De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Hendrik68
geplaatst: 2 januari 2012, 10:58 uur
Een uur geleden stond er bij elk album dat er nog geen berichten waren geplaatst. Nu is dat al beter, maar bijv. Achtung Baby van U2 heeft nog steeds geen berichten als ik hem laad.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:04 uur
Ik weet (nog) niet wat er aan de hand was, op MovieMeter was de berichten tabel ook al gecrasht. lijkt nu weer goed te zijn met beperkt verlies.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:06 uur
Hendrik68 schreef:
...maar bijv. Achtung Baby van U2 heeft nog steeds geen berichten als ik hem laad.
...maar bijv. Achtung Baby van U2 heeft nog steeds geen berichten als ik hem laad.
Bij mij wel.
Maar het hele topic "wat draai je nu" lijkt spoorloos verdwenen te zijn.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:08 uur
Dat valt dan waarschijnlijk onder het "beperkte verlies". Lijkt me ook geen drama, is niet echt een "bewaartopic" en kan dus zo een nieuwe voor opgestart worden.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:09 uur
Jordy schreef:
Ik weet (nog) niet wat er aan de hand was, op MovieMeter was de berichten tabel ook al gecrasht. lijkt nu weer goed te zijn met beperkt verlies.
Betekent dat dat de berichten bij Achtung Baby (en waarschijnlijk meerdere platen) verdwenen zijn?

0
als jullie svp even verzamelen wat er mist dan ga ik vanavond even kijken wat er nog te redden valt
0
Nee bij achtung baby zie ik gewoon alle berichten staan.
In het slechtste geval hebben we altijd nog een backup van vannacht.
In het slechtste geval hebben we altijd nog een backup van vannacht.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:11 uur
Inderdaad, bij mij zijn ze er nu ook weer. Er zijn wel mysterieuze krachten in het spel, zeg 

0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:12 uur
GrafGantz schreef:
Dat valt dan waarschijnlijk onder het "beperkte verlies". Lijkt me ook geen drama, is niet echt een "bewaartopic" en kan dus zo een nieuwe voor opgestart worden.
Ja, maar nu kan ik niet zien wat ik nu aan het draaien ben.

0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:13 uur
Misschien dit topic weer even "sticky" maken.
Ik zie namelijk dat de lijm ervan gesmolten is tijdens de tijdelijke melt down van de site.
Goh, wat ben ik weer vermoeiend cryptisch vanochtend.
Ik zie namelijk dat de lijm ervan gesmolten is tijdens de tijdelijke melt down van de site.
Goh, wat ben ik weer vermoeiend cryptisch vanochtend.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:48 uur
Bij El Camino van The Black Keys staan nog steeds geen berichten. En in mijn profiel staat achter 'Aantal berichten:' 0 (waarvan 3 als mening gemarkeerd, straf
). Maar dat is maar een detail, want de berichten die gepost heb zijn gelukkig niet verdwenen.
Edit: allebei in orde nu
). Maar dat is maar een detail, want de berichten die gepost heb zijn gelukkig niet verdwenen.Edit: allebei in orde nu

