De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2011, 13:03 uur
Njal schreef:
De officiele hoes van Ólafur Arnalds - Living Room Songs ziet er iets anders uit dan het plaatje op MuMe.
Inderdaad, niet voor hier bedoeld, maar waarschijnlijk gaan de mods het zo verplaatsen, dus kan ik net zo goed antwoord geven: nog voordat die EP officieel is uitgegeven, kon je het album gratis downloaden. Daar zat destijds een afbeelding bij. De huidige dus. Wat de regels omtrent dit geval zijn, weet ik niet, maar de eerste officiële uitgave, was dus niet de eerste hoes.De officiele hoes van Ólafur Arnalds - Living Room Songs ziet er iets anders uit dan het plaatje op MuMe.
0
Jocharo-T
geplaatst: 22 december 2011, 15:18 uur
Hier doet de site het op dit moment dramatisch. Laadtijden van enkele minuten. Vandaag tussen:
14:50 - 15:15.
Jordy, ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat het een MusicMeter probleem is. Andere sites (ook Boek, Games en MovieMeter) gaan als een trein op hetzelfde moment.
14:50 - 15:15.
Jordy, ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat het een MusicMeter probleem is. Andere sites (ook Boek, Games en MovieMeter) gaan als een trein op hetzelfde moment.
0
geplaatst: 22 december 2011, 15:39 uur
Bij mij gaat deze site nochtans ook heel erg vlot. Geen last van lange laadtijden hier. Heb je er al eens aan gedacht om je cookies te verwijderen?
0
geplaatst: 22 december 2011, 15:41 uur
Hier gaat de site nu redelijk vlot alleen lange pagina's durven soms nog eventjes te duren.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 december 2011, 15:42 uur
Bij mij is het ook perfect. Gisteren en eergisteren duurde het laden alleen erg lang toen ik Musicmeter voor de eerste keer aanzette (andere sites hadden dat niet). Vandaag heb ik erop gelet, maar nu had en heb ik nergens last van.
0
Jocharo-T
geplaatst: 23 december 2011, 09:08 uur
bennerd schreef:
Bij mij gaat deze site nochtans ook heel erg vlot. Geen last van lange laadtijden hier. Heb je er al eens aan gedacht om je cookies te verwijderen?
Tja, het ging echt ontzettend traag op de genoemde tijd. Er zijn wel meer mensen geweest die er de afgelopen maanden last van hebben gehad. Cookies verwijder ik zo ongeveer vijf keer per dag met CCleaner. Ik denk dat er weinig mensen zijn met een 'schonere' computer dan ikzelf.

Het is wel vreemd te noemen dat andere sites (ook de andere Meter sites) het perfect doen op datzelfde tijdstip. Hoe zou je dat dan verklaren? De site doet het de laatste dagen wel beter, alleen gisteren in dat kleine half uurtje deed het het echt slecht: 22-12-2011 (14:55 - 15:15)
0
geplaatst: 23 december 2011, 09:39 uur
Cookies hebben niets met de snelheid van de site te maken.
Bedankt voor alle meldingen. M'n conclusie is dat het een stuk beter is dan een paar weken geleden, op de andere sites niet (meer) voorkomt, maar dat MusicMeter nog steeds af en toe voor sommigen even slecht bereikbaar is.
Ik zal het probleem de komende tijd verder onderzoeken.
Bedankt voor alle meldingen. M'n conclusie is dat het een stuk beter is dan een paar weken geleden, op de andere sites niet (meer) voorkomt, maar dat MusicMeter nog steeds af en toe voor sommigen even slecht bereikbaar is.
Ik zal het probleem de komende tijd verder onderzoeken.
0
geplaatst: 23 december 2011, 12:31 uur

Geen idee of het erg is en of je er iets mee kunt, maar ik denk ik meld het even.
0
geplaatst: 23 december 2011, 21:14 uur
Ernstig dat je nog Windows Vista gebruikt.
Op welke pagina was dat?
Op welke pagina was dat?
0
geplaatst: 23 december 2011, 21:29 uur
Ik krijg geen waarschuwing (is het op de laatste pagina?), maar ik gok dat die waarschuwing komt door een geposte afbeelding die op een volgens Chrome niet zo betrouwbare site gehost is.
0
geplaatst: 24 december 2011, 00:17 uur
Vanavond ging de site bij mij eventjes erg sloom. Nu doet ie het weer prima.
0
geplaatst: 24 december 2011, 09:49 uur
Voor ingelogde personen staat het "nieuwe" uitgebreid zoeken weer actief, vooralsnog even als test om te zien hoe de site zich er onder houdt.
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:10 uur
Kijk, dat is nog eens een mooie update. 
Eén opmerking: kan het mogelijk gemaakt worden om ook zonder titel te kunnen zoeken als je "Alleen albums waarop ik heb gestemd" selecteert? Zodat je bijvoorbeeld al je bestemde live-albums kunt zien. Eventueel dat je een extra criteria invult: je eigen cijfer.
Edit: Het werkt nog niet perfect. Als ik zoek op "live", "rock", vanaf "1950" en "alleen albums waar ik op gestemd heb", krijg ik de melding Er zijn meer dan 1000 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Verfijn svp je selectie en probeer het opnieuw.
En dat terwijl ik nog niet eens op überhaupt 1000 albums gestemd heb, laat staan 1000 live-albums.
Edit2: Weer een zoekopdracht:
Rock
Vanaf 1950
Meer dan 3335 stemmen
3,30* of hoger
Live
Ongeacht of ik het bestem heb.
Als resultaat zou ik 0 moeten krijgen, er staat echter dat er één resultaat gevonden wordt (waarschijnlijk OK Computer), maar die wordt niet weergegeven. Er staat alleen dat er één album is gevonden.
Edit3: De schaal van het aantal stemmen is wel erg gevoelig. De verspringing (ca. 9-15 per stukje) is wel erg hoog. Zeker als het gaat om zoeken op onbekende(re) albums.

