De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2012, 01:13 uur
Heb je al met kopie en plakken geprobeerd?
Waarschijnlijk kun je hem dan gewoon bij het album plaatsen.
Waarschijnlijk kun je hem dan gewoon bij het album plaatsen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 januari 2012, 01:18 uur
Ik heb mij in het bericht vergist, Paul. Ik heb het al gecorrigeerd. Stom, ik was er echt van overtuigd dat het om het U2 forum ging, maar dat was het dus niet. Vergeet bovenstaand relaas dus maar. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie. Dat geldt natuurlijk ook voor jou Delic 
Er is helaas geen emoticon te vinden met het schaamrood op z'n kaken, anders had ik die zeker weten geplaatst

Er is helaas geen emoticon te vinden met het schaamrood op z'n kaken, anders had ik die zeker weten geplaatst

0
geplaatst: 8 januari 2012, 09:25 uur
Ben net begonnen met een nieuwe topic. Zou graag via mijn email op de hoogte gebracht willen worden van reakties. Kan nergens hiervoor een instelling vinden. Klopt het dat die mogelijkheid er niet is ? Zo niet is dat dan misschien een mogelijkheid ?
0
geplaatst: 8 januari 2012, 16:20 uur
0
geplaatst: 8 januari 2012, 16:34 uur
Ow nee, dat verrast me. Ik kwam hem de voorbije dagen vaak tegen op de site omdat hij een beetje dezelfde smaak heeft als mij, jammer dat hij geband is.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 16:34 uur
niels94 schreef:
Dit album hoort niet op deze artiestenpagina maar moet Orchid (II) zijn. Ik weet echter niet hoe je dit moet fixen.
Dit album hoort niet op deze artiestenpagina maar moet Orchid (II) zijn. Ik weet echter niet hoe je dit moet fixen.
Het album corrigeren en achter de artiest de Romeinse cijfers "II" toevoegen.
Veel succes!

0
Jocharo-T
geplaatst: 8 januari 2012, 16:35 uur
jasper1991 schreef:
ClassicRocker geband!?

Weet iemand meer?
ClassicRocker geband!?

Weet iemand meer?
Ja, ik denk na aanleiding van zijn bericht op dit topic. Paul (L_T_B) heeft het verwijderd hierboven. Rocker vond het nodig om te schelden met smileys erachter. Dan zou het minder erg zijn volgens hem. Ik denk dat dat de reden is, maar kan mij vergissen.
Ik had tien minuten geleden trouwens moeite om de site op te komen. Kreeg weer een wit scherm. De andere Meter Sites deden het op dat moment erg goed.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 januari 2012, 19:08 uur
Werd ook wel eens tijd. Hij liep al langere tijd te etteren.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 januari 2012, 19:15 uur
Twee minuten geleden heb ik dit album toegevoegd (in afwachting van goedkeuring): klik. Bij de laatste stap bleef de site haperen, afsluiten en nieuwe sessie openen, nog maar eens toevoegen en dan blijkt dat ik twee maal een aanvraag tot toevoegen heb ingediend
.
.
0
geplaatst: 8 januari 2012, 19:26 uur
Als je browser bij na laatste stap van het toevoegen blijft haperen, mag je ervan uit gaan dat het toegevoegd is op de site. Heb het zelf ook een aantal keer meegemaakt. Als je er echt niet zeker van bent, kun je eventueel pm'en naar een mod of crewlid.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 10:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ja, ik lig er ook niet wakker van eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 10:14 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Nu krijgen die vele honderden fraudeplegende users weer vrij spel natuurlijk

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 januari 2012, 15:06 uur
Het was net weer een hel om op de Meter Sites te komen. Heb er zes minuten over gedaan. 15:00 - 15:06. Alle vier deden ze het niet.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 15:25 uur
Jocharo-T schreef:
Het was net weer een hel om op de Meter Sites te komen. Heb er zes minuten over gedaan. 15:00 - 15:06. Alle vier deden ze het niet.
En nou zit je te trillen op je stoeltje? Of ben je even met de hond gaan wandelen?
Misschien is het een bewust door Jordy ingebouwde ergonomische voorziening zodat mensen ook nog iets nuttigs met hun leven kunnen doen

