De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2012, 16:21 uur
Jordy schreef:
Op m'n Mac werkt het in alle browsers (met cmd). Op Windows (met CTRL) weet ik dat het in IE wel werkt en in Firefox niet. Andere browsers niet getest. Ik dacht dat dit al op de centrale lijst stond maar blijkbaar niet, zal het er weer op zetten.
Overigens kun je ook meerdere films selecteren door te "slepen" met je muis.
(quote)
Op m'n Mac werkt het in alle browsers (met cmd). Op Windows (met CTRL) weet ik dat het in IE wel werkt en in Firefox niet. Andere browsers niet getest. Ik dacht dat dit al op de centrale lijst stond maar blijkbaar niet, zal het er weer op zetten.
Overigens kun je ook meerdere films selecteren door te "slepen" met je muis.
Firefox werkt hier (Windows7) evenmin. Slepen had ik geprobeerd, maar merkt nu dat je moet beginnen met slepen wanneer muis zich boven een album bevind, niet daarbuiten. Dat is iig al wat

0
geplaatst: 17 februari 2012, 18:28 uur
0
Jocharo-T
geplaatst: 17 februari 2012, 19:19 uur
Jocharo-T schreef:
Prince and the Revolution staat nu trouwens dubbel onder aliassen.
Hij staat er als Prince and the Revolution en Prince and The Revolution.
Degene met de hoofdletter T (The) mag weg lijkt mij.
Klik!
Prince and the Revolution staat nu trouwens dubbel onder aliassen.
Hij staat er als Prince and the Revolution en Prince and The Revolution.
Degene met de hoofdletter T (The) mag weg lijkt mij.
Klik!
0
geplaatst: 22 februari 2012, 11:04 uur
Kan iemand al deze albums aliassen richting Kajagoogoo en Limahl?
Het is mij niet duidelijk hoe dit moet gebeuren.
Kajagoogoo & Limahl
Het gekke is dat één album dat onder Kajagoogoo and Limahl online staat
wel bij Kajagoogoo opduikt, maar die andere dus niet. Gebeurt een alias niet automatisch
als een album wordt toegevoegd? Ik voegde een tijd geleden dit album toe en dat werd meteen
bij Kajagoogoo geplaatst en dat kan je zowel bij Kajagoogoo als bij Limahl terugvinden.
Gisteren voegde ik dit album toe en hij staat apart onder de artiest
Kajagoogoo and Limahl (aka Kajagoogoo and Limahl).
Afgaande op de compilatietitels lijkt Kajagoogoo and Limahl
trouwens meer voor te komen dan met ampersand. Niet gemakkelijk.
Het is mij niet duidelijk hoe dit moet gebeuren.
Kajagoogoo & Limahl
Het gekke is dat één album dat onder Kajagoogoo and Limahl online staat
wel bij Kajagoogoo opduikt, maar die andere dus niet. Gebeurt een alias niet automatisch
als een album wordt toegevoegd? Ik voegde een tijd geleden dit album toe en dat werd meteen
bij Kajagoogoo geplaatst en dat kan je zowel bij Kajagoogoo als bij Limahl terugvinden.
Gisteren voegde ik dit album toe en hij staat apart onder de artiest
Kajagoogoo and Limahl (aka Kajagoogoo and Limahl).
Afgaande op de compilatietitels lijkt Kajagoogoo and Limahl
trouwens meer voor te komen dan met ampersand. Niet gemakkelijk.
0
geplaatst: 22 februari 2012, 13:39 uur
Aangepast. Raar geval, want ik kon geen enkel album vinden waarop Prince and The Revolution stond (als hoofdartiest, gastartiest of op een verzamelaar).
0
sxesven
geplaatst: 22 februari 2012, 13:58 uur
Misschien ergens op een verzamelaar type:oude tracks?
0
geplaatst: 22 februari 2012, 14:02 uur
Ja, daar was ook al aan het denken. Heb één verzamelaar kunnen vinden en die aangepast.
0
geplaatst: 23 februari 2012, 08:23 uur
Als iemand mij vraagt of ik een vacature in de muziekwereld door wil geven aan evt. geïnteresseerden, hebben we daar dan een topic voor?
0
geplaatst: 23 februari 2012, 14:51 uur
In principe niet, volgens mij.
Dit staat op de wiki:
MusicMeter mag niet gebruikt worden als vacaturesite, dus er mogen geen berichten gepost worden in de trant van: "wij van www.supergeweldigesite.nl zijn op zoek naar nieuwe collega's!
Dit staat op de wiki:
MusicMeter mag niet gebruikt worden als vacaturesite, dus er mogen geen berichten gepost worden in de trant van: "wij van www.supergeweldigesite.nl zijn op zoek naar nieuwe collega's!
0
geplaatst: 23 februari 2012, 16:03 uur
Ah OK, nou ja, voor de jazzliefhebbers heeft het BIMhuis in ieder geval een leuke baan 

