MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hier gaat iets mis: The Wombat

Is het mogelijk om het 'locatielint' (dus in dit geval locatie: MusicMeter » Forum » De Site » Algemeen » Het grote feedback / opmerkingen topic) ook beneden aan te brengen. Mijn berichten staan chronologisch en dus ben ik altijd onderaan de pagina wanneer ik een bericht plaats. Als ik dan het lint gebruik, moet ik eerst helemaal naar boven scrollen.

Stijn_Slayer
Svendra schreef:
(quote)
En vijf dagen later nog steeds. Problemen (bij UPC gebruikers?) lijken nu voorgoed voorbij.

Hier is 't ook definitief voorbij. Als ze daar nog een beetje fatsoen hebben bij UPC brengen ze voor vorige maand minder in rekening, maar het zijn natuurlijk een stelletje h...... dus dat zal wel niet.

chevy93 schreef:
Als ik dan het lint gebruik, moet ik eerst helemaal naar boven scrollen.

Daar heb je toch gewoon toetsen voor op je toetsenbord?

Ik kan geen reacties posten bij albums...

Jocharo-T
Het is vandaag een paar keer voorgekomen dat ik voor enkele minuten niet op MusicMeter kon komen, maar wel op de overige Meter-sites (Games, Movies, Boek).

chevy93 schreef:
Is het mogelijk om het 'locatielint' (dus in dit geval locatie: MusicMeter » Forum » De Site » Algemeen » Het grote feedback / opmerkingen topic) ook beneden aan te brengen. Mijn berichten staan chronologisch en dus ben ik altijd onderaan de pagina wanneer ik een bericht plaats. Als ik dan het lint gebruik, moet ik eerst helemaal naar boven scrollen.

Wat dacht je van de home-knop gebruiken op je toetsenbord?

Of CMD+pijltje omhoog op Mac

Editoor schreef:
(quote)

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Als ik een albumpagina langer dan 10 minuten open laat staan en dan ga stemmen, dan blijft hij eindeloos laden en krijg ik niet te zien dat ik op het album gestemd heb. Een stem plaatsen werkt dan alleen nog als ik de pagina ververs. Als ik wil stemmen, zie ik een paar tellen erna dat het verwerkt is en heb ik gestemd.

Ik gebruik IE9.

Dit probleem schijnt nu opgelost te zijn.

Dit speelt nog gewoon hoor heb hier niets aan gedaan

heb momenteel helaas niet zo veel tijd om iets aan de sites te doen, hopelijk binnenkort weer

Jordy schreef:
Dit speelt nog gewoon hoor heb hier niets aan gedaan

Ooh, vreemd. Het lijkt opeens normaal te werken. Ik zal nog is goed opletten, of er echt een verandering is.

Ik zie hier vaak albums waarbij het genre avant-garde staat terwijl het neo klassiek / electronic is. avant-garde is toch heel iets anders, kan er geen genre neo-klassiek bijkomen?

Harco
Heb het al eens eerder opgemerkt - wellicht dat het over het hoofd gezien is - maar wanneer je hier doorklikt bij de labelnaam gaat er iets mis.

Harco schreef:
Heb het al eens eerder opgemerkt - wellicht dat het over het hoofd gezien is - maar wanneer je hier doorklikt bij de labelnaam gaat er iets mis.

Hij wordt niet goed doorverwezen:

/%95%231052%3B%95%231080%3B%95%231096%3B%
95%231082%3B%95%231072%3B

Ik weet niet in hoeverre deze artiest al aliassen op zijn naam heeft staan.
Maar dat deze 3 albums helemaal alleen op de site staan, lijkt me nogal merkwaardig.

Prince and the Revolution

Opgelost.

CHIEP (crew)
Goed gezien, ik herinner mij dat iemand een tijdje geleden een correctie heeft ingediend om de "&" in "and" te veranderen omdat het zo op de hoezen staat. Vandaar dus.
En Arrie was één minuut sneller .