Ik maak op dat soorten momenten nog eens een kopje kof of T - of lees binnengekomen mail door

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 januari 2012, 15:37 uur
Dit is een feedback topic. Er zijn de laatste maanden wat strubbelingen geweest met de snelheid van de site en dergelijke. Ik laat het gewoon even weten aan Jordy, zodat hij makkelijker problemen kan opsporen als ze er mochten zijn. Dit lijkt op een server probleem. Mocht Jordy me een zeikerd vinden, dan stop ik er gewoon mee. Het is echter altijd goed bedoeld geweest.
Wil overigens best toegeven dat ik zwaar verslaafd ben aan deze geweldige site. Verder ben ik niet zo'n internet junk, maar MusicMeter is de meest geniale site die op het internet te vinden is.
Het gaat trouwens super met de snelheid van de site. Ik ondervind eigenlijk nog maar weinig problemen in verhouding met de laaste vier maanden van 2011.

Wil overigens best toegeven dat ik zwaar verslaafd ben aan deze geweldige site. Verder ben ik niet zo'n internet junk, maar MusicMeter is de meest geniale site die op het internet te vinden is.
Het gaat trouwens super met de snelheid van de site. Ik ondervind eigenlijk nog maar weinig problemen in verhouding met de laaste vier maanden van 2011.