0
Jocharo-T
geplaatst: 2 januari 2012, 11:51 uur
Vandaag tussen 11:35 en 11: 47 lagen alle Meter Sites eruit. Ik kwam niet meer op de sites. Nu doet alles het weer.
Ps. Het plaatsen van dit berichtje duurde zo'n 30 seconden.
Ps. Het plaatsen van dit berichtje duurde zo'n 30 seconden.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 11:56 uur
Hostingpartij is bezig met het repareren van sommige tabellen. Dit kan "downtime" veroorzaken. Er lijken vanochtend wat dingen kapot gegaan te zijn in de database.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 12:23 uur
2011 was het Jaar van de Traagheid. Wordt 2012 het Jaar van de Uitval? Krijgen de Maya's gelijk?
0
ClassicRocker
geplaatst: 2 januari 2012, 12:32 uur
Gezien de flitsende coupe die Jordy er volgens z'n avatar op nahoudt hoop ik voor em dat de Maya's ongelijk krijgen.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 12:33 uur
Heb geen reden om aan te nemen dat dit vaker gaat voorkomen, ook dit was weer iets dat niet gerelateerd is aan eerdere uitval. Blijft vervelend dat in een kort tijdsbestek meerdere problemen naar boven kwamen. Hopelijk hebben we het hiermee weer even gehad.
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 januari 2012, 12:39 uur
Elke site heeft zijn momenten, daar is MusicMeter echt geen uitzondering in. Het is net als bij je elektronische apparatuur in je woning. Gaat je wasmachine kapot, kun je er de donder op zeggen dat er nog iets stuk gaat. Zo zal het ook wel met de site gaan. 2012 wordt het jaar van MusicMeter, in positieve zin.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 januari 2012, 13:47 uur
Als je op Thrashers Wheat of Nu.nl zit ben je ook wel wat gewend ('het venster is bezet'). Vind het over het algemeen reuze meevallen met traagheid en uitval. Gemiddeld heb ik er niet eens 1x per week last van. In 2010 was het bij mij veel erger.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 17:57 uur
Ik mis de zoekfunctie op labelnaam.
Dit is met name erg handig bij het zoeken naar verzamelalbums.
Deze zijn ietwat moeilijk te vinden op jullie site.
Indien je echter bij het oude zoekscherm zocht op label in combinatie met een jaartal dan waren de meeste terug te vinden.
Is het mogelijk om deze functie weer toe te voegen ?
Dit is met name erg handig bij het zoeken naar verzamelalbums.
Deze zijn ietwat moeilijk te vinden op jullie site.
Indien je echter bij het oude zoekscherm zocht op label in combinatie met een jaartal dan waren de meeste terug te vinden.
Is het mogelijk om deze functie weer toe te voegen ?
0
geplaatst: 2 januari 2012, 18:47 uur
Je kan altijd op het label bij een album klikken. Dan krijg je een chronologisch overzicht van de albums die onder dat label zijn uitgebracht.
0
geplaatst: 2 januari 2012, 18:52 uur
Zoeken naar label komt binnenkort terug, dan via het zoekschermpje rechtsboven
0
geplaatst: 2 januari 2012, 19:23 uur
inquestos bedankt voor de tip en jordy bedankt voor het goede nieuws
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 januari 2012, 22:25 uur
Als een user geband is, blijven zijn/haar stemmen dan staan? Of is dat een fout?
0
geplaatst: 2 januari 2012, 22:40 uur
Dat verschilt per ban. Ze worden meteen weggehaald of vervallen na een week als de ban dan nog van kracht is.
0
Jocharo-T
geplaatst: 2 januari 2012, 22:45 uur
Oké, duidelijk. Het viel me op bij het laatste album van Amy Winehouse (User MrMusic). Had nog niet eerder gezien dat de stemmen bleven staan bij gebande users, vandaar 

0
geplaatst: 3 januari 2012, 13:00 uur
Ik zit toch regelmatig op Musicmeter beetje rond te neuzen, en ik heb de afgelopen maanden echt nergens last van gehad. plaats ook zelden een bericht, btw. Kan ook een kwestie van toeval zijn.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 21:24 uur
Per wanneer wordt het mogelijk om de toplijst van 2012 te raadplegen?
0
geplaatst: 3 januari 2012, 21:31 uur
En deze? http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/2012
Is nog niet oproepbaar via het menu.
Al komt er momenteel nog geen enkel album voor in aanmerking.
Is nog niet oproepbaar via het menu.
Al komt er momenteel nog geen enkel album voor in aanmerking.
0
geplaatst: 3 januari 2012, 21:33 uur
Ah, dan zal dat de reden zijn. Tenminste iemand hier die me begrijpt 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.