MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
1. Kan iemand vertellen waarom reeksen niet hun eigen pagina hebben en dan denk ik van Kinderen voor Kinderen tot de obscure psychedelische Rubble-reeks of van Hitzone tot Fabriclive?

Dit zou het een stuk overzichtelijker kunnen maken, maar ook makkelijker. Het trerugklikken naar het overzicht zou bijvoorbeeld een prettige optie kunnn zijn. Voorbeeld: Hitzone - Hitzone 17

2. Verder vroeg ik het me af of het niet mogelijk is om in het citaat niet automatisch de datum te verwerken, omdat ik niet altijd kan zien welk bericht van de desbetreffende persoon wordt geciteerd (en in welke context dus).

Stijn_Slayer
Vind ik twee opties die écht iets toe zouden voegen.

Jocharo-T
Goede ideeën van Chronos.

Ik heb zo mijn momenten.

Ben geen kenner, maar ze zouden niet heel moeilijk te verwezenlijken moeten zijn.

Casartelli (moderator)
Curiositeit in de site-performance: ik heb al de hele avond dat als ik hier de Back-functie van mijn browser (Chrome) gebruik, dat de site dan blijft hangen. Nogmaals op Updates klikken (de bedoelde beweging is altijd terug naar de updates) werkt dan weer gewoon.

bennerd schreef:
Ctrl + c kan wonderen doen.

Bij mij heeft de site helemaal geen vertragingen, overigens.
Of gewoon wachten en dan F5 doen.

FlyLo schreef:
De artiest "Dot" (waarvan er twee zijn op MuMe) is onvindbaar via de zoekmachine (zowel rechtsboven als uitgebreid). Ik krijg alleen Kayo Dot.

FlyLo schreef:
Het gaat me in dit geval echter om de artiestenpagina's, niet de albums. De ene Dot heeft alleen een gastoptreden op één album (waarvan ik de naam kwijt ben)

In zo'n geval zoek ik op Google met de site:musicmeter.nl optie. In jouw geval b.v. met :

dot gastoptredens site:musicmeter.nl

2 verschillende artiesten met dezelfde naam, is dat iets wat je zelf kan corrigeren of is dat modwerk?

Toby

Dat "Renaissance" album is er 1, en de andere drie links in de discografie horen bij elkaar.

P.O.W. schreef:
2 verschillende artiesten met dezelfde naam, is dat iets wat je zelf kan corrigeren of is dat modwerk?
Toby
Dat "Renaissance" album is er 1, en de andere drie links in de discografie horen bij elkaar.

In principe kun je zelf correcties indienen bij de betreffende albums: met de knop Corrigeren en in dit geval Romeinse cijfers toevoegen. Hier zijn het eerdere correcties die met elkaar samenhangen, dan is het ook prima om het verzoek hier te plaatsen, waarna een crewlid het even kan fixen. Is gebeurd.

Alles van Matthew David moet gecorrigeerd worden naar Matthewdavid.
Zie bv. al voor het debuutalbum: Matthewdavid-DISK COLLECTION - leavingrecords.com

Done.

Jocharo-T
Klik!

Bovenstaand album van Prince staat wel op de site, maar is niet zichtbaar in zijn onderstaande albumlijst. Dat album staat ineens afzonderlijk op de site, maar hoort dus te vallen onder onderstaande lijst. Waarschijnlijk moet het album gelinkt worden aan Prince ivm alternatieve artiesenaam. De EP Cream van Prince heeft htetzelfde probleem.

Klik!

Fixed!

Jocharo-T
Het gaat nog steeds fout Dexter. Je hebt de artiestenamen aangepast om het probleem op te lossen en dat lijkt me niet de bedoeling. Nu stond het weer verkeerd geschreven. Inmiddels is dat ook weer aangepast, maar nu staan die twee albums dus weer los op de site.

Het dient geschreven te worden als Prince and the New Power Generation en niet 'and The'. Ik heb dat bij de correctie aangegeven, maar jullie zetten ze vervolgens weer afzonderlijk op de site. De alternatieve artiestenaam moet niet meer aangepast worden, maar gelinkt worden aan de discography van Prince. Het terugzetten naar 'and The' wat jij zojuist gedaan hebt lost het probleem maar voor de helft op.

bone machine (crew)
Aangepast, probleem zat bij de aliassen

Jocharo-T
Dankjewel Bone

Misschien is dit al wel eens langs geweest:

Als ik bij toplijsten op overigen klikt, zou ik het handig vinden als ik bijvoorbeeld '00 en Folk zou kunnen selecteren, in plaats van alleen een jaartal/decennia of genre.

Dat maakt het zoeken wat gerichter, als ik nu kijk krijg ik of allemaal acts uit de '60s met een of twee uit de jaren '00.
Op '00 zoeken komen er veel meer genres bij kijken, en ergens vind ik dat toch niet handig.

Kortom, misschien is het handig om dat te veranderen in dat je 2 hokjes kan invullen(jaar+genre b.v.)

dat kan via het uitgebreid zoekscherm

Daarjuist klikte ik bij het uitgebreid zoekscherm Rock aan en als jaartal van 1960 tot 1969 en ik had EP's, verzamelaars en Live platen uitgeklikt. En toch kreeg ik meer dan 1000 resultaten dus kon ik het lijstje ook niet bekijken.

Dan verklein je het zoekveld toch gewoon? Minimaal aantal stemmen, minimaal gemiddelde.

Als je als minimaal gemiddelde 3,5* neemt en verder doet wat Kobe Bryant-fan doet krijg je een top 729. Werkt dus prima.

CHIEP (crew)
Hier gaat iets mis als je op het profiel klikt.

Jocharo-T
MusicMeter lag er net weer voor enkele minuten uit, terwijl de andere Meter-Sites het op hetzelfde moment uitstekend deden. De laatste tijd gebeurd dat weer wat vaker.

tuktak
Als ik een Soundcloud album wil plaatsen met de iframe embed code krijg ik deze melding: Je bericht bevat een extreem lang woord (of een lange onopgemaakte URL) die er voor zou zorgen dat de layout van de site verpest zou worden. Pas je bericht aan en probeer het opnieuw.

Vanuit de preview valt alles overigens mooi binnen de kaders.

Probeer ik de normale link, dan krijg ik steeds een not available melding.

Oftewel, ik krijg Soundclouds niet toegevoegd in een bericht. Doe ik iets verkeerd?

Het valt me nu pas op. Sinds wanneer is deeplinken niet mogelijk? Of was dat altijd al zo?

Ponty Mython
Hij lijkt het alleen niet te doen met dj sets. Wanneer ik een link plak vanuit je 'tracks' doet ie het wel.

Rizz
Bij de discografie van Sia is 2 keer hetzelfde live-album toegevoegd:

http://www.musicmeter.nl/ar...

bone machine (crew)
Rizz schreef:
Bij de discografie van Sia is 2 keer hetzelfde live-album toegevoegd:

http://www.musicmeter.nl/ar...

Zijn 2 verschillende releases, zie de "volledige" alt. titel bij desbetreffende albums.

Rizz
Ah ik zie het in de war vanwege hetzelfde artwork.

Stijn_Slayer
Ik kan niet op 'toevoegen aan mijn updates' klikken. De site valt de laatste dagen soms ook een minuutje weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:33 uur

geplaatst: vandaag om 00:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.