De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 januari 2012, 11:33 uur
jasper1991 schreef:
Mijn firefox wordt spastisch bij alles wat een filmpje heeft of iets dergelijks. Bij chrome heb ik nergens last van.
Nog een opmerking naar aanleiding hiervan. Ik ondervind geen problemen met de Engelse versie van Firefox (nieuwste, 9.0.1 ofzo). Ik had hem teruggezet naar Nederlands ivm spellingscontrole, maar toen kreeg ik die problemen weer. Teruggezet naar Engels en filmpjes deden het weer gewoon.Mijn firefox wordt spastisch bij alles wat een filmpje heeft of iets dergelijks. Bij chrome heb ik nergens last van.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 januari 2012, 13:25 uur
Nog even doorgaan over het probleem: het blijkt dat dit niet voorkomt in IE7.
Ik weet wel 100% zeker dat ik niet heb gerommeld met IE8. Op de pc kreeg ik het probleem. De laptop had ik al een tijdje niet aangeraakt en deed het een paar dagen later ook vanzelf. Ik heb niets gewijzigd of wat dan ook. Het lijkt mij dus dat er iets in (of met) IE8 stoort?
Ik heb wel de indruk dat het vandaag een stuk minder is, al krijg ik er wel op steeds meer sites last van. Op MuMe is het echter een stuk erger en frequenter.
Zijn er users met IE7 en IE9 die dit probleem ook hebben? Anders moet ik updaten of terug naar IE7 gaan.
Ik weet wel 100% zeker dat ik niet heb gerommeld met IE8. Op de pc kreeg ik het probleem. De laptop had ik al een tijdje niet aangeraakt en deed het een paar dagen later ook vanzelf. Ik heb niets gewijzigd of wat dan ook. Het lijkt mij dus dat er iets in (of met) IE8 stoort?
Ik heb wel de indruk dat het vandaag een stuk minder is, al krijg ik er wel op steeds meer sites last van. Op MuMe is het echter een stuk erger en frequenter.
Zijn er users met IE7 en IE9 die dit probleem ook hebben? Anders moet ik updaten of terug naar IE7 gaan.
0
geplaatst: 26 januari 2012, 21:26 uur
Ik browse nu gelijktijdig met Firefox 9.0.1 en IE 7 op MuMe.
Eerste indrukken: beide browsers geven zo nu en dan opeens vertragingen, onafhankelijk van elkaar, dus niet persé gelijktijdig. Andere websites draaien goed.
Eerste indrukken: beide browsers geven zo nu en dan opeens vertragingen, onafhankelijk van elkaar, dus niet persé gelijktijdig. Andere websites draaien goed.
0
geplaatst: 26 januari 2012, 22:39 uur
Had het reeds in het FB topic gepost als een grappige eenmalige fout maar ik krijg het nu aan de lopende band en het wordt vervelend. Als ik een MuMe-link op FB post komt er een reclameverhaaltje onder te staan dat kant noch wal raakt. Wellicht behorende bij een advertentie op de betreffende pagina, maar dat kan ik niet verifiëren omdat ik die "afgekocht" heb met een donatie.

0
geplaatst: 27 januari 2012, 20:21 uur
Ik vind het vreemd, ik plaats ergens een beschrijving in de header van de pagina, en die wordt door Facebook gebruikt. Bij mij gaat het goed, ook bij dat album.

Plaats je de link via een status update?

