MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Er loopt/liep inderdaad iets dat de boel af en toe blokkeerde. Eens kijken of het met het uitschakelen van het uitgebreid zoeken beter is, dan weet ik tenminste waar ik het probleem moet zoeken

Heb een onaardig bericht van gisteren verwijderd.

Jordy schreef:
Er loopt/liep inderdaad iets dat de boel af en toe blokkeerde. Eens kijken of het met het uitschakelen van het uitgebreid zoeken beter is, dan weet ik tenminste waar ik het probleem moet zoeken

Voorlopig al de hele dag als een zonnetje hier, had voorheen dezelfde problemen die hier regelmatig geschetst werden.

Jordy schreef:
(digi-blabla) hoor graag ook jullie mening, komen jullie nu nog traagheid tegen?

Nu je het zegt, lijkt de site op mijn werk momenteel veel sneller te werken.

Zal vanavond op het drukste moment nog even kijken hoe het gaat. Denk dat ik het uitgebreid zoeken opnieuw moet gaan bouwen (in een andere, beperktere variant) want in de huidige vorm trekt de site het niet meer met de steeds groter wordende database.

Even een tweede servertje er bij is financieel geen optie.

Vroeg in de ochtend, slechts 5 users ingelogd en toch gaat het laden van pagina's erg traag (en ook verschijnen die witte schermen) ...

Als dat alleen dan zou zijn, dan kunnen de nachtelijke backup acties de oorzaak zijn.

bone machine (crew)
Wow, lang geleden dat site nog zo snel werkte

chevy93 schreef:
Kan er iets in het berichtensysteem gemaakt worden dat berichten naar jezelf altijd bovenaan blijven?

Nog een late reactie hierop: misschien kun je de berichten die je bovenaan wilt hebben markeren? Ik heb ook wat belangrijke pm's waar ik vaak op teruggrijp onder het tabblad gemarkeerd staan, zodat ik ze niet steeds terug hoef te zoeken.

Stijn_Slayer
bone machine schreef:
Wow, lang geleden dat site nog zo snel werkte

Hier is de site eigenlijk al de hele dag traag (niet aan één stuk door).

Onweerwolf
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet al eerder eens geopperd is maar kan het desondanks toch niet vinden (althans niet in dit topic); ik zou het enorm fijn vinden als het mogelijk werd om een e-mail te ontvangen zodra ik een nieuw privébericht heb ontvangen.

Zal het op de centrale ideeenlijst zetten. Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van sites die me mailen, daarom denk ik eerlijk gezegd dat ik het niet zo snel zal gaan bouwen.

Vandaag ging de site inderdaad erg snel ook heb ik vandaag geen witte pagina's gehad.

mooi, ik ben ook voorzichtig hoopvol dat het nu goed zit, nog even vanavond aankijken

zal komend weekend zorgen dat er weer uitgebreid gezocht kan worden, maar wel in een andere vorm dan eerder het geval was

Onweerwolf
Jordy schreef:
Zal het op de centrale ideeenlijst zetten. Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van sites die me mailen, daarom denk ik eerlijk gezegd dat ik het niet zo snel zal gaan bouwen.

De optie is natuurlijk aan en uit te zetten door de user zelf en zou default op uit moeten staan.

Dit is zo'n beetje het enige forum op het volledige Internet waarbij pm notificatie via email niet mogelijk is.

Rizz
Wat ik fijn zou vinden is als je een privéberichtje krijgt wanneer iemand op jouw reactie heeft gereageerd.

Onweerwolf schreef:
(quote)

De optie is natuurlijk aan en uit te zetten door de user zelf en zou default op uit moeten staan.

Dit is zo'n beetje het enige forum op het volledige Internet waarbij pm notificatie via email niet mogelijk is.

Dat ik dat nog mee mag maken iemand die het volledige internet kent! Holy mackerel

Ik vind het niet erg om meerdere postbussen langs te gaan, houdt je jong en vitaal en 't is elke keer weer leuk als er wat inzit. Of gaat er op je werk ook een alertje af op je scherm als er thuis post in je brievenbus is gegooid?

