De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2011, 15:29 uur
Bedankt voor het melden, ga om opheldering vragen bij hostingpartij. Heb (nog) geen reden om aan te nemen dat dit met de andere problemen van een paar dagen geleden te maken heeft.
0
geplaatst: 16 december 2011, 15:41 uur
Iedereen had er last van, aangezien de server er uit lag. Het was inderdaad een probleem dat niet gerelateerd is aan de eerdere problemen rond de snelheid.
0
geplaatst: 17 december 2011, 11:46 uur
geen problemen meer met de snelheid of bereikbaarheid van de site, sinds gisterenavond?
0
Aquila
geplaatst: 17 december 2011, 11:54 uur
Jordy schreef:
geen problemen meer met de snelheid of bereikbaarheid van de site, sinds gisterenavond?
Ja vanmorgen heel even lange laadtijd, maar dat komt wellicht door de drukte bij de ontknoping van de MuMeladder 2011.
0
geplaatst: 17 december 2011, 19:55 uur
Jordy schreef:
Qua snelheid af en toe wel. Met name het laden van grotere pagina's of grotere zoekopdrachten kost soms wel behoorlijk wat tijd. geen problemen meer met de snelheid of bereikbaarheid van de site, sinds gisterenavond?
Overigens had ik op de weg naar dit topic om dit bericht te plaatsen, helemaal geen last van. De ironie..

0
Ponty Mython
geplaatst: 18 december 2011, 09:13 uur
No offence, maar ik vind het hier de laatste tijd nogal prut qua snelheid en verbinding. 

0
geplaatst: 18 december 2011, 09:53 uur
is de site vandaag of gisteren nog uit de lucht geweest? Zo ja, hoe laat was dat ongeveer?
0
geplaatst: 18 december 2011, 09:54 uur
chevy93 schreef:
Met name het laden van grotere pagina's of grotere zoekopdrachten
Met name het laden van grotere pagina's of grotere zoekopdrachten
Wat voor zoekopdracht deed je? En waar, in welk scherm?
0
geplaatst: 18 december 2011, 10:13 uur
Jordy schreef:
is de site vandaag of gisteren nog uit de lucht geweest? Zo ja, hoe laat was dat ongeveer?
Of die uit de lucht ging weet ik niet, maar om 18.08 uur duurde het laden van een pagina zo lang dat ik de site heb afgesloten. Opnieuw opstarten van de site loste niets op (Moviemeter werkte wel goed op dat moment). Enkele minuten later was het probleem verholpen.
0
Ponty Mython
geplaatst: 18 december 2011, 10:37 uur
Ik zal het eens gaan bijhouden wanneer de site vertraging heeft of helemaal niet te bereiken is.
0
geplaatst: 18 december 2011, 10:58 uur
Op dit moment, en ook het laatste uur, duurt het laden van pagina's soms lang.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 december 2011, 11:54 uur
In het algemeen is de performance bij mij wel vooruit gegaan de afgelopen week (ook du moment geen problemen). De uitgebreide zoekfunctie wordt echter wel node gemist.
0
geplaatst: 18 december 2011, 11:55 uur
Bij mij werkt 't allemaal prima, maar misschien stel ik ook niet zulke hoge eisen? 
Volgens mij werkt 't allemaal wel goed.

Volgens mij werkt 't allemaal wel goed.
0
geplaatst: 18 december 2011, 14:12 uur
Zelf heb ik sinds aanpassingen van vrijdagmiddag geen traagheid meer gezien, maar ik zit natuurlijk niet 24/7 op de site.
0
bone machine (crew)
geplaatst: 18 december 2011, 14:22 uur
Momenteel gaat alles vlot, ook de toevoegingen.
0
geplaatst: 18 december 2011, 14:42 uur
Hier loopt ook alles goed. Tevens ben ik zeer te spreken over hoe het toevoegen nu gaat. Krijg thans goede tips van de crew als ik iets niet goed doe. Daarvoor een dikke pluim. 