0
geplaatst: 27 januari 2012, 20:24 uur
Nog even over die vertragingen. Verdere inspectie van de logs laat inderdaad zien dat de sites eens in de paar uur een minuutje niet bereikbaar zijn. Hostingpartij is het nog aan het onderzoeken.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 20:26 uur
Jordy schreef:
Nog even over die vertragingen. Verdere inspectie van de logs laat inderdaad zien dat de sites eens in de paar uur een minuutje niet bereikbaar zijn. Hostingpartij is het nog aan het onderzoeken.
Goed dat het serieus wordt opgepakt. Mag ook wel eens gezegd
.
0
geplaatst: 27 januari 2012, 20:31 uur
Wat dat betreft boffen we wel met iemand als Jordy die de zaken met ernst bekijkt en zoekt naar oplossingen. Een zeer dikke pluim, écht helemaal top.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 januari 2012, 20:37 uur
Laten we hopen dat dit het probleem is en opgelost kan worden (al heb ik er soms wel een paar keer per kwartier last van).
0
geplaatst: 27 januari 2012, 22:16 uur
Jordy schreef:
Ik vind het vreemd, ik plaats ergens een beschrijving in de header van de pagina, en die wordt door Facebook gebruikt. Bij mij gaat het goed, ook bij dat album.
(afbeelding)
(afbeelding)
Nee, gewoon via de FB-functie op de site. Soms gaat het gelijk goed, soms moet ik een poging of 3 wagen waarbij er telkens een ander promopraatje onder het plaatje staat.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 januari 2012, 07:55 uur
Nog een woordje van mijn kant over de "traagheid" van de site, ik had er last van in drie browers (Firefox, Chrome en IE). Deze morgen heb ik Opera geïnstalleerd en voorlopig gaat het als een trein!
0
geplaatst: 29 januari 2012, 01:01 uur
Volgens mij gaat hier: Tellurian iets niet goed qua discografie en uitvoerenden.
0
geplaatst: 29 januari 2012, 21:14 uur
0
geplaatst: 29 januari 2012, 23:08 uur
Gerards Dream schreef:
Volgens mij gaat hier: Tellurian iets niet goed qua discografie en uitvoerenden.
Klopt, door de alias Leviathan I, waarvan de naam in gebruik genomen was voor zowel Tellurian als één van de vijf metalbands hier op de site. Heb van die eerste Leviathan V (!) gemaakt.
Njal schreef:
De band Dust (IV) van dit album is nu een alias van deze band, maar het moet een alias zijn van deze band.
De band Dust (IV) van dit album is nu een alias van deze band, maar het moet een alias zijn van deze band.
Done.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 30 januari 2012, 18:30 uur
Volgens mij zijn we eruit: UPC-klanten klagen over haperende verbinding | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Heb er vandaag nog geen last van gehad (en dat is een unicum).
Heb er vandaag nog geen last van gehad (en dat is een unicum).
0
geplaatst: 30 januari 2012, 23:33 uur
Waarom staat dit album niet bij de artiestenpagina, maar krijg je dit? Het is nu een soort alias van een alias. Beetje lastig. Kan iemand dat verhelpen?
0
geplaatst: 30 januari 2012, 23:37 uur
Gecorrigeerd. Heb het alias The Field eerst aangepast naar een solo-artiest en daarna beide aliassen (dus ook Loops of Your Heart) aangepast naar een alias van Axel Willner.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 08:40 uur
Volgens het eerst sinds tijden gaat het een kwartier onafgebroken goed met mijn verbinding. Er is weer hoop 
Ik ben dus ook klant van UPC al blijft het wel vreemd dat MuMe meer last lijkt/leek te hebben dan andere sites. Alhoewel: de meeste andere sites bezoek ik maar even, dus misschien te kort om de verstoringen op te merken
.

Stijn_Slayer schreef:
Volgens mij zijn we eruit: UPC-klanten klagen over haperende verbinding | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik ben dus ook klant van UPC al blijft het wel vreemd dat MuMe meer last lijkt/leek te hebben dan andere sites. Alhoewel: de meeste andere sites bezoek ik maar even, dus misschien te kort om de verstoringen op te merken
.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 09:14 uur
Geen UPC klant hier dus dat zal het ook niet zijn. Verder wist Jordy dit onlangs al te melden:
Lijkt me dus niet dat het aan een specifieke ISP ligt.
Jordy schreef:
Lijkt me dus niet dat het aan een specifieke ISP ligt.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 09:41 uur
Nou ja er waren twee soorten meldingen
- de site doet het heel af en toe een minuut niet
- de site is totaal onbruikbaar
Als de meldingen in de tweede categorie aan UPC zouden liggen, dan zou dat voor mij mooi zijn
- de site doet het heel af en toe een minuut niet
- de site is totaal onbruikbaar
Als de meldingen in de tweede categorie aan UPC zouden liggen, dan zou dat voor mij mooi zijn

0
geplaatst: 31 januari 2012, 10:08 uur
Een van de voornaamste klagers wat betreft de tweede categorie is (was?) volgens mij dazzler en da's een Vlaming. Nu hebben ze daar ook UPC maar de problemen waren volgens mij alleen bij de Nederlandse tak, of niet?
0
geplaatst: 31 januari 2012, 10:24 uur
Mijn melding is: "de site doet het regelmatig een minuut niet".
M.a.w. heb er een stuk vaker last van dan "heel af en toe". En ik zit hier echt heel vaak, dus ik kan het weten.
M.a.w. heb er een stuk vaker last van dan "heel af en toe". En ik zit hier echt heel vaak, dus ik kan het weten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.