MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bedankt voor het melden, ga om opheldering vragen bij hostingpartij. Heb (nog) geen reden om aan te nemen dat dit met de andere problemen van een paar dagen geleden te maken heeft.

Ik had er ook last van.

Iedereen had er last van, aangezien de server er uit lag. Het was inderdaad een probleem dat niet gerelateerd is aan de eerdere problemen rond de snelheid.

geen problemen meer met de snelheid of bereikbaarheid van de site, sinds gisterenavond?

Aquila
Jordy schreef:
geen problemen meer met de snelheid of bereikbaarheid van de site, sinds gisterenavond?

Ja vanmorgen heel even lange laadtijd, maar dat komt wellicht door de drukte bij de ontknoping van de MuMeladder 2011.

Jordy schreef:
Qua snelheid af en toe wel. Met name het laden van grotere pagina's of grotere zoekopdrachten kost soms wel behoorlijk wat tijd.

Overigens had ik op de weg naar dit topic om dit bericht te plaatsen, helemaal geen last van. De ironie..

Ponty Mython
No offence, maar ik vind het hier de laatste tijd nogal prut qua snelheid en verbinding.

is de site vandaag of gisteren nog uit de lucht geweest? Zo ja, hoe laat was dat ongeveer?

chevy93 schreef:
Met name het laden van grotere pagina's of grotere zoekopdrachten

Wat voor zoekopdracht deed je? En waar, in welk scherm?

Jordy schreef:
is de site vandaag of gisteren nog uit de lucht geweest? Zo ja, hoe laat was dat ongeveer?

Of die uit de lucht ging weet ik niet, maar om 18.08 uur duurde het laden van een pagina zo lang dat ik de site heb afgesloten. Opnieuw opstarten van de site loste niets op (Moviemeter werkte wel goed op dat moment). Enkele minuten later was het probleem verholpen.

Ponty Mython
Ik zal het eens gaan bijhouden wanneer de site vertraging heeft of helemaal niet te bereiken is.

Op dit moment, en ook het laatste uur, duurt het laden van pagina's soms lang.

Casartelli (moderator)
In het algemeen is de performance bij mij wel vooruit gegaan de afgelopen week (ook du moment geen problemen). De uitgebreide zoekfunctie wordt echter wel node gemist.

Bij mij werkt 't allemaal prima, maar misschien stel ik ook niet zulke hoge eisen?

Volgens mij werkt 't allemaal wel goed.

Zelf heb ik sinds aanpassingen van vrijdagmiddag geen traagheid meer gezien, maar ik zit natuurlijk niet 24/7 op de site.

bone machine (crew)
Momenteel gaat alles vlot, ook de toevoegingen.

Hier loopt ook alles goed. Tevens ben ik zeer te spreken over hoe het toevoegen nu gaat. Krijg thans goede tips van de crew als ik iets niet goed doe. Daarvoor een dikke pluim.

Op dit moment hier tot 10 sec. wachttijd met het openen van pagina's. Ben ik de enige?

Edit: een paar minuten later gaat het weer wat beter.

Heb de afgelopen 30 minuten nergens last van gehad. Vreemd dat het probleem alleen bij sommigen lijkt te spelen. Doet MovieMeter het op zo'n moment wel snel? en "de rest" van je internet?

Ah, andere internetpagina's zijn hier ook niet zo snel inderdaad. Vertrouw dus even niet op mij

Jordy schreef:
Wat voor zoekopdracht deed je? En waar, in welk scherm?
Bijvoorbeeld het zoeken op posts van mij in de MuMe Ladder (dat is inderdaad een grote zoekopdracht), maar ook al ik een relatief grote pagina wil(de) laden als in dit topic: Muziek >> Muziekgames >> Favoriete Nummers KO #4 (Loting)

Ook het laden van de startpagina duurde net bijna 10 seconden.

Het is heel wisselend. De ene keer gaat hij heel snel, de andere keer niet.

Okee, dat zo'n zoekopdracht lang duurt dat vind ik niet zo'n grote ramp. Als "normale" pagina's traag zijn, ben ik benieuwd of je op dat zelfde moment op MovieMeter het zelfde is, en of andere sites wel snel zijn.

uitgebreid zoeken komt in de loop van komende week weer terug, de wijzigingen zijn bijna klaar

Die reclame van LA The Voices met Gordon steeds tussendoor, is dat een soort van ban?
Dan wil ik weten wat ik verkeerd heb gedaan.

Jordy schreef:
Als "normale" pagina's traag zijn, ben ik benieuwd of je op dat zelfde moment op MovieMeter het zelfde is, en of andere sites wel snel zijn.
Op MovieMeter doorgaans niet, maar de pagina's zijn daar vaak ook minder groot. De pagina's worden in delen geladen. Soms in 3 of 4 delen als de pagina groot genoeg is. Dan scroll je naar beneden en komt er telkens weer een stukje bij. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Okee maar dat lijkt me niet zo erg. Het is logisch dat grote/lange pagina's langer duren om in te laden. Ongewenste traagheid is wat mij betreft dat het langer dan 1 a 2 seconde duurt voor de pagina uberhaupt begint te laden.

Een kleinigheid, maar het valt me op dat bij gespoilerde tekst de smileys niet zichtbaar worden als je de tekst selecteert.

Heb trouwens geen traagheid bemerkt de laatste dagen, maar dat terzijde.

Stijn_Slayer
Had net weer last van een seconde of acht laadtijd.

Ozric Spacefolk
Mag ik duidelijk maken, dat het mij geen biet kan schelen hoe lang het duurt eer de site inlaadt.
Ik ben niet zo ongeduldig.

Stijn_Slayer
Er word gevraagd het aan te geven als het weer voorkomt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.