De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2011, 18:48 uur
weer goed? ik heb een caching mechanisme aangezet, maar blijkbaar gaat er daar nog iets niet goed
voor nu weer even uitgeschakeld
voor nu weer even uitgeschakeld
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2011, 18:49 uur
Ik had hetzelfde en inmiddels niet meer.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2011, 20:07 uur
Bij mij niet meer (gecheckt bij zelfde album).
0
geplaatst: 30 december 2011, 20:10 uur
Jordy schreef:
wijzigingen weer aangezet, gaat het nu nog ergens fout?
wijzigingen weer aangezet, gaat het nu nog ergens fout?
Zowel bij Airbag als Propellerheads geen probleem meer.

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 december 2011, 20:48 uur
Vreemd: ik heb bij dit album Alan Partridge als uitvoerder toegevoegd, maar hij wil niet verschijnen als je op de pagina van het album zelf komt. Hij staat er echter wel bij als je zoekt op "The Greatest Living Englishman" of als je dus over bovenstaande link met je muis gaat.
En het lijkt wel degelijk te zijn veranderd, want je vindt het album niet meer terug in Newell's solodiscografie...
En het lijkt wel degelijk te zijn veranderd, want je vindt het album niet meer terug in Newell's solodiscografie...

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 december 2011, 20:59 uur
En volgens mij is het hele systeem een beetje gek aan het worden: voorkeurstemmen die verdwijnen, aliaskoppelingen die ergens verschijnen waar dat niet zou moeten, ...
0
geplaatst: 30 december 2011, 20:59 uur
heeft ook te maken met bovenstaande verandering, zou nu goed moeten gaan (en ook bij toekomstige wijzigingen) zo niet hoor ik het graag
0
geplaatst: 30 december 2011, 21:00 uur
CHIEP schreef:
voorkeurstemmen die verdwijnen
voorkeurstemmen die verdwijnen
gebeurt dat na m'n wijzigingen van 19.44 uur (zie bovenstaande discussie) nog steeds?
0
geplaatst: 30 december 2011, 21:08 uur
heb het caching mechanisme dat bovenstaande problemen veroorzaken/veroorzaakten even helemaal uitgeschakeld, had niet het gewenste effect.
0
geplaatst: 31 december 2011, 13:53 uur
Ik neem aan dat iedereen het probleem heeft dat de lay-out het slecht (zo goed als niet) doet? Afbeeldingen worden niet geladen en niet geheel ontoevallig ook de avatar van Jordy niet.
0
geplaatst: 31 december 2011, 13:56 uur
Ah, ik zie het al, om de een of andere duistere reden, zat ik in Internet Explorer. 
Misschien is dit wel een tip voor problemen in IE.

Misschien is dit wel een tip voor problemen in IE.
0
geplaatst: 31 december 2011, 14:09 uur
0
geplaatst: 1 januari 2012, 14:44 uur
Die nieuwe zoekfunctie heeft een paar mooie verbeteringen (meer dan 100 resultaten/sorteren op gemiddelde). 
Hoe zit het met het volgende:
- intypen van zoekcriteria. Bijvoorbeeld albums met 10 t/m 20 stemmen, dat kan nou niet meer. Alleen 0/15/29/44/58/73 is mogelijk.
- mogelijkheid om zoekresultaten exporteren
- meerdere genres tegelijkertijd doorzoeken
(- de sliders overlappen als ze gelijk staan)

Hoe zit het met het volgende:
- intypen van zoekcriteria. Bijvoorbeeld albums met 10 t/m 20 stemmen, dat kan nou niet meer. Alleen 0/15/29/44/58/73 is mogelijk.
(- de sliders overlappen als ze gelijk staan)
0
geplaatst: 1 januari 2012, 14:53 uur
inquestos schreef:
Het kan wel met de pijltjestoetsen.
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 15:06 uur
Als ik bij een album de toetsencombinatie Ctrl-Alt-5* indruk, gaat het stemgemiddelde van dat album dan omhoog? 

0
geplaatst: 1 januari 2012, 15:36 uur
inquestos schreef:
staat op de lijst
voorlopig moet je het er even mee doen zoals het nu is, zal later nog eens kijken naar mogelijke verbeteringen
0
geplaatst: 1 januari 2012, 19:40 uur
ClassicRocker schreef:
Als ik bij een album de toetsencombinatie Ctrl-Alt-5* indruk, gaat het stemgemiddelde van dat album dan omhoog?
Ja, alleen jammer dat je geen 5*-toets hebt. Overigens werken smileys niet als ze tussen spoilers staan.Als ik bij een album de toetsencombinatie Ctrl-Alt-5* indruk, gaat het stemgemiddelde van dat album dan omhoog?
0
ClassicRocker
geplaatst: 1 januari 2012, 20:48 uur
chevy93 schreef:
Ja, alleen jammer dat je geen 5*-toets hebt.
Ja, alleen jammer dat je geen 5*-toets hebt.
Wat jij niet weet is dat ik een speciaal MuMe-toetsenbord heb met de extra toetsen 1*, 2*, 3*, 4*, 5* en 6*. De laatste is in het leven geroepen zodat ik optimaal uiting kan geven aan de verhevenheid van mijn muzieksmaak.

chevy93 schreef:
Overigens werken smileys niet als ze tussen spoilers staan.
Overigens werken smileys niet als ze tussen spoilers staan.
Die cunts en ik, we zullen nooit vriendjes worden.

0
geplaatst: 2 januari 2012, 10:44 uur
In De Site > Algemeen > Wat mis je op MusicMeter?:
Plaats dit bericht maar even hier het hoort in het Feedback topic maar dat is weg.
Alle berichten waren vandaag tussen 9.45 uur en 10.30 uur van de site verdwenen. Nu zijn ze weer terug, maar er zijn een aantal Topics verdwenen oa Wat draai je nu en het Feedback topic.
Plaats dit bericht maar even hier het hoort in het Feedback topic maar dat is weg.
Alle berichten waren vandaag tussen 9.45 uur en 10.30 uur van de site verdwenen. Nu zijn ze weer terug, maar er zijn een aantal Topics verdwenen oa Wat draai je nu en het Feedback topic.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 10:48 uur
Ik ben de laatste die postte in het feedback topic. Namelijk de mededeling dat ik geen berichten meer kon lezen op de site. Ik heb die post geplaatst in het feedback topic en het feedback topic verdween op het moment dat ik dat bericht postte. Misschien zijn alle topics waarin op een bepaald tijdstip nog net gepost kon worden verdwenen. Er gebeuren hier de laatste weken rare dingen wat het laden van de pagina's en dergelijke betreft.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 10:50 uur
dazzler schreef:
het feedback topic verdween op het moment dat ik dat bericht postte.
het feedback topic verdween op het moment dat ik dat bericht postte.
Nou, dan heb je zo te zien heel wat uit te leggen jongeman.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 10:53 uur

Ja, maar wat ik heb uitgelegd kan je dus nu niet meer lezen, hé.
De pagina's laden ook weer lekker traag, de site is dus weer bijna de oude
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.