Jocharo-T
CHIEP schreef:
Goed gezien, ik herinner mij dat iemand een tijdje geleden een correctie heeft ingediend om de "&" in "and" te veranderen omdat het zo op de hoezen staat.
Dat ben ik geweest
Er staat inderdaad Prince and the Revolution op de hoezen.

Met dank.

Jocharo-T
Prince and the Revolution staat nu trouwens dubbel onder aliassen.
Hij staat er als Prince and the Revolution en Prince and The Revolution.

Degene met de hoofdletter T (The) mag weg lijkt mij.

Klik!

Ik vraag mij al een tijdje het volgende af; hoe kan het dat er ca. 222.000 artiesten op de site staan met slechts 242.000 albums? Terwijl bijna iedere artiest die je intikt al gauw een album of 5 heeft, om nog maar te zwijgen van de enorme aantallen grote acts. Zelfs wanneer alleen de reguliere albums worden geteld lijkt me dit nogal aan de karige kant. Zie ik iets over het hoofd?

Iedere alias telt als +1, iedere unieke gastartiest (zonder eigen album) telt als +1
Is hier trouwens al vaak verteld

Dat geloof ik al waren 660 pagina's doornemen me iets te veel moeite.
Desalniettemin, bedankt.

Voorheen kon je bij 'mijn albums' altijd meerdere albums selecteren (met CTRL en SHIFT geloof ik). Sinds de vernieuwing daarvan werkt het (bij mij) niet meer, en zit ik al tijden te klooien door steeds 1 album te selecteren. Ik heb 't al op verschillende pc's en in Chrome/IE geprobeerd.

Doe ik iets verkeerd, werkt het gewoon niet meer, of is het iets anders?

Wat is er eigenlijke met de uitgebreide zoekfunctie gebeurd. Ik kan helemaal niks met die rare schuifbalken. Voor het topic 20 stemmen mijlpaal, zoek ik albums met minimaal cijfer 3,5 en maximaal 18 stemmen....dat lukt mij dus nu niet meer. Is de oude zoekfunctie nog beschikbaar?

met het pijltje op het toetsenbord kan je het nauwkeuriger instellen.

FlyLo schreef:
Is hier trouwens al vaak verteld

Er zijn meer vragen die hier vaker gesteld worden. Is het geen idee een FAQ op te stellen?

inquestos schreef:
Voorheen kon je bij 'mijn albums' altijd meerdere albums selecteren (met CTRL en SHIFT geloof ik). Sinds de vernieuwing daarvan werkt het (bij mij) niet meer, en zit ik al tijden te klooien door steeds 1 album te selecteren. Ik heb 't al op verschillende pc's en in Chrome/IE geprobeerd.

Doe ik iets verkeerd, werkt het gewoon niet meer, of is het iets anders?

Op m'n Mac werkt het in alle browsers (met cmd). Op Windows (met CTRL) weet ik dat het in IE wel werkt en in Firefox niet. Andere browsers niet getest. Ik dacht dat dit al op de centrale lijst stond maar blijkbaar niet, zal het er weer op zetten.

Overigens kun je ook meerdere films selecteren door te "slepen" met je muis.

rock-rick schreef:
(quote)

Er zijn meer vragen die hier vaker gesteld worden. Is het geen idee een FAQ op te stellen?

Wellicht een goed idee, bv in de Wiki. Ik heb helaas niet altijd de tijd om terugkerende vragen meerdere keren te beantwoorden dus hopelijk kunnen jullie in dat soort gevallen elkaar helpen.

Harco schreef:

De site is ooit technisch opgezet met het idee dat dit soort teksten "verwesterd" zouden worden opgeslagen. Hoe haalbaar het is met zo'n labelnaam weet ik niet, maar hier kan de site inderdaad niet mee om gaan. Zal ook niet veranderen vermoed ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.