De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2005, 10:44 uur
Ik zoek ook weer eens wat:
Ik heb een cd met een DJ championship erop en daar wordt door twee of drie dj's een sample gebruikt wat begint met een drumsample en dan de tekst "the champ is here!".
Bij live8 gebruikte Will Smith het tijdens zijn introductie. Iemand enig idee? Als niemand het weet kan ik wel het sampletje uploaden.
Ik heb een cd met een DJ championship erop en daar wordt door twee of drie dj's een sample gebruikt wat begint met een drumsample en dan de tekst "the champ is here!".
Bij live8 gebruikte Will Smith het tijdens zijn introductie. Iemand enig idee? Als niemand het weet kan ik wel het sampletje uploaden.
0
geplaatst: 5 juli 2005, 18:30 uur
Okee 
Ik denk dat ik er even mee wacht tot MusicMeter ook op de "nieuwe" code over is. Er moet momenteel zoveel aan deze site verbeterd worden dat ik er momenteel niet helemaal 100% trots en tevreden over/op ben

Ik denk dat ik er even mee wacht tot MusicMeter ook op de "nieuwe" code over is. Er moet momenteel zoveel aan deze site verbeterd worden dat ik er momenteel niet helemaal 100% trots en tevreden over/op ben

0
moviefreak#1
geplaatst: 5 juli 2005, 18:47 uur
Dat is van de soundtrack van de film Ali met Will Smith in de hoofdrol. Volgens mij zit dat vlak voor "The Rumble in the Jungle".
0
geplaatst: 5 juli 2005, 18:49 uur
Gelukkig hebben we veel users voor plaatsvervangende tevredenheid. 

0
geplaatst: 6 juli 2005, 08:53 uur
''Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.''
Hmm bij ieder album...
Hmm bij ieder album...
0
geplaatst: 6 juli 2005, 23:07 uur
Was inderdaad zo. Leek bij het berekenen van de stemgemiddeldes te zijn. Althans, op die plaats kwam het bericht, en vandaar ook bij elk album die melding.
0
geplaatst: 6 juli 2005, 23:43 uur
Heel vreemd, misschien ligt het aan mijn computer, maar als ik 4 (en alleen bij 4) sterren wil geven aan een album, krijg ik een creditcard-betaalpagina. Dan moet ik terug en nog eens 4 sterren geven en dan doet ie ut wel. Vreemd he? Herkent iemand toevallig deze klacht? (Als dit een bekende klacht is: sorry, ik had geen tijd om de vorige 90 pagina's te lezen)
0
geplaatst: 6 juli 2005, 23:45 uur
Haha, dat is wel erg absurd. Vermoed dat je vreemde spyware op je computer hebt staan.
0
geplaatst: 7 juli 2005, 00:46 uur
Ja, maar het is natuurlijk echt bizar dat dat alleen bij een stem van 4 sterren gebeurt 

0
geplaatst: 7 juli 2005, 09:12 uur
Hmm na een paar uur werkte sommige nieuwe updates bij een album wel maar de rest nog niet.
0
geplaatst: 7 juli 2005, 11:35 uur
Toen ik dus gister op een album zocht en naar de pagina klikte, maakt niet uit welke, kreeg ik een ''''Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.''. Die stond vlak onder het palatje stond, en ik kon niet de berichten eronder zien.
Of bedoelde je dat je niet snapt hoe dat kan
Of bedoelde je dat je niet snapt hoe dat kan

0
geplaatst: 7 juli 2005, 11:42 uur
Nee ik snapte niet wat het probleem was. Dit heeft zichzelf blijkbaar opgelost?
0
geplaatst: 7 juli 2005, 13:50 uur
Ik had het gisterochtend ook, maar alleen bij Wish You Were Here van PF.
0
geplaatst: 10 juli 2005, 12:27 uur
huishoudelijke mededeling:
Met ingang van vandaag is Yak aangesteld als moderator van de site. Alle vragen en opmerkingen die normaal naar mij gingen mogen nu naar hem. Ik zal me hierdoor de komende tijd steeds minder met de inhoud van de site bemoeien, om me meer op de techniek te kunnen richten (de rol die ik ook op MovieMeter vervul, zeg maar).
Met ingang van vandaag is Yak aangesteld als moderator van de site. Alle vragen en opmerkingen die normaal naar mij gingen mogen nu naar hem. Ik zal me hierdoor de komende tijd steeds minder met de inhoud van de site bemoeien, om me meer op de techniek te kunnen richten (de rol die ik ook op MovieMeter vervul, zeg maar).
0
geplaatst: 10 juli 2005, 13:21 uur
Vandaar ook dat er nu bij jou admin staat ipv moderator, of stond dat er al en heb ik niet goed opgelet 
iig, succes met uw nieuwe functie Yak

iig, succes met uw nieuwe functie Yak

0
geplaatst: 10 juli 2005, 14:12 uur
Gna gna, mijn dictatorschap kan beginnen! Iedereen die me niet met 'u' aanspreekt krijgt direct een ban for life. En natuurlijk verwijder ik direct alle Frans Bauer albums.
Geintje.
Geintje.

0
geplaatst: 10 juli 2005, 15:27 uur
Yak schreef:
Gna gna, mijn dictatorschap kan beginnen! Iedereen die me niet met 'u' aanspreekt krijgt direct een ban for life. En natuurlijk verwijder ik direct alle Frans Bauer albums.
Geintje.
Geintje.

Ban me ban me!

0
geplaatst: 15 juli 2005, 22:18 uur
Yak schreef:
Gna gna, mijn dictatorschap kan beginnen! Iedereen die me niet met 'u' aanspreekt krijgt direct een ban for life.
Gna gna, mijn dictatorschap kan beginnen! Iedereen die me niet met 'u' aanspreekt krijgt direct een ban for life.
Begin maar met die Conway, dodelijk vermoeiend en vooral bijzonder tevreden met zichzelf.
0
moviefreak#1
geplaatst: 15 juli 2005, 23:09 uur
Die Yak toch, nou heeft ie helemaal geen tijd meer voor de updates van MoMe 

0
geplaatst: 17 juli 2005, 01:26 uur
Hallo
kunnen jullie mij op weg helpen.
ik zoek de artiest/ band van het vlg nummer
"The higher you build youre barrier the taller I became"
ik kan het nergens vinden weten jullie misschien waar ik het nog zou kunnen proberen.
kunnen jullie mij op weg helpen.
ik zoek de artiest/ band van het vlg nummer
"The higher you build youre barrier the taller I became"
ik kan het nergens vinden weten jullie misschien waar ik het nog zou kunnen proberen.
0
geplaatst: 17 juli 2005, 01:36 uur
Volgens mij is het een tekstregel uit Labi Siffres So Strong
(de volgende keer kun je voor dit soort vragen trouwens beter dit topic gebruiken)
(de volgende keer kun je voor dit soort vragen trouwens beter dit topic gebruiken)
0
geplaatst: 17 juli 2005, 20:15 uur
Is er heel heel toevallig iemand die laatst naar de avond-Tour de France luisterde en dat leuke liedje van Nick Lowe hoorde en weet wat de titel is?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.