikken.
Nogmaals, ik heb het over live-albums. Bij reguliere albums werkt het vaak wel, ja en vind ik het ook handig.Het werkt wel, zie maar: Hot Chelle Rae - Whatever (2011) . Voor de gevallen waar het fout gaat kunnen de bezoekers even op "corrigeren" klikken.
Jordy schreef:
en als je meerdere computers hebt kun je ook bv. een Dropbox of Google Docs accountje aanmaken ofzo en daar je aantekeningen opzetten
Dat vind ik rot werken. Zo hou ik het ook mooi gescheiden vind ik en krijg ik niet 25 verschillende documentjes. Heel basic en daarom juist zo handig. Net zoals het notitieblok op je telefoon. Dan heb ik ook geen behoefte aan een word-achtig programma. Maar als je hier niets in ziet, zal ik wel gewoon eens in de zoveel tijd weer een bericht aan mezelf sturen, zodat mijn eigen berichten bovenaan blijven.en als je meerdere computers hebt kun je ook bv. een Dropbox of Google Docs accountje aanmaken ofzo en daar je aantekeningen opzetten
0
geplaatst: 12 december 2011, 19:17 uur
chevy93 schreef:
Nogmaals, ik heb het over live-albums. Bij reguliere albums werkt het vaak wel, ja en vind ik het ook handig.
Nogmaals, ik heb het over live-albums. Bij reguliere albums werkt het vaak wel, ja en vind ik het ook handig.
Ook van live albums komen soms officiele clips uit.
0
geplaatst: 12 december 2011, 19:42 uur
Dat snap ik, maar dat lijkt me eerder uitzondering dan regel. Ik kan me in ieder geval geen live-album herinneren waarbij de link ook daadwerkelijk linkt naar een live-versie op YouTube. Heb even wat live-albums die me te binnen schoten, opgezocht en daarvan had er geen een een videoclip die klopte.
Bij een album als Muse - H.A.A.R.P (2008) gaat het al helemaal nergens meer over.
Nogmaals, ik weet niet hoe zo'n script in elkaar steekt, maar ik denk dat je het, indien mogelijk, beter uit kunt schakelen voor live-albums.
Bij een album als Muse - H.A.A.R.P (2008) gaat het al helemaal nergens meer over.
Nogmaals, ik weet niet hoe zo'n script in elkaar steekt, maar ik denk dat je het, indien mogelijk, beter uit kunt schakelen voor live-albums.
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:22 uur
Is het mogelijk te maken, dat je ook Vimeo filmpjes als officiele video kan toevoegen ?
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:36 uur
Het is nu mogelijk om Vimeo filmpjes toe te voegen aan de site, maar niet als "officiele video".
Op de toevoegpagina staat "Via deze pagina kun je videoclips (officiële clips, van YouTube.com) koppelen aan de tracks van dit album." Als je toch probeert een Vimeo filmpje toe te voegen krijg je de melding: "ongeldige invoer, zie de tekst onderaan de pagina voor uitleg".
Op de toevoegpagina staat "Via deze pagina kun je videoclips (officiële clips, van YouTube.com) koppelen aan de tracks van dit album." Als je toch probeert een Vimeo filmpje toe te voegen krijg je de melding: "ongeldige invoer, zie de tekst onderaan de pagina voor uitleg".
0
geplaatst: 12 december 2011, 20:42 uur
Iets anders, ik heb het uitgebreide zoekscherm even moeten uitschakelen. Er zit iets niet goed in de onderliggende code wat vermoedelijk de vertraging veroorzaakt die we regelmatig tegen komen.
Ik hou even in de gaten of het zonder deze functionaliteit beter is. Indien nodig zal ik ergens in de komende dagen de zoekfunctionaliteit onder handen nemen zodat deze weer ingeschakeld kan worden, uiterlijk komend weekend.
hoor graag ook jullie mening, komen jullie nu nog traagheid tegen?
Ik hou even in de gaten of het zonder deze functionaliteit beter is. Indien nodig zal ik ergens in de komende dagen de zoekfunctionaliteit onder handen nemen zodat deze weer ingeschakeld kan worden, uiterlijk komend weekend.
hoor graag ook jullie mening, komen jullie nu nog traagheid tegen?
0
Ponty Mython
geplaatst: 13 december 2011, 01:16 uur
Op willekeurige momenten duurt het enkele seconden voordat de pagina is geladen. Ik heb deze week zelfs een paar keer gehad dat de site helemaal niet laadde en ik alleen een witte pagina te zien kreeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.