Nee dan hierarchische mappen om pm's in te bewaren; of een sendlist aanmaak-functie om meerdere users tegelijk te kunnen bedienen (nee geen spam) ivm bepaalde topics.

Onweerwolf
Mjuman schreef:
Ik vind het niet erg om meerdere postbussen langs te gaan, houdt je jong en vitaal en 't is elke keer weer leuk als er wat inzit. Of gaat er op je werk ook een alertje af op je scherm als er thuis post in je brievenbus is gegooid?

Ik niet, ik hou van efficiëntie tijdens het werken.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik niet, ik hou van efficiëntie tijdens het werken.

Je houdt zeker ook niet van humor

BTW - dat zogeheten unified messaging heeft zijn langste tijd al gehad, qua werk dan. Afgezien van het feit dat grotere bedrijven nog steeds worstelen met de vraag wel of geen social media onder werktijd of privemail-sites (hotmail) botweg afgrendelen (komt vaker voor dan je denkt). zorgt al die mail in toenemende mate voor inefficiency. Een bedrijf als Atos adviseert medewerkers om niet meer onderling te mailen.

Gaarne wel hiërarchische mappen, sendlist(s) en een tellertje bij resterende ongelezen berichten - niet meteen 'unbolden' dus.

Onweerwolf
Mjuman schreef:
(quote)

Je houdt zeker ook niet van humor

Jawel maar ik zie niet in wat er humoristisch bedoeld was in het gedeelte wat ik van je quote om eerlijk te zijn.

BTW - dat zogeheten unified messaging heeft zijn langste tijd al gehad, qua werk dan. Afgezien van het feit dat grotere bedrijven nog steeds worstelen met de vraag wel of geen social media onder werktijd of privemail-sites (hotmail) botweg afgrendelen (komt vaker voor dan je denkt). zorgt al die mail in toenemende mate voor inefficiency. Een bedrijf als Atos adviseert medewerkers om niet meer onderling te mailen.

Tsja, ik ben geen bedrijf. Ik wil gewoon graag op de hoogte worden gebracht van een nieuw bericht omdat ik dat efficiënt vind. Waar ik vervolgens die notificaties open is een geheel andere vraag die verder totaal niet relevant is.

Hoe komt het dat MusicMeter 236.596 albums bevat en 218.045 artiesten? Worden alle bandleden dan apart geteld? Want dit lijkt me nu toch bij uitstek een site waar de meeste artiesten meer dan één (en vaak tientallen) albums hebben...

Dat laatste niet hoor, er zijn duizenden artiesten die alleen maar ergens op een verzamelaar staan.

En wat Atos betreft: ik dacht dat die mail al helemaal hadden afgeschaft? Op werk communiceren wij vooral via google chat en yammer (en soort hybride tussen twitter en facebook).

Multi-pm'en lijkt me ook wel eens handig, maar ik ben bang dat dat ook misbruik in de hand werkt.

Harco
Wat te denken van alle gastoptredens op obscure hiphopalbums? Van een album als deze heeft niet één van de gastartiesten ooit maar een album uitgebracht.

En ik maar zoeken...

Kijk, dat noem ik nu eens snelle service! Weer al een mysterie de wereld uit

Ik zou graag willen weten hoe lang het nog duurt voordat de zoekfunctie weer werkt.

Als ik tijd heb komt de zoekfunctie dit weekend (in een andere vorm dan eerder) weer terug.

Jocharo-T
Jordy,

Vandaag tussen

15:05 en 15:12
15:17 en 15:26

lagen alle vier de Meter Sites eruit. Misschien ben je ervan op de hoogte, maar meld het hier toch maar even. Andere sites doen het prima.

Deze Melding krijg ik doorlopend:

(afbeelding)

Nog wel later dan 15:12 bij mij (15:24).

Aquila
Ging twee keer achter elkaar. eerst tot ongeveer 15:14u en daarna binnen twee minuten nog een keer tot 15:26
Ik ben dus niet de enige die nog steeds last heeft van de slechte prestaties en bereikbaarheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:46 uur

geplaatst: vandaag om 12:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.