0
geplaatst: 25 februari 2012, 00:54 uur
Lay-(f)outje:
Op labelpagina's staat er geen scheidingstreep tussen 'toevoegen aan Mijn Albums' en 'toevoegen aan Mijn Updates'.
Voorbeeld: http://www.musicmeter.nl/label/Universal
Op labelpagina's staat er geen scheidingstreep tussen 'toevoegen aan Mijn Albums' en 'toevoegen aan Mijn Updates'.
Voorbeeld: http://www.musicmeter.nl/label/Universal
0
geplaatst: 25 februari 2012, 01:11 uur
Electronome staat momenteel te boek als een alias van I-f. Releases zijn wel op het label van I-f maar is toch echt een andere knakker.
I-f
vs.
Electronome Discography at Discogs
I-f
vs.
Electronome Discography at Discogs
0
geplaatst: 25 februari 2012, 14:45 uur
GrafGantz schreef:
Electronome staat momenteel te boek als een alias van I-f. Releases zijn wel op het label van I-f maar is toch echt een andere knakker.
Merci. De heren zijn nu van elkaar gescheiden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 februari 2012, 19:23 uur
Heb vandaag al vijf keer gehad dat MuMe niet beschikbaar was. Net ook weer. Hebben anderen daar ook last van? Andere websites doen het op die momenten zonder problemen.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 19:24 uur
Ja, ik heb daar ook problemen mee, gisteren ook al af en toe.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 20:48 uur
Laatste tijd heb ik regelmatig problemen, telkens op alle -meter-sites tegelijk.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 20:50 uur
@Inquestos: je kan ook CTRL en de knop daarnaast (die met het Windows symbool) gebruiken.
Om meerdere albums te selcteren, ik heb ook Firefox en bij mij werkt het nu ook.
Om meerdere albums te selcteren, ik heb ook Firefox en bij mij werkt het nu ook.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 23:08 uur
De laatste dagen inderdaad weer meer vertragingen vastgesteld. Jammer.
0
geplaatst: 25 februari 2012, 23:49 uur
Vertragingen - mooi eufemisme voor compleet wegvallen; uurtje geleden nog: lange post getypt, klikken op plaatsen en hopla, presto > 0
Site gaat lijken op een bekend tv-programma: Doet ie 't of doet ie 't niet

0
Aquila
geplaatst: 25 februari 2012, 23:52 uur
Voor dat soort voorvallen helpt het werken met de preview knop (ook door schade en schande geleerd). Site is inderdaad weer erg onbetroubaar sinds paar (vijf?) dagen.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 00:14 uur
Mjuman schreef:
Vertragingen - mooi eufemisme voor compleet wegvallen; uurtje geleden nog: lange post getypt, klikken op plaatsen en hopla, presto > 0
Ctrl + c kan wonderen doen.
Bij mij heeft de site helemaal geen vertragingen, overigens.
0
geplaatst: 26 februari 2012, 00:27 uur
Op Musicmeter lukt het me al twee dagen niet om te stemmen of een stem te wijzigen. Ook zijn mijn albumlijsten verdwenen, althans niet te benaderen. Op Moviemeter en Boekmeter kan ik niet meer inloggen. Op beide krijg ik een welkomstscherm zonder gebruikersnaam (dus geen foutmelding op onjuiste gebruikersnaam en/of wachtwoord). Alleen de tekst "Welkom . Je hebt geen nieuwe privéberichten" (Dus geen naam achter welkom). Status blijft op niet ingelogd.
0
Zephyr
geplaatst: 26 februari 2012, 21:05 uur
Geen idee of ik dit hier moet plaatsen, maar :
Volgens mij hoort DVA - Pretty Ugly niet bij de artiest Clock DVA te staan. Van wat ik op het net kan vinden, betreft het hier een heel andere artiest ! En of het electronic is ? Misschien is Dance een betere categorie ?
Volgens mij hoort DVA - Pretty Ugly niet bij de artiest Clock DVA te staan. Van wat ik op het net kan vinden, betreft het hier een heel andere artiest ! En of het electronic is ? Misschien is Dance een betere categorie ?
0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:11 uur
"De webpagina kan niet worden weergegeven"
Tegenwoordig: regelmatig op 1 dag; net ook weer, na een lange pm.
Ironische reclame: LetselHelpdesk.NL
Nou geen letsel hier, maar ik wil het wel kwijt
Tegenwoordig: regelmatig op 1 dag; net ook weer, na een lange pm.
Ironische reclame: LetselHelpdesk.NL
Nou geen letsel hier, maar ik wil het wel kwijt

0
geplaatst: 26 februari 2012, 21:34 uur
Zephyr schreef:
De DVA van Pretty Ugly is nu logekoppeld van Clock DVA en het genre is aangepast naar dance/electronic.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 20:55 uur
Ian Dury - Reasons to Be Cheerful (2005)
Dit album van Ian Dury bevat quasi enkel tracks van Ian Dury & the Blockheads.
Betekent dit dat we Ian Dury & the Blockheads tot een alias van Ian Dury mogen corrigeren
zodat het verzamelalbum in hetzelfde overzicht opduikt als de andere albums met The Blockheads?
Of blijft die verzamelaar boordevol Blockheads beter apart staan bij Ian Dury als afzonderlijke artiest?
Een probleem dat vaak opduikt als artiesten verder doorgaan zonder hun initiële begeleidingsgroep.
Dit album van Ian Dury bevat quasi enkel tracks van Ian Dury & the Blockheads.
Betekent dit dat we Ian Dury & the Blockheads tot een alias van Ian Dury mogen corrigeren
zodat het verzamelalbum in hetzelfde overzicht opduikt als de andere albums met The Blockheads?
Of blijft die verzamelaar boordevol Blockheads beter apart staan bij Ian Dury als afzonderlijke artiest?
Een probleem dat vaak opduikt als artiesten verder doorgaan zonder hun initiële begeleidingsgroep.
0
geplaatst: 1 maart 2012, 17:16 uur
De artiest "Dot" (waarvan er twee zijn op MuMe) is onvindbaar via de zoekmachine (zowel rechtsboven als uitgebreid). Ik krijg alleen Kayo Dot.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 maart 2012, 17:29 uur
Voor het snelzoekscherm werkt in elk geval "Dot -" wel, waarmee je de kritische grens van 4 karakters overschrijdt.
0
geplaatst: 1 maart 2012, 17:37 uur
Het gaat me in dit geval echter om de artiestenpagina's, niet de albums. De ene Dot heeft alleen een gastoptreden op één album (waarvan ik de naam kwijt ben)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.