MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
chevy93 schreef:
De ouwe zeur die je bent (opoe, die smiley, een gezichtje op de pc die de context van het bericht duidelijk maakt, geeft aan dat het bericht niet serieus bedoeld is), snap je de ironie uiteraard weer niet.

Ironisch dat juist jij dat zegt, want zelf heb je ook grote moeite met ironie herkennen.

ClassicRocker
Eigenlijk zuigen al die emoticunts ontzettend. Het lijkt hier wel een kleuterschool.

neo
Prachtige nieuwe optie. Ik mis alleen nog het knopje '''voeg toe aan jouw updates'' en de stemtabel bij de zoekresultaten.

ohja, gaat op de centrale lijst

2MY
ClassicRocker schreef:
Eigenlijk zuigen al die emoticunts ontzettend. Het lijkt hier wel een kleuterschool.

volgens mij wel onmisbaar op een forum waar weleens wat meningsverschillen bestaan...

al was het maar omdat niet altijd in de pure tekst duidelijk is wanneer sarcasme of ironie of gewoon een goedbedoeld grapje wordt gepleegd...

ClassicRocker schreef:
... emoticunts ... kleuterschool...

Hoe ging dat gezegde met die pot en die ketel ook alweer?

ClassicRocker schreef:

Een ideale opvolger, Rob Stenders, diende zich gisteren aan. Hij is iemand die, i.t.t. Blokhuis, meer kan dan plichtmatig aanwezig zijn en clichés uitbraken, dus w.m.b: bye bye Blokhuis

ClassicRocker schreef:
Blokhuis is geobsedeerd door (vermeend) plagiaat en haalt stelselmatig oude koeien uit de sloot, van die kwesties die lang en breed bij elke muziekliefhebber bekend zijn. Hoe lang hij de plagiaataffaire inzake Led Zeppelin nog blijft uitmelken weet ik niet, maar ik vermoed nog wel een jaar of 2000

Of was het soms ironisch bedoeld?

If you can't beat them, join them?

We zijn zo weer even een paar minuutjes uit de lucht, dit maal voor een upgrade van een ander deel van de serversoftware.

ClassicRocker
Jordy schreef:
We zijn zo weer even een paar minuutjes uit de lucht, dit maal voor een upgrade van een ander deel van de serversoftware.

Dames en heren, fasten your seatbelts!

Ozric Spacefolk
Kan het allemaal wat gezelliger, vraag ik me soms af.
Het lijkt soms wel een groot stierengevecht hier.

Ja, en daarom spelen die emoticons zo'n belangrijke rol.
Geschreven berichten bevatten geen directe lading(hangt er natuurlijk van af wat er staat), maar kan door iedereen anders geïnterpreteerd worden.. daarmee hangt de "typstijl" van de persoon ook mee samen natuurlijk..

Die emoticons kunnen de lading dekken, of in ieder geval de hints geven van wat voor een bericht het is. Redelijk essentieel, lijkt mij.

Ozric Spacefolk

Voor de crew: klik (spreekt voor zich denk ik).

Ozric Spacefolk
Oeps, een kleine 'b'. Dat is slordig.

Ik wil even mijn complimenten geven aan de 'top 10 2011' sectie. Ziet er netjes uit:

- de 'automatic search' per notering net zoals bovenaan de site
- de search laat alleen albums uit 2011 zien

MJ_DA_MAN schreef:
Voor de crew: klik (spreek voor zich denk ik).

Die pagina toont ook alle albums die ook Eigen Beheer hebben staan (en vermoedelijk ook eigen beheer of eigen Beheer). Dus niet alleen Eigen beheer.
Tenzij je vindt dat er nog een probleem is?

Inderdaad, vraag me af hoe iemand bij die pagina komt? Is er een pagina op de site die er naar linkt?

Dit gaat op voor elke labelpagina: als je de hoofdletters in kleine letters verandert houd je gewoon dezelfde pagina, zie ook:
http://www.musicmeter.nl/label/creation

Ik kwam er via een net toegevoegd album terecht; als het goed is dit, al zie ik dat het al is gewijzigd. En ik zie nu dat het idd alle albums betreffen die via eigen beheer zijn uitgekomen.

Ozric Spacefolk
Grappig als ik met mn muis over je link ga, zie ik hoofletters. Als ik erop klik zie ik kleine letters.

Nog even mijn complimenten voor de nieuwe zoekfunctie!

Wel een opmerking m.b.t. vreemde zoekresultaten: als ik bij 'tracktitel' Iedereen doet het invul, krijg ik 50 albums waarbij Robert Long er uiteraard bijstaat, maar ook een hoop andere artiesten (Anastacia? Christina Aguilera?) met albums zonder zo'n nummer. Kan hier naar gekeken worden?

Er wordt eerst een zoekopdracht gedaan naar een precieze match, deze is er niet omdat het liedje van Robert Long "Iedereen doet 't" heet ipv "Iedereen doet het". Als laatste redmiddel wordt er dan een zoektocht gedaan naar tracktitels die er qua klank (zgn "soundex" check) een beetje op lijken, maar zo te zien levert dat veel resultaten op die er eigenlijk in de verste verte niet op lijken.

Dat moet inderdaad beter. Gaat op de lijst.

Indien een gelijke stand, hoe worden de posities in de top 250 bepaald?
55. Dr. Dre - 2001 (1999) 1020 (166) 927 stemmen
56. dEUS - The Ideal Crash (1999) 1020 (168) 984 stemmen
57. Mobb Deep - The Infamous (1995) 1020 (164) 590 stemmen

Niet op basis van top 10-noteringen
Niet op basis van aantal stemmen
Niet op alfabetische volgorde
Omgekeerd gemiddelde?

de album titel

Deze pagina mag verwijderd worden: Shellyan Orphan (foute bandnaam). Op zo'n manier snap ik dat het aantal artiesten erg groot wordt.

CHIEP (crew)
De enige manier waarop die pagina's kunnen verdwijnen, is door de naam van zo'n ghostpagina te veranderen in die van een artiest waarvan nog niets op de site staat en er vervolgens een release van toevoegen.

Vreemd: als ik dit album aanklik (dat ik nog nooit gehoord/bestemd heb), verschijnt er dat ik 4,0* gestemd heb en track 3 en 6 heb aangevinkt als favoriet. Als ik op stem verwijderen klik en de pagina refresh, is het weer van dat. En ik heb er echt niet op gestemd: het staat niet tussen de stemmen op mijn profiel.

@Plop:
Heel raar, bij mij ook. Hetzelfde album, dezelfde vinkjes. Maar heb nog nooit van die plaat gehoord...

Heb het ook bij dit album:
Propellerheads - Extended Play EP (1998)

Rizz
Heb ik ook bij beide albums Ook nog nooit wat van gehoord.

Lol, dat is bij mij ook het geval..
Bugje xD

Edit: Bij die propellorheads geeftie aan dat ik 3,5 stem..

Rizz
Inderdaad, je stem staat ook niet bij stemmen op de albumpagina.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:26 uur

geplaatst: vandaag om 01:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.