0
geplaatst: 9 januari 2012, 16:32 uur
Zolang het blijft bij zo heel af en toe een paar minuten niet of slecht bereikbaar, dan is het hoofdstuk "snelheid" wat mij betreft weer even afgesloten. Als het slechter is/wordt dan dat, hoor ik het hier graag.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 17:13 uur
Wat mij betreft is het hoodstuk "snelheid" niet afgesloten, maar dagelijkse realiteit.
Al meer dan een maand nu, stropt het downloaden van pagina's na vier of vijf klikken op de site.
Niet op andere sites neen. Daar loopt alles op wieltjes.
En ja, zowel op Firefox als Explorer. Die laatste geeft wat extra informatie.
Kan een van de invoegtoepassingen voor deze website niet uitvoeren.
Controleer de beveiligingsinstellingen in Internetopties op mogelijke conflicten.
Voor mij is dat Chinees. Dus enige feedback blijft welkom (van wie dan ook).
Bij Explorer wordt dan de reclamebanner niet geladen.
Dus het probleem zit hem misschien daar. Of bij de vele verfraaiingswerken
van de laatste maanden die maken dat wat ooit soepel liep, nu stroever verloopt.
Ik gok maar wat. En ik verwacht dus geen antwoord van Jordy.
Ik registreer net als Jocharo-T een opmerking en hoop op enige bruikbare feedback.
Al meer dan een maand nu, stropt het downloaden van pagina's na vier of vijf klikken op de site.
Niet op andere sites neen. Daar loopt alles op wieltjes.
En ja, zowel op Firefox als Explorer. Die laatste geeft wat extra informatie.
Kan een van de invoegtoepassingen voor deze website niet uitvoeren.
Controleer de beveiligingsinstellingen in Internetopties op mogelijke conflicten.
Voor mij is dat Chinees. Dus enige feedback blijft welkom (van wie dan ook).
Bij Explorer wordt dan de reclamebanner niet geladen.
Dus het probleem zit hem misschien daar. Of bij de vele verfraaiingswerken
van de laatste maanden die maken dat wat ooit soepel liep, nu stroever verloopt.
Ik gok maar wat. En ik verwacht dus geen antwoord van Jordy.
Ik registreer net als Jocharo-T een opmerking en hoop op enige bruikbare feedback.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 18:58 uur
Misschien eens Google Chrome proberen in plaats van Firefox of Internet Explorer? Is een wat snellere browser. Of wellicht dat updaten naar een nieuwere versie van Internet Explorer een optie is? Het lijkt erop dat je nu 7.0 gebruikt, inmiddels zijn ze al bij 9.0.
Als ik google op dit probleem, dan vind ik er wel e.e.a. over, misschien kom je daarmee verder? Ik heb gezocht op de eerste zin van je foutmelding.
Als ik google op dit probleem, dan vind ik er wel e.e.a. over, misschien kom je daarmee verder? Ik heb gezocht op de eerste zin van je foutmelding.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 januari 2012, 19:04 uur
Ik wil geen stok in het hoenderhok gooien, maar met de drie browsers (Firefox, Chrome en IE) ondervond ik dezelfde problemen. Het is raar, dan gaat het wel, dan weer niet. Nu, ik vind het al iets beter maar tijdens het toevoegen (ja, ik alweer
) vind ik het ambetant, want als het niet lukt, is het vergeefse moeite en als het dan wel lukt, wil ik geen meerwerk bezorgen aan de crew, zie mijn vorig bericht. Voor de rest, geen klagen noch zagen, er zijn ergere dingen in het leven
.
) vind ik het ambetant, want als het niet lukt, is het vergeefse moeite en als het dan wel lukt, wil ik geen meerwerk bezorgen aan de crew, zie mijn vorig bericht. Voor de rest, geen klagen noch zagen, er zijn ergere dingen in het leven
.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 19:36 uur
dazzler schreef:
Misschien een voor de hand liggende opmerking, maar heb je al eens geprobeerd om ze opnieuw te installeren?Ik registreer net als Jocharo-T een opmerking en hoop op enige bruikbare feedback.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 22:55 uur
Zou het wellicht kunnen zijn dat de crew een andere site(versie) laadt dan andere gebruikers en daardoor geen problemen ondervindt? Want ik zie Jordy en herman hier al een paar keer aangeven dat zij de problemen niet herkennen. Net op Slsk hadden Graf en ik allebei wel een paar minuten downtime, maar Arrie niet... Het is steeds maar even dat-ie dan uit de lucht is, maar wel dagelijkse kost dat dat gebeurt.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 23:08 uur
herman schreef:
Misschien eens Google Chrome proberen in plaats van Firefox of Internet Explorer?
Misschien eens Google Chrome proberen in plaats van Firefox of Internet Explorer?
Ik zal het wel weer te zwart zien, maar ruik ik daar een vieze truuk van Google om ook de browser-markt volledig naar zich toe te trekken? Want het is hier in het topic toch al reeds meermaals aangehaald dat het probleem van de google-advertenties (banners) lijkt voort te komen (de connectie met google-analytics die vastloopt - vandaar ook dat betalende users dit verschijnsel niet kennen). Met (Google) Chrome echter geen probleem?? Ach, zal wel toeval zijn.

edit.: Ik krijg meer en meer de creeps van Google de laatste tijd, een nieuwe Big Brother in schapevel.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 23:13 uur
Hmm... Dat kan ook zijn ja. Ik had tot twee maanden geleden geen problemen omdat ik donateur was en dus geen advertenties had. Nu ben ik dat wegens geldgebrek even niet, en heb ik dus wel problemen.
0
geplaatst: 9 januari 2012, 23:16 uur
De advertenties heb ik inderdaad wel afgekocht, dus dat zou het misschien nog kunnen zijn?
0
geplaatst: 9 januari 2012, 23:18 uur
Onlangs bleef bij mij ook een pagina hangen op een advertentie. Uiteindelijk kreeg ik na ca 30 sec alsnog de content maar met een blanco advertentie.
Zijn er users die doneren en ook de problemen herkennen zoals die de laatste weken voorbij komen?
Overigens gebruik ik Chrome en ondervind ik dezelfde problemen.
Zijn er users die doneren en ook de problemen herkennen zoals die de laatste weken voorbij komen?
Overigens gebruik ik Chrome en ondervind ik dezelfde problemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.