Eén opmerking: kan het mogelijk gemaakt worden om ook zonder titel te kunnen zoeken als je "Alleen albums waarop ik heb gestemd" selecteert? Zodat je bijvoorbeeld al je bestemde live-albums kunt zien. Eventueel dat je een extra criteria invult: je eigen cijfer.
Edit: Het werkt nog niet perfect. Als ik zoek op "live", "rock", vanaf "1950" en "alleen albums waar ik op gestemd heb", krijg ik de melding Er zijn meer dan 1000 albums gevonden die aan je zoekopdracht voldoen. Verfijn svp je selectie en probeer het opnieuw.
En dat terwijl ik nog niet eens op überhaupt 1000 albums gestemd heb, laat staan 1000 live-albums.
Edit2: Weer een zoekopdracht:
Rock
Vanaf 1950
Meer dan 3335 stemmen
3,30* of hoger
Live
Ongeacht of ik het bestem heb.
Als resultaat zou ik 0 moeten krijgen, er staat echter dat er één resultaat gevonden wordt (waarschijnlijk OK Computer), maar die wordt niet weergegeven. Er staat alleen dat er één album is gevonden.
Edit3: De schaal van het aantal stemmen is wel erg gevoelig. De verspringing (ca. 9-15 per stukje) is wel erg hoog. Zeker als het gaat om zoeken op onbekende(re) albums.
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:18 uur
Het zoekscherm ziet er erg mooi uit, daarvoor een dikke pluim. Toch mis ik een zoekveld en dat is zoeken op label, of vraag ik nu het onmogelijke?
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:31 uur
chevy93 schreef:
Het idee zoals het nu opgezet is, is dat je voor dat er verfijnd gaat worden (dus voor de filters op album type, gestemd ja/nee, en voor de sortering) maar maximaal 1000 resultaten mag hebben. Anders wordt het te zwaar voor de site.
Bedankt voor de feedback alvast. Ik zal later uitgebreider op de opmerkingen in gaan en gaan kijken of ik iets aan de wensen kan doen. Maar er is helaas niet alles mogelijk zonder dat het weer voor vertragingen gaat zorgen.
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:34 uur
Die schuifdingen kun je eventueel ook met de pijltjestoetsen bedienen
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:38 uur
De site gaat erg snel vandaag en het zoekscherm ziet er inderdaad erg goed uit!
0
geplaatst: 24 december 2011, 13:47 uur
Bij mij gaat het in het nieuwe zoekscherm niet helemaal goed met de lay-out:

0
geplaatst: 24 december 2011, 14:10 uur
Ik bezocht net dit topic: Muziek >> Muziekgames >> Artiesten die er uit zien als andere artiesten. en dan krijg ik een melding dat het daar niet veilig is (malware gedetecteerd!).
0
geplaatst: 24 december 2011, 14:11 uur
zie een paar berichten terug, ik denk dat het het best is om een alert in te dienen bij het betreffende bericht
0
geplaatst: 24 december 2011, 14:13 uur
Oké, ik las daar geen direct antwoord.
Edit. Ik las over bennerds opmerking heen.
Edit. Ik las over bennerds opmerking heen.
0
geplaatst: 24 december 2011, 14:13 uur
Arrie schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Vreemd, kun je wellicht even je cache legen / harde refresh doen? Bij mij ziet het er in de combinatie Mac / Chrome wel goed uit.
0
geplaatst: 24 december 2011, 14:15 uur
Jordy schreef:
Vreemd, kun je wellicht even je cache legen / harde refresh doen? Bij mij ziet het er in de combinatie Mac / Chrome wel goed uit.
(quote)
Dank, heb m'n cache geleegd, en nu werkt het goed.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 december 2011, 16:13 uur
Net even met de zoekfunctie gewerkt. Werkte prima, maar nu krijg ik de melding dat 'ie niet geopend kan worden en dat de bewerking wordt afgesloten.
Edit: als ik op 1967 en 1969 probeer te zoeken zegt 'ie dat er meer dan 1000 resultaten zijn gevonden, terwijl ik 'alleen albums waarop ik gestemd heb' heb aangeklikt. Dat kan nooit kloppen.
Edit: als ik op 1967 en 1969 probeer te zoeken zegt 'ie dat er meer dan 1000 resultaten zijn gevonden, terwijl ik 'alleen albums waarop ik gestemd heb' heb aangeklikt. Dat kan nooit kloppen.
0
geplaatst: 24 december 2011, 17:00 uur
Hoe verkrijg je de albums waarop je hebt gestemd van één enkel jaartal?
0
geplaatst: 24 december 2011, 17:07 uur
Dat kan ook via je stemmenlijsten:
http://www.musicmeter.nl/user/20887/votes/2011
http://www.musicmeter.nl/user/20887/votes/1967
En dan in de adresbalk het jaartal aanpassen.
http://www.musicmeter.nl/user/20887/votes/2011
http://www.musicmeter.nl/user/20887/votes/1967
En dan in de adresbalk het jaartal aanpassen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.