0
geplaatst: 18 december 2011, 16:44 uur
Op dit moment hier tot 10 sec. wachttijd met het openen van pagina's. Ben ik de enige?
Edit: een paar minuten later gaat het weer wat beter.
Edit: een paar minuten later gaat het weer wat beter.
0
geplaatst: 18 december 2011, 16:50 uur
Heb de afgelopen 30 minuten nergens last van gehad. Vreemd dat het probleem alleen bij sommigen lijkt te spelen. Doet MovieMeter het op zo'n moment wel snel? en "de rest" van je internet?
0
geplaatst: 18 december 2011, 17:19 uur
Ah, andere internetpagina's zijn hier ook niet zo snel inderdaad. Vertrouw dus even niet op mij 

0
geplaatst: 18 december 2011, 17:24 uur
Jordy schreef:
Wat voor zoekopdracht deed je? En waar, in welk scherm?
Bijvoorbeeld het zoeken op posts van mij in de MuMe Ladder (dat is inderdaad een grote zoekopdracht), maar ook al ik een relatief grote pagina wil(de) laden als in dit topic: Muziek >> Muziekgames >> Favoriete Nummers KO #4 (Loting)Wat voor zoekopdracht deed je? En waar, in welk scherm?
Ook het laden van de startpagina duurde net bijna 10 seconden.
Het is heel wisselend. De ene keer gaat hij heel snel, de andere keer niet.
0
geplaatst: 18 december 2011, 23:00 uur
Okee, dat zo'n zoekopdracht lang duurt dat vind ik niet zo'n grote ramp. Als "normale" pagina's traag zijn, ben ik benieuwd of je op dat zelfde moment op MovieMeter het zelfde is, en of andere sites wel snel zijn.
0
geplaatst: 18 december 2011, 23:00 uur
uitgebreid zoeken komt in de loop van komende week weer terug, de wijzigingen zijn bijna klaar
0
geplaatst: 18 december 2011, 23:48 uur
Die reclame van LA The Voices met Gordon steeds tussendoor, is dat een soort van ban?
Dan wil ik weten wat ik verkeerd heb gedaan.
Dan wil ik weten wat ik verkeerd heb gedaan.
0
geplaatst: 19 december 2011, 10:38 uur
Jordy schreef:
Als "normale" pagina's traag zijn, ben ik benieuwd of je op dat zelfde moment op MovieMeter het zelfde is, en of andere sites wel snel zijn.
Op MovieMeter doorgaans niet, maar de pagina's zijn daar vaak ook minder groot. De pagina's worden in delen geladen. Soms in 3 of 4 delen als de pagina groot genoeg is. Dan scroll je naar beneden en komt er telkens weer een stukje bij. Als je begrijpt wat ik bedoel.Als "normale" pagina's traag zijn, ben ik benieuwd of je op dat zelfde moment op MovieMeter het zelfde is, en of andere sites wel snel zijn.
0
geplaatst: 19 december 2011, 12:34 uur
Okee maar dat lijkt me niet zo erg. Het is logisch dat grote/lange pagina's langer duren om in te laden. Ongewenste traagheid is wat mij betreft dat het langer dan 1 a 2 seconde duurt voor de pagina uberhaupt begint te laden.
0
geplaatst: 20 december 2011, 01:00 uur
Een kleinigheid, maar het valt me op dat bij gespoilerde tekst de smileys niet zichtbaar worden als je de tekst selecteert.
Heb trouwens geen traagheid bemerkt de laatste dagen, maar dat terzijde.
Heb trouwens geen traagheid bemerkt de laatste dagen, maar dat terzijde.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 december 2011, 15:22 uur
Had net weer last van een seconde of acht laadtijd.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 20 december 2011, 15:23 uur
Mag ik duidelijk maken, dat het mij geen biet kan schelen hoe lang het duurt eer de site inlaadt.
Ik ben niet zo ongeduldig.
Ik ben niet zo ongeduldig.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 december 2011, 15:25 uur
Er word gevraagd het aan te geven als het weer voorkomt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.