MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wat ik vooral interessant vind, is hoe snel MovieMeter en ook compleet andere sites op zo'n moment zijn. Als andere sites ook traag zijn, ligt het waarschijnlijk aan je verbinding. Als MovieMeter traag is maar andere sites niet, ligt het waarschijnlijk aan de server. Als MusicMeter traag is maar MovieMeter niet, ligt het waarschijnlijk aan de site.

Persoonlijk heb ik het idee dat er sinds afgelopen vrijdag geen "echte" problemen meer zijn met de server, maar ik kan het mis hebben.

herman schreef:
Een kleinigheid, maar het valt me op dat bij gespoilerde tekst de smileys niet zichtbaar worden als je de tekst selecteert.

Klopt, kan ik niet zo veel aan doen. Wellicht de originele code tonen ipv de smiley, in het geval van een onzichtbare spoiler, maar bij veel smileys zegt die code niet zo veel.

Jocharo-T
Jordy,

Al de keren dat ik last had van traagheid, was dat alleen op MusicMeter en deden de andere Meter Sites het perfect. De site werkt nu goed, geen klagen.

Ozric Spacefolk
Stijn_Slayer schreef:
Er word gevraagd het aan te geven als het weer voorkomt.

Okay, sorry Stijn. Dat wist ik niet.

Naar mijn beleving, gaat het allemaal redelijk vlot.
Althans, ik heb nergens last van.

Jordy schreef:
Ongewenste traagheid is wat mij betreft dat het langer dan 1 a 2 seconde duurt voor de pagina uberhaupt begint te laden.
Dat snap ik, maar in verband met vroeger duurt een pagina laden (langer of niet) gewoon een veelvoud keer zo lang. Nu valt het overigens wel mee.

Stijn_Slayer
Jordy schreef:
Wat ik vooral interessant vind, is hoe snel MovieMeter en ook compleet andere sites op zo'n moment zijn. Als andere sites ook traag zijn, ligt het waarschijnlijk aan je verbinding. Als MovieMeter traag is maar andere sites niet, ligt het waarschijnlijk aan de server. Als MusicMeter traag is maar MovieMeter niet, ligt het waarschijnlijk aan de site.

Ik heb geen andere -Meter accounts, maar net had ik met andere sites geen problemen. Wel was Utorrent nogal traag aan het opstarten (maar nog niets aan het uploaden of downloaden).

In principe is het zo dat andere sites wel werken als ik reageer. Al is het denk ik wel mogelijk dat de verbinding of server incidenteel eventjes hapert (en niet overal wordt ervaren)?

Bij het switchen van "Albums" naar "Forumtopics" moet ik geregeld nog 3 of 4 * klikken. Krijg het gevoel dat ik een trage, volgevroten muis heb die niet tot actie te brengen is.

tangmaster
Bij mij werkt de toevoeg pagina niet kom niet verder dan stap 1.

tuktak
idd

opgelost

Kan iemand mij uitleggen waarom de teller van het aantal albums stijgt, terwijl ik bij de toevoegingen geen nieuwe albums zie staan?

(afbeelding)

(afbeelding)

Misschien worden ook albums meegeteld die in de wachtrij staan.

Japsuh schreef:
Misschien worden ook albums meegeteld die in de wachtrij staan.
Nee, dat is uitgesloten, al was het maar omdat niet alle albums in de wachtrij op de site terecht komen.

De verklaring die ik kan bedenken is dat de albumteller niet continu maar met tussenpozen wordt opgehoogd. Maar misschien is er een andere oorzaak.

dix
Eerder heb ik me nooit iets aan banners gelegen laten liggen, maar de laatste week...
De enige manier om van die zonnebankharses af te komen is het storten van enkele euri's, niet ?

Yep. Zie <Profiel> - <Donatie>.

Jocharo-T
Het was alweer een tijdje geleden, maar heb vandaag weer last gehad van witte schermen tijdens het laden (duurde zo'n 4 seconden steeds) en wat langere laadtijden (afgelopen twee uur). Niet zo erg als het geweest is in ieder geval. Andere sites doen het prima.

Ik houd de reclame er graag in, dat houdt de boel een beetje levendig. Om eerlijk te zijn vind ik de lay-out nogal saai en komt het me een beetje gedateerd over. Ik ben niet tegen vernieuwing.

Jocharo-T schreef:
Het was alweer een tijdje geleden, maar heb vandaag weer last gehad van witte schermen tijdens het laden (duurde zo'n 4 seconden steeds) en wat langere laadtijden (afgelopen twee uur). Niet zo erg als het geweest is in ieder geval. Andere sites doen het prima.

Zelfde hier.

Okee bedankt voor het melden. Ik zal er eerdaags weer eens in duiken.

Nu even iets anders. Ik ga straks het "nieuwe" uitgebreid zoeken activeren, in eerste instantie alleen nog voor ingelogde personen. Ik zal in het begin goed in de gaten houden of dit scherm nu (zoals bedoeld) niet meer voor vertraging zorgt voor de rest van de site. Als dit wel zo is zal ik de boel weer uitschakelen en naar de problemen kijken.

Opmerkingen, bugmeldingen en suggesties zijn welkom, met wel de aanmerking dat er helaas wel altijd beperkingen zullen zijn aan het doorzoeken van de database, ivm de belasting die het anders zou hebben op de server.

Editoor schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom de teller van het aantal albums stijgt, terwijl ik bij de toevoegingen geen nieuwe albums zie staan?

(afbeelding)

(afbeelding)

geen idee eigenlijk vreemd

Persoonlijk nog nooit last gehad van vertragingen (denk ik). Ik heb het de afgelopen dagen extra in de gaten gehouden en nooit last van gehad.

Jordy schreef:
Nu even iets anders. Ik ga straks het "nieuwe" uitgebreid zoeken activeren, in eerste instantie alleen nog voor ingelogde personen. Ik zal in het begin goed in de gaten houden of dit scherm nu (zoals bedoeld) niet meer voor vertraging zorgt voor de rest van de site.

Het ging nog niet helemaal goed. Zal er binnenkort in duiken, hoop dat er binnenkort weer uitgebreid gezocht kan worden

De vertragingen zijn vanavond echt opvallend.
Vaak wordt de pagina maar half geladen.

Op andere sites: geen probleem.

De officiele hoes van Ólafur Arnalds - Living Room Songs ziet er iets anders uit dan het plaatje op MuMe.

Jocharo-T
Dat lijkt me niet echt iets voor dit topic Njal. Je kunt op het album topic met de correctie toets zelf de hoes wijzigen. Moet daarna nog wel goed gekeurd worden door de crew natuurlijk.

De site gaat al de hele ochtend zeer vlot, tot daarnet toen ik van mijn album updates naar de forum updates wou gaan duurde het ongeveer 10 seconden voor hij geladen was. En ik kreeg tijdens de laadbeurt weer een wit scherm.

Jocharo-T
Ik begrijp niet goed wat je met je link bedoeld FlyLo. Je link gaat over Copy/Paste. Dit over de traagheid van de site!

Jocharo-T schreef:
IK begrijp niet goed wat je met je link bedoeld FlyLo. Je link gaat over Copy/Paste. Dit over de traagheid van de site!
Ik begrijp je verwarring. FlyLo reageerde op een vraag van mij. Die vraag heb ik reeds weggehaald.

Jocharo-T
Ja, dat verklaart alles

Mag ik weer even zeggen dat de site weer als een zonnetje loopt?
Weer ouderwets snel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.